skip to Main Content

Klantcontact voor in de bouw

Kunnen jouw klanten en partners op je bouwen?

Klantcontact voor in de bouw

Kunnen jouw klanten en partners op je bouwen?

Elk bouwbedrijf – groot of klein – heeft te maken met veel verschillende partners. Met opdrachtgevers, architecten en leveranciers. En dat vereist heel wat van je bereikbaarheid; als bouwbedrijf kan je geen telefoontje onbeantwoord laten.

In de bouw komt niet elk telefoontje even goed uit. Je zit bijvoorbeeld midden in een offerte, loopt op de bouw, of zit in een bespreking bij een klant. Tijdens deze momenten rinkelt de telefoon al snel te lang naar jouw wens. Het is niet alleen vervelend voor jezelf en de beller – ook kan je maar zo een aanbesteding mislopen.

Klantcontact waar je op kunt bouwen

Met DIRECT Klantcontact heb je een receptie op afstand: ook op alle momenten waarop het niet goed uitkomt om de telefoon op te nemen, ben je bereikbaar. Alle telefoontjes naar jouw bedrijf schakelen na vijf keer overgaan automatisch door naar ons. Zo ben je altijd eerst zelf in de gelegenheid om op te nemen. Maar, je kan een telefoontje ook gewoon laten rinkelen – je kan ervan op aan dat wij je beller vakkundig te woord staan. Op ons klantcontact kan je bouwen!

De diensten van DIRECT op een rijtje

Bouwvak? Wij gaan gewoon door. Dus terwijl jij geniet van je welverdiende vakantie, staan wij die beller te woord. Zo maken wij ondernemen makkelijk!

  • Telefoon: notities maken, terugbelverzoeken noteren, telefoontjes doorschakelen
  • E-mail: beheren van de inbox, beantwoorden van veelgestelde vragen

Zo werkt klantenservice via DIRECT

Jij werkt met bouwtekeningen – wij met scripts. Bij DIRECT stellen we deze samen met jou op. Er staat bijvoorbeeld precies in wat we moeten zeggen en doen bij bepaalde bellers, e-mails, vragen of calamiteiten. Aan de hand van het script weet elke klantenservice-expert bij ons op kantoor wat direct afgehandeld kan worden en wanneer we kunnen doorschakelen naar jou of een collega. Zo heb je de zekerheid dat de afhandeling van e-mails en telefoontjes helemaal op jouw manier gaat.

Dit zijn de voordelen

  • Onze betrouwbare klantenservice – jouw receptie of afstand – laat een betrouwbare indruk bij je partners
  • Loop nooit een potentiële offerte mis
  • Wij noteren offerteaanvragen, terugbelverzoeken en verbinden telefoontjes door naar de juiste persoon
  • Veelgestelde vragen of veelvoorkomende problemen die via e-mail binnenkomen, handelen we direct af
  • We beheren de storingslijn, onze medewerkers schakelen een monteur in
  • Klanten staan niet minutenlang in de wacht
  • Je klanten krijgen altijd een vriendelijke, professionele klantenservice-expert aan de lijn
  • Heb je zelf geen capaciteit op 24 uur per dag de storingsmeldingen op te vangen, dan kan DIRECT dat voor je doen. Wij maken van elke storing een notitie en kunnen een terugbelverzoek doorgeven of meteen een monteur inschakelen

Storingsmelding van stap tot stap

  • De klant belt en doorloopt een keuzemenu
  • Aan de hand van het keuzemenu krijgen onze klantenservice-experts de juiste vragenlijst in beeld
  • Door doelgericht de vragen te stellen, achterhalen we binnen een paar minuten de juiste informatie: wie belt er, wat is er gebeurd en waar moeten we zijn?
  • Van de storing maken we een notitie en via sms ontvang je een terugbelverzoek. Is een monteur nodig? Dan bellen we die meteen en brengen we alle informatie nauwkeurig over op de monteur
  • De monteur kan op pad

Dit zijn onze tarieven

Standaard ben je met onze telefoonservice van 8.00 tot 20.00 uur bereikbaar, ook tijdens de bouwvak. Een nog ruimere bereikbaarheid? Dat kan met ons plus-abonnement: hiermee is je bedrijf 24/7 bereikbaar voor storingen. Bevalt onze dienst je niet? Dan kan je opzeggen wanneer je wilt.

BASICPLUSSMARTPREMIUM
24/7--
Incl. 75 gesprekken--
Abonnementskosten per maand€ 29,35€ 50,35€ 136,00€ 203,20

Ontdek onze diensten

telefoonservice

Wanneer je op de bouw loopt of in bespreking bent met een klant, in de bouw komt niet elk telefoontje even goed uit. Toch wil je jouw klanten tevreden houden en geen nieuwe aanbestedingen mislopen. Op ons klantcontact kan je bouwen!

e-mail

Loop nooit meer potentiële offertes mis met de e-mailservice van DIRECT. Als bouwbedrijf kom je niet altijd toe aan het beantwoorden van e-mails op dezelfde dag.

whatsapp

Met de WhatsApp service van DIRECT ben je altijd bereikbaar en worden je openingstijden aanzienlijk verruimd. Ervaar de voordelen van persoonlijk, flexibel, snel en direct contact met je klanten.

telefoonservice

Bij DIRECT doen we alles om jouw klanten de beste ervaring te bieden. Wij voorzien je in de meest flexibele oplossingen, zo kan jij je gerust richten op je bedrijf.

Wil je vrijblijvend in
contact komen?

SabrinaGerritsen

“Ik help je graag verder!”

Sabrina van DIRECT Klantcontact

Back To Top