skip to Main Content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

In de elektrotechniek maak je de wereld steeds moderner, duurzamer en efficiënter: jij legt elektriciteit aan, installeert slimme beveiliging, legt zonnepanelen of maakt nieuwe lichtpunten. Al met al wordt ons leven steeds meer afhankelijk van de geavanceerde techniek die jij installeert.

In welke tak van de elektrotechniek je ook zit – een kleine storing kan leiden tot grote problemen. Komt er een kink in de kabel, dan vallen we massaal terug op jouw service. Met DIRECT Klantcontact is je klantenservice hier altijd op voorbereid. Met ons als achtervang ben je dag en nacht bereikbaar voor storingen. Of het nu weekend of vakantie is. Als het nodig is, schakelen we meteen een monteur in. Zo kan jij 24/7 service garanderen.

Beschik over een geavanceerde klantenservice

Met DIRECT beschik je over een klantenservice die net zo geavanceerd is als de techniek die jij levert. Klanten bellen naar jouw bedrijf en krijgen een van onze klantenservice-experts aan de lijn: wij nemen de telefoon aan met jouw bedrijfsnaam en helpen je klanten volgens jouw instructies. Voor je klanten is het alsof ze een medewerker van jouw bedrijf spreken! Na elk telefoontje ontvang je een notificatie via e-mail en de Mijn DIRECT Klantcontact-app. In deze app zie je altijd precies wat er gecommuniceerd is. Zo houd jij de regie over het klantcontact.

Zo werkt klantcontact

Onze vriendelijke klantenservice-experts helpen iedereen vakkundig verder. Ze beantwoorden die veelgestelde vraag, schakelen het telefoontje door naar de juiste persoon binnen jouw bedrijf, noteren een terugbelverzoek, lossen die kleine storing op, of schakelen meteen jouw monteur in.

Bij DIRECT Klantcontact draaien we onze hand niet om voor het dag en nacht bereikbaar maken van jouw klantenservice; wij hebben 24/7 een professioneel team van klantenservice-experts paraat op ons kantoor in Arnhem. Zij nemen elk telefoontje naar jouw bedrijf op, of alleen de telefoontjes die al vijf keer bij jou zijn overgegaan. Zo kan jij niet alleen die snelle service garanderen, maar loop je ook nooit meer een klant mis.

Ontdek de voordelen van DIRECT

  • Telefoon binnen dertig seconden beantwoord
  • Zekerheid dat je het hele jaar door, dag en nacht, bereikbaar bent
  • Klanten verrassen met snelle service bij storingen
  • Wij beantwoorden veelgestelde vragen, verbinden door, noteren terugbelverzoeken of schakelen een monteur in

Benieuwd naar jouw maandelijkse kosten?

Om van onze diensten gebruik te maken, neem je een abonnement af. Je bent dan van 8.00 ‘s ochtends tot ’s avonds 20.00 uur bereikbaar. Een nog ruimere bereikbaarheid? Dat kan met ons plus-abonnement, hiermee is je bedrijf 24 uur per dag bereikbaar, en dat zeven dagen per week. Bevalt onze dienst je niet? Dan kan je opzeggen wanneer je wilt.

Zie hier de abonnementskosten van onze telefoonservice:

Telefoonservice abonnementen

Basic

Voor de starter

€29,95 p/m

Géén opstartkosten

Plus

Voor de flexibele ondernemer

€51,25 p/m

Géén opstartkosten

Meest gekozen

Smart

Voor de (door)groeier

€138,50 p/m

Géén opstartkosten

Premium

Voor de dag- en nachtopvang

€206,75 p/m

Géén opstartkosten

Alle abonnementen zijn altijd inclusief:

Optioneel toe te voegen:

X

Vul je gegevens in om af te ronden

Geen zorgen, je zit nergens aan vast. We nemen eerst contact met je op.

Selecteer een abonnement

Vul je gegevens in

Wij nemen contact op

Aan de slag!

X

X

X
  • Hidden

Ontdek onze diensten

Met de telefoonservice van DIRECT ben je altijd voorbereid op pieken in het telefoonverkeer. Of het nu overdag, in het weekend of in de vakantie is. Met DIRECT ben je dag en nacht bereikbaar voor storingen.

E-mail is populair en dat merk je aan alle ongelezen mails. Verras je klanten met een snelle reactie terug. Wij beantwoorden de mails, precies zoals jij dat ook doet.

Met een live chat functie op je website verleen je razendsnelle service aan je klanten. Biedt direct ondersteuning wanneer jouw klanten hierom vragen.

Waar we ook gaan of staan, we hebben een smartphone op zak. Een bedrijfswhatsapp is een belangrijke toevoeging aan je klantenservice. De professionele experts van DIRECT helpen iedereen verder.

Jouw klanten liken en sharen wat af. Ze stellen vragen. Maar er kan ook zomaar een negatieve post opduiken. Als je hier niet op reageert, kan zo’n post zijn eigen leven gaan leiden. Onze klantenservice-experts monitoren de online activiteiten en reageren gevat. Zo raakt jouw imago niet beschadigd. Hiernaast zorgt zo’n actieve webcare voor meer online zichtbaarheid – een fijne bijkomstigheid!

gids klantprocessen

In 9 stappen naar een efficiënt klantproces

Hoe stel je de juiste doelen en prioriteiten om je klantproces zo optimaal mogelijk in te richten? De gids ‘In 9 stappen naar een efficiënt klantproces’ geeft je inspiratie uit de praktijk. De gids biedt aan de hand van een customer journey roadmap en relevante klantcases een praktisch stappenplan waarmee je direct aan de slag kunt.

  • Een kant-en-klaar stappenplan voor de weg naar efficiëntie
  • Snel de juiste keuzes leren maken
  • Tips en tricks van ervaringsdeskundigen

Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.

Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Flexibel op- en afschalen
  • In no time 24/7 bereikbaar
  • >60% van de meldingen direct afgehandeld
  • Een vast professioneel team met korte lijnen
Back To Top