Een technische 24/7 servicedesk op afstand
Ketels vervangen? Dat is bij jou in betere handen… Maar wél hebben we de kennis, kunde en schaalgrootte in huis om klantcontactproblemen op te lossen. In ons kantoor in Arnhem zit dag en nacht een team van klantenservice-experts klaar om de telefoon op te nemen. Wij draaien onze hand dus niet om voor 24/7 bereikbaarheid. Daarnaast zijn we bij DIRECT Klantcontact gespecialiseerd in de installatietechniek. Dit betekent dat we elke storingsmelding efficiënt kunnen afhandelen.
Elke storingsmelding efficiënt afgehandeld
Belt iemand naar de storingslijn van jouw installatiebedrijf? Dan komt het telefoontje automatisch bij onze klantenservice-experts op het scherm binnen. Ze zien meteen voor welk bedrijf er wordt gebeld en kunnen dus opnemen met jouw bedrijfsnaam. Vervolgens staan ze je klant te woord – helemaal zoals jij dat wenst. Ze noteren bijvoorbeeld terugbelverzoeken, helpen op afstand of schakelen een monteur. Dankzij deze efficiënte aanpak kan een storingsmelding al binnen twee tot drie uur zijn afgehandeld!
Dit zijn onze tarieven voor installatietechniek bedrijven
Standaard ben je met onze telefoonservice van 8.00 tot 20.00 uur bereikbaar, ook tijdens de bouwvak. Een nog ruimere bereikbaarheid? Dat kan met ons plus-abonnement: hiermee is je bedrijf 24/7 bereikbaar voor storingen. Bevalt onze dienst je niet? Dan kan je opzeggen wanneer je wilt.
Telefoonservice abonnementen
Telefoonservice
Basic
Voor de starter
€32,75 p/m
Géén opstartkosten
Telefoonservice
Plus
Voor de flexibele ondernemer
€56,50 p/m
Géén opstartkosten
Telefoonservice
Smart
Voor de (door)groeier
€152,25 p/m
Géén opstartkosten
Alle abonnementen zijn altijd inclusief:
Optioneel toe te voegen:
Vul je gegevens in om af te ronden
Geen zorgen, je zit nergens aan vast. We nemen eerst contact met je op.
Selecteer een abonnement
Vul je gegevens in
Wij nemen contact op
Aan de slag!
Ontdek onze klantcontact diensten
24 uur per dag bereikbaar zijn is essentieel in de installatietechniek. Dat vraagt nogal wat van de klantenservice. Met de telefoonservice van DIRECT is jouw bedrijf voortaan altijd bereikbaar.
Wij hebben de kennis in huis om klantcontact problemen voor je op te lossen. Vragen, problemen of klachten, wij pakken jouw inkomende e-mails binnen 24 uur voor je op.
Met een live chat functie op je website verleen je razendsnelle service aan je klanten. Biedt direct ondersteuning wanneer jouw klanten hierom vragen.
De drempel voor het sturen van een appje ligt erg laag. Een WhatsApp-service kan een prettige toevoeging zijn aan je klantenservice. De klanttevredenheid stijgt en je laat je bedrijf sneller groeien.
Jouw klanten liken en sharen wat af. Ze stellen vragen. Maar er kan ook zomaar een negatieve post opduiken. Als je hier niet op reageert, kan zo’n post zijn eigen leven gaan leiden. Onze klantenservice-experts monitoren de online activiteiten en reageren gevat. Zo raakt jouw imago niet beschadigd. Hiernaast zorgt zo’n actieve webcare voor meer online zichtbaarheid – een fijne bijkomstigheid!
In 9 stappen naar een efficiënt klantproces
Hoe stel je de juiste doelen en prioriteiten om je klantproces zo optimaal mogelijk in te richten? De gids ‘In 9 stappen naar een efficiënt klantproces’ geeft je inspiratie uit de praktijk. De gids biedt aan de hand van een customer journey roadmap en relevante klantcases een praktisch stappenplan waarmee je direct aan de slag kunt.
Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.
Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.