skip to Main Content

Klantcontact voor in de
installatietechniek

Ben jij 24 uur per dag bereikbaar voor storingen?

Klantcontact voor in de
installatietechniek

Ben jij 24 uur per dag bereikbaar voor storingen?

De installatietechniek is een hectische branche. Je krijg geregeld te maken met storingen die áltijd onverwachts optreden. En dat vraagt nogal wat van je klantenservice: die moet zo’n hoge piek in het telefoonverkeer elke keer maar op zien te vangen.

Met DIRECT verhoog je de bereikbaarheid van je bedrijf drastisch: voortaan is je bedrijf 24/7 bereikbaar! Of er nu een grote storing is en iedereen op hetzelfde moment aan de lijn hangt – of het is weekend of nacht en er belt één klant met een urgent probleem. Jouw klanten krijgen met jouw betrouwbare storingslijn altijd binnen dertig seconden iemand aan de lijn.

Een 24/7 servicedesk
op afstand

Ketels vervangen? Dat is bij jou in betere handen… Maar wél hebben we de kennis, kunde en schaalgrootte in huis om klantcontactproblemen op te lossen. In ons kantoor in Arnhem zit dag en nacht een team van klantenservice-experts klaar om de telefoon op te nemen. Wij draaien onze hand dus niet om voor 24/7 bereikbaarheid. Daarnaast zijn we bij DIRECT Klantcontact gespecialiseerd in de installatietechniek. Dit betekent dat we elke storingsmelding efficiënt kunnen afhandelen.

Diensten voor de installatietechniek branche:

  • E-mail: vragen, problemen en klachten afhandelen
  • Storingslijn: 24/7 oplossen van storingsmeldingen

Elke storingsmelding efficiënt afgehandeld

Belt iemand naar de storingslijn van jouw installatiebedrijf? Dan komt het telefoontje automatisch bij onze klantenservice-experts op het scherm binnen. Ze zien meteen voor welk bedrijf er wordt gebeld en kunnen dus opnemen met jouw bedrijfsnaam. Vervolgens staan ze je klant te woord – helemaal zoals jij dat wenst. Ze noteren bijvoorbeeld terugbelverzoeken, helpen op afstand of schakelen een monteur. Dankzij deze efficiënte aanpak kan een storingsmelding al binnen twee tot drie uur zijn afgehandeld!

De voordelen van DIRECT Klantcontact als
expert

    • Zekerheid dat je altijd bereikbaar bent
    • Storingen in de nacht snel en efficiënt opgepakt
    • Opvangen van de overflow op momenten wanneer je slechter bereikbaar bent dan normaal
    • Telefoon binnen 30 seconden beantwoord
    • Hoge first time fix: de meeste storingen kunnen we direct telefonisch oplossen
    • Alle meldingen meteen in jouw systeem, op één centrale plek geregistreerd
    • Voor klanten is het alsof ze bellen naar jouw bedrijf, wij werken vanuit jouw bedrijfsnaam
    • Jouw monteurs plannen we in op basis van beschikbaarheid

Dit zijn onze tarieven

Standaard ben je met onze telefoonservice van 8.00 tot 20.00 uur bereikbaar, ook tijdens de bouwvak. Een nog ruimere bereikbaarheid? Dat kan met ons plus-abonnement: hiermee is je bedrijf 24/7 bereikbaar voor storingen. Bevalt onze dienst je niet? Dan kan je opzeggen wanneer je wilt.

BASICPLUSSMARTPREMIUM
24/7--
Incl. 75 gesprekken--
Abonnementskosten per maand€ 29,35€ 50,35€ 136,00€ 203,20

Wil je vrijblijvend in
contact komen?

Back To Top