skip to Main Content

Klantcontact voor in de koeltechniek

Ben jij 24/7 bereikbaar bij storingen?

Klantcontact voor in de koeltechniek

Ben jij 24/7 bereikbaar bij storingen?

Als de vriesinstallatie of airconditioning het begeeft, wordt het je klanten maar wat heet onder de voeten. Een heel kantoor zonder werkende airco, of de hele voedselvoorraad van een restaurant die dreigt te ontdooien… Het zijn scenario’s die je niet graag ziet in de koeltechniek. En dus wil je dat je klanten naar jouw storingslijn kunnen bellen – of het nu doordeweeks is, of weekend.

In de koeltechniek vertrouwen jouw klanten op jouw betrouwbare systemen. En ook vertrouwen ze op jouw service – meer dan in welke branche ook. Met jouw koelsystemen wordt immers vaak voedsel gekoeld en dankzij jouw klimaatbeheersingssystemen werken en leven mensen in een prettig klimaat. Een verstoring kan vervelende gevolgen hebben. Als koeltechnisch bedrijf wil je daarom altijd bereikbaar zijn.

Probleemloos 24/7 service waarborgen

Met DIRECT Klantontact laat je je klanten nooit in de kou staan. Wij nemen de telefoontjes naar jouw bedrijf aan. Op elk moment van de dag: zeven dagen per week, het hele jaar rond. Je klanten krijgen altijd binnen dertig seconden een vriendelijke, professionele klantenservice-expert aan de lijn die hun verder helpt. Bij een dringend probleem met hun verwarmings-, airconditioning- of vriesinstallatie schakelen we een monteur in als dat nodig is. Zo kan jij die 24/7 service probleemloos waarborgen.

De diensten van DIRECT Klantcontact op een rijtje

Met DIRECT Klantcontact sta je voortaan voor elke klant klaar, hoe en wanneer die ook contact opneemt.

  • Telefoon: beheren van de 24/7 storingslijn
  • E-mail: beantwoorden van veelgestelde vragen

Een betrouwbare storingslijn

Bij DIRECT Klantcontact garanderen we je dat je storingslijn 24/7 bereikbaar is. Op ons kantoor in Arnhem zit namelijk dag en nacht een team van tientallen klantenservice-experts klaar om jouw klanten te helpen. Bij een inkomend telefoontje zien ze op hun scherm voor welk bedrijf de beller belt. Is dat voor jouw koeltechnische bedrijf, dan nemen ze op met jouw bedrijfsnaam en staan ze de klant te woord volgens jouw instructies.

Natuurlijk heeft niet alles evenveel urgentie. Daarom laat je ons weten wat prioriteit heeft. Belt iemand voor een onderhoudsbeurt? Dan verbinden we door, of noteren we een terugbelverzoek waarna jij het verder kan oppakken. Maar gaat het om een urgente storing, dan geven onze klantenservice-experts dit meteen door aan jouw monteur.

De voordelen van DIRECT Klantcontact als partner

  • Zekerheid dat je altijd bereikbaar bent: zeven dagen per week, het hele jaar door
  • Je klant krijgt binnen dertig seconden iemand aan de lijn
  • Voor klanten is het alsof ze een medewerker van jouw bedrijf spreken
  • We schakelen als dat nodig is een monteur in, waardoor een storing snel verholpen kan zijn
  • Bij een minder urgente melding verbinden we door of noteren we een terugbelverzoek
  • Via Mijn DIRECT heb je altijd inzicht in de correspondentie die er met klanten is geweest

Benieuwd naar jouw maandelijkse kosten?

Om van onze diensten gebruik te maken, neem je een abonnement af. Je bent dan van 8.00 ‘s ochtends tot ’s avonds 20.00 uur bereikbaar. Een nog ruimere bereikbaarheid? Dat kan met ons plus-abonnement, hiermee is je bedrijf 24 uur per dag bereikbaar, en dat zeven dagen per week. Bevalt onze dienst je niet? Dan kan je opzeggen wanneer je wilt.

Zie hier de abonnementskosten van onze telefoonservice:

BASICPLUSSMARTPREMIUM
24/7--
Incl. 75 gesprekken--
Abonnementskosten per maand€ 29,35€ 50,35€ 136,00€ 203,20

Meer informatie ontvangen?
Kom in contact

Bij DIRECT kunnen we geen vriescellen of airco’s repareren. Maar klanten te woord staan? Vakkundig en op élk moment van de dag? Dát kunnen we als geen ander. Zo maken wij ondernemen makkelijk!

Back To Top