Makelaardij

Sneller schakelen met (ver)kopers en collega’s

HOEVEEL RISICO LOOPT U ALS U EVEN NIET BEREIKBAAR BENT?

Als u bezig bent met een bezichtiging, taxatie of in gesprek met een cliënt, wilt u niet gestoord worden. Maar de makelaardij is hectisch. U kunt naast het net vissen wanneer u te laat reageert op een aanbod. En nieuwe (ver)kopers verwachten ook dat u altijd bereikbaar bent, liefst ook in de avonduren. Het zou teveel budget vragen om daar een aantal receptionistes voor aan te nemen. Bovendien bent u een goed deel van de dag wél in staat om de telefoon aan te nemen en berichten via andere media te bekijken. Maar het kost ook veel tijd om routinezaken af te handelen. Eigenlijk heeft u dus behoefte aan een part-time secretaresse.

MAAK HET VERSCHIL MET TELEFOONAFHANDELING OP AFROEP

DIRECT Klantcontact zorgt dat u altijd bereikbaar bent. Als u niet gestoord wilt worden, kunt u de telefoon eenvoudig doorschakelen naar ons contact center. Daar neemt een professional de telefoon op met uw bedrijfsnaam. U kunt aangeven door wie en waarvoor u op welk moment bereikbaar wilt zijn. Maar ook wanneer we telefoontjes naar u moeten doorschakelen (of een sms c.q. Whatsapp moeten sturen). U kunt ons ook inschakelen om routinezaken af te handelen en om afspraken te maken voor terugbellen of bezoek. In feite heeft u dus een secretaresse die u op afroep kunt inzetten. En dat tegen een zeer scherp tarief.