MKB

Geen zorgen over de bereikbaarheid, ook buiten kantoortijden

WAT ZIJN DE RISICO’S ALS UW BEDRIJF ONBEREIKBAAR IS?

Medewerkers van MKB-bedrijven zijn vaak op pad en kunnen dan niet gestoord worden. Bijvoorbeeld als ze een verkoop- of adviesgesprek voeren. Ook als u aan het werk bent bij klanten, weten die het niet te waarderen als u gaat bellen in de tijd die u hen in rekening brengt. Verder is het telefonisch bereik onderweg vaak niet optimaal. En misschien moet uw bedrijf zelfs 24/7 bereikbaar zijn voor het oplossen van storingen. Als het te lang duurt voordat mensen contact met u krijgen, leidt u imagoschade en kunt u nieuwe opdrachten mislopen.

PROFESSIONELE EXTERNE RECEPTIE TEGEN SCHERPE TARIEVEN

DIRECT Klantcontact heeft bijna 25 jaar ervaring in bereikbaarheidsdiensten. We kunnen tijdens kantooruren fungeren als front-office om uw telefonische bereikbaarheid 100% te waarborgen. We wijzen vaste teleservice-medewerkers toe aan uw bedrijf die onder meer informatie verstrekken, terugbelafspraken inplannen, uw digitale agenda bijhouden en direct doorverbinden bij spoedeisende zaken. Ook het beantwoorden van e-mail behoort tot de mogelijkheden. Wilt u op 7 x 24 uur basis bereikbaar zijn voor storingsmeldingen? Ook dat kunnen we tegen zeer betaalbare tarieven voor u regelen.

logo-Payiban

PAYIBAN: 'WE ZIJN TOT NU TOE ERG TEVREDEN'

Ben je benieuwd naar de ervaringen van een klantgerichte dienstverlener met DIRECT Klantcontact? Lees dan dit interview met Elio Tagliola, oprichter en eigenaar van PayIBAN B.V. Met onze professionele beantwoording van de telefoon nemen we zorgen voor PayIBAN weg. Daarnaast besparen we ze tijd, zodat ze zich op hun kernactiviteiten kunnen richten.