Retail

Afhandeling van vragen en orders op 24/7 basis

DE ONLINE ECONOMIE KENT GEEN WINKELTIJDEN

Uw winkel(keten) is niet altijd open. Maar consumenten oriënteren zich ook ’s avonds  op uw aanbod via uw site. Onderzoek van Econsultancy leert dat 83% van de sitebezoekers hulp nodig heeft bij een aankoop. Als u niet bereikbaar bent, zitten ze met één muisklik bij de concurrent. Ook overdag kan de bereikbaarheid een probleem zijn als alle medewerkers bezig zijn met klanten. In beide gevallen is uitbesteding een alternatief. Maar welke zekerheid heeft u dan dat de klantenservice professioneel wordt overgenomen?

ALTIJD BEREIKBAAR OM KLANTEN VERDER TE HELPEN

DIRECT Klantcontact heeft bijna 25 jaar ervaring in bereikbaarheidsdiensten. Die diensten verzorgen we desgewenst 365 dagen per jaar en 24 uur per dag. Onze service voor retailers omvat het afhandelen van vragen die binnenkomen via alle kanalen: telefoon, e-mail en social media, maar ook via een eventuele live chat functie op de site. Wanneer uw servicenummer naar ons contact center is doorgeschakeld, nemen we de telefoon aan met uw bedrijfsnaam, beantwoorden vragen zo mogelijk direct of noteren boodschappen. U kunt ook orders direct laten invoeren in uw back-office systeem en periodiek pagina’s laten verversen op uw site of social media kanalen. En dat alles tegen zeer scherpe tarieven.