Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

In de branche Vrijetijdsbesteding heb je te maken met drukke en minder drukke periodes. Want, in de weekenden gaan we naar restaurants, in schoolvakanties naar vakantie- of attractieparken en in het nieuwe jaar gaan we massaal naar de sportschool. De vraag is: is jouw bedrijf tijdens deze drukke periodes goed bereikbaar?

Met DIRECT Klantcontact ben je het hele jaar door goed bereikbaar. Of het nu hoogseizoen of laagseizoen is: wij springen bij voor boekingen en vragen. En terwijl we dat doen, kan jouw personeel zich concentreren op het blij maken van je gasten. Zo loopt alles lekker door en maken we ondernemen makkelijk!

Navigeer snel naar
Klantcontact op de momenten dat jij drukte verwacht.

Bij DIRECT pakken we klantcontact aan op een schaal die voor de meeste bedrijven in de branche vrijetijdsbesteding niet haalbaar is. In ons kantoor in Arnhem zit elke dag een team met klantenservice-experts.

Klantenservice voor bedrijven actief in de vrijetijdsbesteding

Op de momenten dat jij drukte verwacht, kan je rekenen op onze klantenservice-experts. Zo ondersteunen we je receptie en loop je nooit een klant mis.

Een flexibele, goed bereikbare klantenservice speciaal voor jou:

Reisorganisaties

In de reisbranche wordt heel wat afgebeld op een dag. Telefonisch kan immers snel een vraag gesteld worden. Hoewel je geen belletje wil missen, heb je niet altijd voldoende capaciteit om de telefoon op te nemen. Direct verwerken van boekingen en wijzigingen? Dat is voor ons geen enkel probleem! Besteed daarom je telefoonservice uit aan DIRECT. Met onze antwoordservice ben je altijd bereikbaar – ook als jij dat niet bent.

Horeca

Of je nu een vijfsterrenhotel of restaurant met Michelinster hebt, een ijssalon, eetcafé of lunchroom: je krijgt telefoontjes van je gasten. Mensen willen een tafeltje reserveren, een voedselallergie doorgeven, of hebben een vraag over parkeren of een arrangement. Met DIRECT wordt iedereen gastvrij te woord gestaan, óók wanneer het spitsuur in jouw zaak is.

Recreatie

In de recreatie bellen je klanten en gasten voor boekingen, praktische zaken, vragen en klachten. Ben je op momenten als deze niet bereikbaar, dan mis je niet alleen klandizie – maar loop je ook het risico op een beschadigd imago. Met DIRECT sta je áltijd voor je klanten klaar. Hoe laat het ook is en welk klantcontactkanaal ze ook gebruiken. Wij boeken huisjes, wijzigen reserveringen, verkopen tickets, openen slagbomen en beantwoorden alle vragen die vaak voorbijkomen.

Sport en ontspanning

Je verkoopt ultieme ontspanning – of dat nu op een actieve manier in de sportschool is, of op een relaxte manier in de sauna. Het laatste wat je dus wilt, is dat je klantenservice irritatie opwekt. Want, weg ontspanning! Met DIRECT Klantcontact worden je klanten altijd snel en behulpzaam geholpen: helemaal in lijn met de beleving die je aanbiedt. Onze klantenservice-experts zorgen voor ongecompliceerd, soepel klantcontact.

Wat kost klantenservice voor de vrijetijdsbesteding?

Of je per maand nu tien, vijftig of vijfhonderd telefoontjes, chats, e-mails of berichten ontvangt – onze klantenservice is er voor iedere ondernemer. Je bepaalt simpelweg welk abonnement het beste past bij jouw bedrijf. Afhankelijk van welk abonnement dit is, betaal je extra bij voor je verbruik óf profiteer je van 75 gesprekken inclusief. We houden onze kosten scherp en werken zonder contracten. Blijkt het uitbesteden van de klantenservice niets voor jou? Dan kan je gewoon opzeggen.

gids klantbeleving

10 tips & tricks voor instant blije klanten

Met deze 10 kant-en-klare tips & tricks maak je binnen een handomdraai van jouw onderneming een échte koploper. Staan de klantbelevingsneuzen dezelfde kant op? Mooi, let's go! Download de gratis gids en maak direct een vliegende start naar blije klanten.

  • Echte eye-openers voor een vliegende start
  • Intern winnen is extern beginnen
  • Direct toepasbare tips

Omnichannel klantcontact uitbesteden. Ontdek onze diensten.

Altijd binnen 30 seconden iemand aan de lijn.

Voortaan altijd een lege mailbox. Het kan.

Verhoog direct jouw online bereikbaarheid.

Altijd laagdrempelig contact met je klanten.

Wees online zichtbaar en verzorg snelle reacties.

Een klantenservice specialist spreken? Neem contact op.

Meer weten over klantenservice uitbesteden? De vraag of jouw klanten online of offline beter af zijn is soms wat moeilijk te bepalen. Dat kunnen we ons erg goed voorstellen. Laat je daarom geheel vrijblijvend adviseren door onze klantcontact specialisten. Neem middels het formulier contact op met onze adviseurs en we komen op werkdagen binnen 24 uur bij je terug.

  • Gratis adviesgesprek van 30 min. 
  • Hulp bij het selecteren van passende kanalen
  • Eerste zet aan het opstellen van een script
  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
Back To Top