Bij DIRECT pakken we klantcontact aan op een schaal die voor de meeste bedrijven in de branche vrijetijdsbesteding niet haalbaar is. In ons kantoor in Arnhem zit elke dag een team met klantenservice-experts.
Klantenservice voor bedrijven actief in de vrijetijdsbesteding
Op de momenten dat jij drukte verwacht, kan je rekenen op onze klantenservice-experts. Zo ondersteunen we je receptie en loop je nooit een klant mis.
Een flexibele, goed bereikbare klantenservice speciaal voor jou:
Reisorganisaties
In de reisbranche wordt heel wat afgebeld op een dag. Telefonisch kan immers snel een vraag gesteld worden. Hoewel je geen belletje wil missen, heb je niet altijd voldoende capaciteit om de telefoon op te nemen. Direct verwerken van boekingen en wijzigingen? Dat is voor ons geen enkel probleem! Besteed daarom je telefoonservice uit aan DIRECT. Met onze antwoordservice ben je altijd bereikbaar – ook als jij dat niet bent.
Horeca
Of je nu een vijfsterrenhotel of restaurant met Michelinster hebt, een ijssalon, eetcafé of lunchroom: je krijgt telefoontjes van je gasten. Mensen willen een tafeltje reserveren, een voedselallergie doorgeven, of hebben een vraag over parkeren of een arrangement. Met DIRECT wordt iedereen gastvrij te woord gestaan, óók wanneer het spitsuur in jouw zaak is.
Recreatie
In de recreatie bellen je klanten en gasten voor boekingen, praktische zaken, vragen en klachten. Ben je op momenten als deze niet bereikbaar, dan mis je niet alleen klandizie – maar loop je ook het risico op een beschadigd imago. Met DIRECT sta je áltijd voor je klanten klaar. Hoe laat het ook is en welk klantcontactkanaal ze ook gebruiken. Wij boeken huisjes, wijzigen reserveringen, verkopen tickets, openen slagbomen en beantwoorden alle vragen die vaak voorbijkomen.
Sport en ontspanning
Je verkoopt ultieme ontspanning – of dat nu op een actieve manier in de sportschool is, of op een relaxte manier in de sauna. Het laatste wat je dus wilt, is dat je klantenservice irritatie opwekt. Want, weg ontspanning! Met DIRECT Klantcontact worden je klanten altijd snel en behulpzaam geholpen: helemaal in lijn met de beleving die je aanbiedt. Onze klantenservice-experts zorgen voor ongecompliceerd, soepel klantcontact.
Wat kost klantenservice voor de vrijetijdsbesteding?
Of je per maand nu tien, vijftig of vijfhonderd telefoontjes, chats, e-mails of berichten ontvangt – onze klantenservice is er voor iedere ondernemer. Je bepaalt simpelweg welk abonnement het beste past bij jouw bedrijf. Afhankelijk van welk abonnement dit is, betaal je extra bij voor je verbruik óf profiteer je van 75 gesprekken inclusief. We houden onze kosten scherp en werken zonder contracten. Blijkt het uitbesteden van de klantenservice niets voor jou? Dan kan je gewoon opzeggen.
Omnichannel klantcontact uitbesteden. Ontdek onze diensten.
Altijd binnen 30 seconden iemand aan de lijn.
Voortaan altijd een lege mailbox. Het kan.
Verhoog direct jouw online bereikbaarheid.
Altijd laagdrempelig contact met je klanten.
Wees online zichtbaar en verzorg snelle reacties.
Een klantenservice specialist spreken? Neem contact op.
Meer weten over klantenservice uitbesteden? De vraag of jouw klanten online of offline beter af zijn is soms wat moeilijk te bepalen. Dat kunnen we ons erg goed voorstellen. Laat je daarom geheel vrijblijvend adviseren door onze klantcontact specialisten. Neem middels het formulier contact op met onze adviseurs en we komen op werkdagen binnen 24 uur bij je terug.