skip to Main Content

Klantcontact voor de branche
vrijetijdsbesteding

Hoogseizoen of laagseizoen? Wij helpen.

Klantcontact voor de branche
vrijetijdsbesteding

Hoogseizoen of laagseizoen? Wij helpen.

In de branche Vrijetijdsbesteding heb je te maken met drukke en minder drukke periodes. Want, in de weekenden gaan we naar restaurants, in schoolvakanties naar vakantie- of attractieparken en in het nieuwe jaar gaan we massaal naar de sportschool. De vraag is: is jouw bedrijf tijdens deze drukke periodes goed bereikbaar?

Met DIRECT Klantcontact ben je het hele jaar door goed bereikbaar. Of het nu hoogseizoen of laagseizoen is: wij springen bij voor boekingen en vragen. En terwijl we dat doen, kan jouw personeel zich concentreren op het blij maken van je gasten. Zo loopt alles lekker door en maken we ondernemen makkelijk!

Klantcontact op de momenten dat jij
drukte verwacht

Bij DIRECT pakken we klantcontact aan op een schaal die voor de meeste bedrijven in de branche vrijetijdsbesteding niet haalbaar is. In ons kantoor in Arnhem zit elke dag een team met klantenservice-experts

Een uitgebreide klantenservice voor
elke vraag

Op de momenten dat jij drukte verwacht, kan je rekenen op onze klantenservice-experts. Zo ondersteunen we je receptie en loop je nooit een klant mis.

Een flexibele, goed bereikbare klantenservice speciaal voor jou:

Horeca

Of je nu een vijfsterrenhotel of restaurant met Michelinster hebt, een ijssalon, eetcafé of lunchroom: je krijgt telefoontjes van je gasten. Mensen willen een tafeltje reserveren, een voedselallergie doorgeven, of hebben een vraag over parkeren of een arrangement. Met DIRECT wordt iedereen gastvrij te woord gestaan, óók wanneer het spitsuur in jouw zaak is.

Recreatie

In de recreatie bellen je klanten en gasten voor boekingen, praktische zaken, vragen en klachten. Ben je op momenten als deze niet bereikbaar, dan mis je niet alleen klandizie – maar loop je ook het risico op een beschadigd imago. Met DIRECT sta je áltijd voor je klanten klaar. Hoe laat het ook is en welk klantcontactkanaal ze ook gebruiken. Wij boeken huisjes, wijzigen reserveringen, verkopen tickets, openen slagbomen en beantwoorden alle vragen die vaak voorbijkomen.

Sport en ontspanning

Je verkoopt ultieme ontspanning – of dat nu op een actieve manier in de sportschool is, of op een relaxte manier in de sauna. Het laatste wat je dus wilt, is dat je klantenservice irritatie opwekt. Want, weg ontspanning! Met DIRECT Klantcontact worden je klanten altijd snel en behulpzaam geholpen: helemaal in lijn met de beleving die je aanbiedt. Onze klantenservice-experts zorgen voor ongecompliceerd, soepel klantcontact.

Klantcontact in jouw
tone of voice

Elk bedrijf is anders, dat weten we bij DIRECT als geen ander. Een zakenhotel spreekt zakelijke klanten op een hele andere manier aan dan een speelparadijs dat vooral kinderfeestjes organiseert. En dus passen we onze tone of voice hierop aan. Hoe je een telefoontje precies beantwoord wilt zien, laat je ons weten.

Wat is de tone of voice van jouw bedrijf?

  • zakelijk
  • formeel
  • vriendelijk
  • behulpzaam
  • to-the-point
  • informeel
  • commercieel
  • humoristisch
  • met een knipoog

Klantenservice voor
gasten en klanten

In de branche vrijetijdsbesteding draait het als in geen ander om mensen tevreden stellen: je klanten doen iets ter ontspanning of vermaak. Je hebt dus vooral te maken met blije mensen. Maar, soms zijn je klanten minder blij. En juist dán moet je stevig in je schoenen staan. Met DIRECT staat je bedrijf dit: onze professionele klantenservice is er voor je blije én minder blije klanten.

Meer weten?
Contact

Back To Top