skip to Main Content

Klantcontact voor in de
horeca branche

Ben jij gastvrij voor bellende klanten?

Klantcontact voor in de branche
horeca branche

Ben jij gastvrij voor bellende klanten?

In de horeca is het elke dag wel even hectisch. Bijvoorbeeld op die momenten in jouw hotel, restaurant of café waarop je personeel druk in de weer is met gasten en tegelijkertijd de telefoon non-stop rinkelt. Natuurlijk kan je met het personeel afspreken wie de telefoon aanneemt, maar hoe vaak gebeurt het dan alsnóg dat de telefoon onbeantwoord blijft?

Gastvrijheid begint met bereikbaar zijn. Simpel. Ben je dat niet, dan gaat dit ten koste van je imago. En daarbij kan een gemist belletje je zomaar een boeking of reservering en dus klandizie kosten. Krijgen ze geen gehoor? Dan is de kans groot dat ze bij een ander restaurant eten.

Telefonische klantenservice
à la carte

Met DIRECT heb je altijd genoeg capaciteit voor het afhandelen van telefoontjes. In drukke periodes – bijvoorbeeld tijdens het inchecken en uitchecken van gasten, of tijdens het spitsuur in de keuken – schakel je de telefoon meteen naar ons door. En in rustigere periodes nemen wij pas op zodra de telefoon vijf keer bij jou is overgegaan. Gewoon, telefonische klantenservice à la carte!

Voor iedere situatie een passende klantcontactoplossing

Een rinkelende telefoon tijdens spitsuur in jouw zaak is voor niemand fijn. Niet voor jezelf, voor je gasten én voor de beller.

Dit staat op ons menu:

  • Telefoon: reserveringen en boekingen aannemen
  • E-mail: beantwoorden van veelgestelde vragen
  • WhatsApp: klantvragen beantwoorden, reserveringen inboeken
  • Social media: monitoren en reageren op posts

Zo werkt de klantenservice
via DIRECT

Bij ons op kantoor zitten dag en nacht tientallen klantenservice-experts klaar om telefoontjes naar jouw horecabedrijf aan te nemen. Ze openen een telefoongesprek met jouw bedrijfsnaam en staan de beller vriendelijk en professioneel te woord. Dit doen ze helemaal volgens jouw instructies: die zien onze medewerkers automatisch in beeld verschijnen zodra het belletje binnenkomt.

Dus, terwijl jij je huidige gasten in de watten legt, staan wij jouw klanten van morgen behulpzaam te woord. Zo doen we allebei waar we goed in zijn!

Dit zijn de
voordelen

Het personeel kan zich echt concentreren op gasten

Nooit meer een klant mislopen

We staan bellers te woord in jouw tone of voice

Klanten ervaren al gastvrijheid, nog voordat ze een stap binnen hebben gezet

We zetten reserveringen rechtstreeks in jouw systeem

We beantwoorden veelgestelde vragen over jouw horecabedrijf, bijvoorbeeld over parkeergelegenheid, rolstoelvriendelijkheid of openingstijden

We noteren aanvullende informatie, zoals over voedselallergieën of wijzigingen in de grootte van een gezelschap

Benieuwd naar de kosten
en investering?

Om van onze diensten gebruik te maken, neem je een abonnement af. Standaard ben je met onze service van 8.00 tot 20.00 uur bereikbaar. Een nog ruimere bereikbaarheid? Dat kan met ons plus-abonnement: hiermee is je bedrijf 24/7 bereikbaar. Oók op feestdagen! Bevalt onze dienst je niet? Dan kan je opzeggen wanneer je wilt.

Zie hier de kosten voor onze telefoonservice:

BASICPLUSSMARTPREMIUM
24/7--
Incl. 75 gesprekken--
Abonnementskosten per maand€ 29,35€ 50,35€ 136,00€ 203,20

Meer informatie?
Contact

Back To Top