In de branche Recreatie is je klantenservice een belangrijk verkoopkanaal. Gasten of bezoekers bellen om een reservering of boeking te maken. Ze hebben vragen of klachten. Laat je je klanten op deze belangrijke momenten in de kou staan, dan zorgt dat voor een negatieve ervaring. Niet alleen mis je omzet – ook kan een slecht bereikbare klantenservice je reputatie behoorlijk schaden.
Of bezoekers nu naar je toe komen voor een belevenis, dagje uit of vakantie – in de branche Recreatie gebeurt veel tegelijk. En dan is er niet altijd iemand in de buurt van de vaste telefoon. Maar, ook wanneer er non-stop iemand bij de receptie is, kan de wachttijd flink oplopen. Bijvoorbeeld omdat veel mensen tegelijk bellen. Of omdat de verantwoordelijke bezoekers met een vraag op weg helpt.
Een klantenservice die altijd direct beschikbaar is
Een klantenservice die altijd en meteen bereikbaar is – het is voor dierenparken, attractieparken, musea, vakantieparken en andere bedrijven in de recreatie geen overbodige luxe. Want juist in deze branche is de concurrentie groot.
De diensten van DIRECT Klantcontact op een rijtje
Met DIRECT Klantcontact sta je voortaan voor elke klant klaar, hoe en wanneer die ook contact opneemt.
Zo werkt de klantenservice via DIRECT
Zodra een gast belt, nemen wij de telefoon op. Dat doen we meteen – of nadat het telefoontje eerst vijf keer bij de receptie is overgegaan. Onze klantenservice-experts openen het gesprek met jouw bedrijfsnaam en staan de beller vriendelijk en professioneel te woord. Voor je beller is het alsof die iemand van jouw bedrijf spreekt!
Dankzij de instructies die je voorafgaand aan ons geeft, handelen onze klantenservice-expert helemaal naar jouw wens. Op deze manier kunnen we naar jouw werkwijze boekingen doorvoeren in het systeem en veelgestelde vragen beantwoorden.
De voordelen van DIRECT Klantcontact als partner
Benieuwd naar jouw maandelijkse kosten?
Om van onze diensten gebruik te maken, neem je een abonnement af. Je bent dan van 8.00 ‘s ochtends tot ’s avonds 20.00 uur bereikbaar. Een nog ruimere bereikbaarheid? Dat kan met ons plus-abonnement, hiermee is je bedrijf 24 uur per dag bereikbaar, en dat zeven dagen per week. Bevalt onze dienst je niet? Dan kan je opzeggen wanneer je wilt.
Zie hier de abonnementskosten van onze telefoonservice:
Ontdek onze diensten
Telefoonservice
Telefoontjes voor boekingen, reserveringen, vragen of klachten. In de recreatie branche staat de telefoon roodgloeiend. De wachttijden kunnen hoog oplopen. Met DIRECT sta je voor elke klant klaar.
E-mailservice
Met de e-mailservice van DIRECT worden e-mails binnen 24 uur klantvriendelijk afgehandeld. Zo scoor jij beter op de klanttevredenheid en kan je bedrijf zich volledig concentreren op de gasten.
Social media services
Het is van essentieel belang om op social media in te haken op berichten die gaan over jouw bedrijf. Constant actief zijn op social media is het begin van een goede klantenservice.
Live chat service
Meteen bereikbaar zijn op je website kan veel onduidelijkheden wegnemen. Met de live chat van DIRECT worden online bezoekers direct te woord gestaan en op weg geholpen.
WhatsApp service
De drempel voor het bellen of verzenden van e-mails is hoger dan de drempel voor het verzenden van een WhatsApp bericht. Daarom kan de WhatsApp-service jouw klantenservice heel goed aanvullen.
Aanvullende services
24/7 bereikbaar
7 dagen in de week, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar voor jouw klanten.
Flexibel op- en afschalen
Heb je het even te druk of is het juist rustig? Wij veren mee met jouw behoeftes.
> 60% first time fix
Meer dan 60% van de binnenkomende vragen in één keer afgehandeld.
In jouw systeem verwerkt
De monteur weet direct wat hij moet doen en jij hoeft niet meer naar de melding om te kijken.
5 manieren om 24/7 klantenservice te bieden
Met deze 5 manieren om 24/7 klantenservice te bieden maak je van jouw onderneming een échte bereikbaarheidskampioen. Klanten willen altijd en overal geholpen worden. En dat kan. Download de gratis gids en leggen we het je uit!
Ontdek hoe andere bedrijven de 24/7 storingsdienst ervaren
Een klantenservice specialist spreken? Neem contact op.
Meer weten over klantenservice uitbesteden? De vraag of jouw klanten online of offline beter af zijn is soms wat moeilijk te bepalen. Dat kunnen we ons erg goed voorstellen. Laat je daarom geheel vrijblijvend adviseren door onze klantcontact specialisten. Neem middels het formulier contact op met onze adviseurs en we komen op werkdagen binnen 24 uur bij je terug.
Kunnen we je verder helpen? Neem contact op.
Direct antwoord
Binnen 24 uur antwoord
Binnen 5 min. antwoord