skip to Main Content

Klantcontact voor de
recreatie branche

Hoe lang wachten jouw klanten op een reactie van de klantenservice?

Klantcontact voor de
recreatie branche

Hoe lang wachten jouw klanten op een reactie van de klantenservice?

In de branche Recreatie is je klantenservice een belangrijk verkoopkanaal. Gasten of bezoekers bellen om een reservering of boeking te maken. Ze hebben vragen of klachten. Laat je je klanten op deze belangrijke momenten in de kou staan, dan zorgt dat voor een negatieve ervaring. Niet alleen mis je omzet – ook kan een slecht bereikbare klantenservice je reputatie behoorlijk schaden.

Of bezoekers nu naar je toe komen voor een belevenis, dagje uit of vakantie – in de branche Recreatie gebeurt veel tegelijk. En dan is er niet altijd iemand in de buurt van de vaste telefoon. Maar, ook wanneer er non-stop iemand bij de receptie is, kan de wachttijd flink oplopen. Bijvoorbeeld omdat veel mensen tegelijk bellen. Of omdat de verantwoordelijke bezoekers met een vraag op weg helpt.

Een klantenservice die altijd direct beschikbaar is

Een klantenservice die altijd en meteen bereikbaar is – het is voor dierenparken, attractieparken, musea, vakantieparken en andere bedrijven in de recreatie geen overbodige luxe. Want juist in deze branche is de concurrentie groot.

De diensten van DIRECT Klantcontact op een rijtje

Met DIRECT Klantcontact sta je voortaan voor elke klant klaar, hoe en wanneer die ook contact opneemt.

  • Telefoon: reserveringen en boekingen verwerken
  • E-mail: beantwoorden van veelgestelde vragen en afhandelen van routinetaken
  • WhatsApp: klantvragen beantwoorden
  • Live chat: online bezoekers op weg helpen
  • Social media: monitoren en reageren op posts

Zo werkt de klantenservice
via DIRECT

Zodra een gast belt, nemen wij de telefoon op. Dat doen we meteen – of nadat het telefoontje eerst vijf keer bij de receptie is overgegaan. Onze klantenservice-experts openen het gesprek met jouw bedrijfsnaam en staan de beller vriendelijk en professioneel te woord. Voor je beller is het alsof die iemand van jouw bedrijf spreekt!

Dankzij de instructies die je voorafgaand aan ons geeft, handelen onze klantenservice-expert helemaal naar jouw wens. Op deze manier kunnen we naar jouw werkwijze boekingen doorvoeren in het systeem en veelgestelde vragen beantwoorden.

De voordelen van DIRECT Klantcontact als partner

  • Je kunt je volledig concentreren op je gasten
  • Je organisatie is buiten het hoogseizoen bereikbaar
  • Ondersteuning van de klantenservice tijdens drukke periodes
  • Klachten meteen goed afhandelen
  • Op social media direct inhaken op posts die gaan over jouw bedrijf en de online zichtbaarheid vergroten
  • Beter scoren op klanttevredenheid

Benieuwd naar jouw maandelijkse
kosten?

Om van onze diensten gebruik te maken, neem je een abonnement af. Je bent dan van 8.00 ‘s ochtends tot ’s avonds 20.00 uur bereikbaar. Een nog ruimere bereikbaarheid? Dat kan met ons plus-abonnement, hiermee is je bedrijf 24 uur per dag bereikbaar, en dat zeven dagen per week. Bevalt onze dienst je niet? Dan kan je opzeggen wanneer je wilt.

Zie hier de abonnementskosten van onze telefoonservice:

BASICPLUSSMARTPREMIUM
24/7--
Incl. 75 gesprekken--
Abonnementskosten per maand€ 29,35€ 50,35€ 136,00€ 203,20

Meer informatie?
Contact

Back To Top