skip to Main Content

Klantcontact voor reisorganisaties

Hoe lang wachten jouw klanten op een reactie van de klantenservice?

Klantcontact voor reisorganisaties

Hoe lang wachten jouw klanten op een reactie van de klantenservice?

2020 is begonnen met een snel om zich heen slaand virus. Gelukkig mogen 20.000 reisprofessionals weer doen waar ze écht goed in zijn: fantastische reizen organiseren. Met het zomerseizoen voor de deur zijn veel consumenten inmiddels ook wel even toe aan ‘er even tussenuit’. Diverse landen zijn weer ‘open’ voor vakantiegangers. Ook in ons eigen land is alles inmiddels een stuk toegankelijker en worden de mogelijkheden versoepeld.

De reisbranche is een dynamische branche die snel verandert. En daarmee veranderen de reisorganisaties ook. Op dit moment zijn consumenten verdeeld over twee kampen: de een wil het liefst deze zomer nog even naar de zon, terwijl de ander toch liever thuisblijft. De vragen worden er niet minder op, dus veel reisorganisaties draaien nog steeds overuren om alles op tijd te beantwoorden.

Een reisbureau dat altijd direct beschikbaar is

Laat je het klantcontact over aan DIRECT, dan wordt je klant snel geholpen. Ook wanneer jouw zaak uitpuilt door boekingen. Op die momenten waarop jij veel drukte verwacht, kan je rekenen op onze klantenservice-experts. Wij ondersteunen je. Zo loopt alles lekker door en maken we ondernemen makkelijk!

De diensten van DIRECT Klantcontact op een rijtje

Met DIRECT Klantcontact sta je voortaan voor elke klant klaar, hoe en wanneer die ook contact opneemt.

  • Telefoon: direct reserveringen doorvoeren in jouw systeem
  • E-mail: het afhandelen van de meest gestelde vragen
  • WhatsApp: klantvragen beantwoorden
  • Live chat: online bezoekers op weg helpen
  • Social media: monitoren en reageren op posts

Zo werkt de klantenservice via DIRECT

Bij ons op kantoor zitten dag en nacht tientallen klantenservice-experts klaar om telefoontjes naar jouw reisbureau aan te nemen. Zodra er gebeld wordt, nemen wij de telefoon op. Dat doen we meteen – of nadat het telefoontje eerst vijf keer bij de receptie is overgegaan.

Onze klantenservice-experts openen het gesprek met jouw bedrijfsnaam en staan de beller vriendelijk en professioneel te woord. Voor de beller is het alsof die iemand van jouw bedrijf spreekt! Dankzij de instructies die je voorafgaand aan ons geeft, handelen onze klantenservice-expert helemaal naar jouw wens. Op deze manier kunnen we naar jouw werkwijze boekingen doorvoeren in het systeem en veelgestelde vragen beantwoorden.

De voordelen van DIRECT Klantcontact voor reisorganisaties

  • Directe verwerking van omboekingen in jouw systeem
  • Flexibele ondersteuning van de klantenservice tijdens drukke periodes
  • Direct goede afhandeling van klachten
  • Het vergroten van de online zichtbaarheid door op social media direct in te haken op posts die over jouw bedrijf gaan
  • Beter scoren op klanttevredenheid

Benieuwd naar de maandelijkse kosten voor jouw reisbureau?

Bij het gebruikmaken van onze diensten, neem je een abonnement af. Vervolgens ben je van 8.00 ‘s ochtends tot ’s avonds 20.00 uur bereikbaar. Is een nog ruimere bereikbaarheid gewenst? Dat kan met ons plus-abonnement, hiermee is je bedrijf 24/7 bereikbaar. Indien onze dienst je niet bevalt, kan je opzeggen wanneer je wilt.

Bekijk hier de abonnementskosten van onze telefoonservice:

BASICPLUSSMARTPREMIUM
24/7--
Incl. 75 gesprekken--
Abonnementskosten per maand€ 29,35€ 50,35€ 136,00€ 203,20

Ontdek onze diensten

telefoonservice

In de reisbranche wordt heel wat afgebeld op een dag. Hoewel je geen telefoontje wil missen, heb je als reisorganisatie niet altijd de tijd of de mensen om de telefoon op te nemen. Besteed daarom je telefoonservice uit aan DIRECT.

e-mail

Niet elke klant houdt de kantoortijden aan. Sterker nog, boekingen gaan 24 uur per dag door. Met de e-mailservice van DIRECT ben jij er als reisorganisatie voor jouw klanten!

social media

Social media in de reisbranche staat nooit stil. Bijblijven en vlot actie ondernemen vereist expertise en is ontzettend belangrijk is voor het imago. Luisteren naar wat klanten zeggen is hét startpunt van een goede klantenservice.

live chat

Klanten ervaren belemmeringen of hebben vragen. Met een live chat zijn deze zaken snel en professioneel af te handelen. Zo houd jouw reisorganisatie de tevredenheid hoog.

whatsapp

WhatsApp is een super toegankelijk contactkanaal voor jouw klanten. Met de WhatsApp service van DIRECT ben je er zeker van dat jouw klanten snel te woord worden gestaan.

telefoonservice

Is jouw reisorganisatie met allerlei activiteiten tegelijk bezig? Ontdek wat DIRECT nog meer kan betekenen. Van het inplannen van personeel tot het bijhouden van de boekhouding, wij regelen het voor jou.

Meer informatie?
Contact

Back To Top