skip to Main Content

Klantcontact voor sport
en ontspanning

Is jouw klantbeleving net zo goed als de beleving die je aanbiedt?

Klantcontact voor de sport
en ontspanning

Is jouw klantbeleving net zo goed als de beleving die je aanbiedt?

Even geen school, studie, werk: jouw klanten zijn er even helemaal uit. In hun vrije tijd én in opperbeste stemming komen ze naar jouw zaak. Of dat nu een sportschool, dierentuin, sauna, museum of andere ontspanningsgelegenheid is. En die goede stemming wil je natuurlijk op geen enkele manier tegenzitten – jouw klanten zoeken ontspanning en dus wil je dat het klantcontact net zo ontspannen verloopt.

In de branche sport en ontspanning draait het allemaal om de beleving. Een bezoek moet van begin tot eind goed zijn. Omdat veel bezoekjes beginnen met contact met de klantenservice, is het slim om daar al die goede beleving te bieden. Met DIRECT Klantcontact doe je dit: of je klanten nu bellen, mailen, chatten of appen – wij helpen ze direct.

Onze klantenservice ondersteunt jouw receptie

Laat je het klantcontact over aan DIRECT, dan wordt je klant snel geholpen. Ook wanneer jouw zaak uitpuilt omdat de schoolvakanties net zijn begonnen, of de regen of zonneschijn erg gunstig uitpakt voor jouw business. Op die momenten waarop jij veel drukte verwacht, kan je rekenen op onze klantenservice-experts. Wij ondersteunen je receptie, zodat de receptionisten zich kunnen focussen op je bezoekers. Zo loopt alles lekker door en maken we ondernemen makkelijk!

De diensten van DIRECT Klantcontact op een rijtje

Met DIRECT Klantcontact sta je voortaan voor elke klant klaar, hoe en wanneer die ook contact opneemt.

Ongecompliceerd,
ontspannen klantcontact

Terwijl jouw personeel zich voor de volle honderd procent inzet om je bezoekers de beste beleving te bieden, zorgen wij dat het klantcontact net zo ongecompliceerd verloopt. Dit doen we door elk telefoontje binnen dertig seconden te beantwoorden, iedere e-mail met aandacht te verwerken en binnen enkele minuten te reageren op elk whatsappje en elke chat via de website of social media. Natuurlijk doen we dat altijd uit jouw naam: de naam van DIRECT Klantcontact valt nooit.

De voordelen van DIRECT Klantcontact als partner

  • Al het klantcontact verloopt ontspannen: soepel, snel en vriendelijk
  • Geen irritatie opwekken bij klanten door lange wachttijden
  • Je klantenservice sluit naadloos aan op het gevoel dat je als bedrijf wilt overbrengen
  • Je personeel kan zich helemaal concentreren op je bezoekers
  • Ruime bereikbaarheid van je klantenservice: 24/7 het hele jaar rond

Benieuwd naar jouw maandelijkse
kosten?

Om van onze diensten gebruik te maken, neem je een abonnement af. Je bent dan van 8.00 ‘s ochtends tot ’s avonds 20.00 uur bereikbaar. Een nog ruimere bereikbaarheid? Dat kan met ons plus-abonnement, hiermee is je bedrijf 24 uur per dag bereikbaar, en dat zeven dagen per week. Bevalt onze dienst je niet? Dan kan je opzeggen wanneer je wilt.

Zie hier de abonnementskosten van onze telefoonservice:

BASICPLUSSMARTPREMIUM
24/7--
Incl. 75 gesprekken--
Abonnementskosten per maand€ 29,35€ 50,35€ 136,00€ 203,20

Meer informatie ontvangen?
Kom in contact

Onze klantenservice-experts zijn altijd vriendelijk en professioneel, maar staan de bezoekers van jouw dierenpark te woord met bijvoorbeeld net wat meer vrolijkheid, of de bezoekers van jouw sauna met net wat meer gastvrijheid – precies zoals jouw eigen receptionisten dat doen.

Back To Top