Webwinkels

Afhandeling van vragen en orders op 24/7 basis

DE ONLINE ECONOMIE KENT GEEN WINKELTIJDEN

Uw webwinkel is non-stop open. Dus wilt u permanent bereikbaar zijn om vragen en orders af te handelen. Consumenten die niet snel genoeg geholpen worden haken af en zitten met één muisklik bij de concurrent. Onderzoek van Econsultancy leert dat 83% van de sitebezoekers hulp nodig heeft bij een aankoop. Als u daarvoor niet altijd eigen mensen kunt inzetten, is uitbesteding een alternatief. Maar welke eisen moet u dan stellen? En welke zekerheid heeft u dat de klantenservice professioneel wordt aangepakt?

ALTIJD BEREIKBAAR OM BEZOEKERS VERDER TE HELPEN

DIRECT Klantcontact heeft bijna 25 jaar ervaring in bereikbaarheidsdiensten. Die diensten verzorgen we desgewenst 365 dagen per jaar en 24 uur per dag. Onze service voor webshops omvat het afhandelen van vragen die binnenkomen via alle kanalen: telefoon, e-mail en social media, maar ook via een live chat functie op de site. U kunt uw servicenummer eenvoudig en op elk gewenst moment naar ons doorschakelen. Vervolgens nemen onze servicemedewerkers de telefoon aan met uw bedrijfsnaam, beantwoorden vragen zo mogelijk direct of noteren boodschappen. U kunt ook orders direct laten invoeren in uw back-office systeem en periodiek pagina’s laten verversen op uw site of social media kanalen. En al onze diensten zijn uiterst scherp geprijsd.