skip to Main Content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

Wij willen graag dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Toch loopt het soms ietwat anders. Dit vinden wij erg vervelend, want wij willen graag dat onze relaties tevreden zijn. Laat ons daarom tijdig weten wat de klacht is, dan zoeken wij samen met jou naar een passende oplossing.

Neem contact op via een van onderstaande kanalen

Direct antwoord

Binnen 24 uur antwoord

Binnen 1 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Wat gebeurt er na het indienen van de klacht?

Als een klacht is ingediend, gaan we op zoek naar een passende oplossing. Soms kunnen we de klacht direct oplossen. Zo niet dan lossen we dan zoeken we samen met jouw naar een passende oplossing en/of antwoord. Wij registreren alle klachten. Hierdoor weten we wat er speelt en kunnen we onze dienstverlening blijvend blijven verbeteren.

Wil je een klacht indienen? Vul het formulier in.

Laat je gegevens achter en geef een korte omschrijving van de klacht. Eén van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op om samen tot een goede oplossing te komen.

Back To Top