skip to Main Content
24/7 bereikbaarheid Kundige klantenservice experts Binnen één dag starten Dagelijks opzegbaar

Niet helemaal naar wens? Laat het ons weten

Een klacht? Meld het ons DIRECT.

Niet helemaal naar wens? Laat het ons weten

Een klacht? Meld het ons DIRECT.

Een klacht indienen binnen een handomdraai

Wij willen graag dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Toch loopt het soms ietwat anders. Dit vinden wij erg vervelend, want wij willen graag dat onze relaties tevreden zijn. Laat ons daarom tijdig weten wat de klacht is, dan zoeken wij samen met jou naar een passende oplossing.

Telefonisch

Je kunt klachten op verschillende manieren bij ons kenbaar maken. Bel onze relatiebeheer afdeling op 026 – 373 66 00. Onze collega’s helpen graag verder.

Online

Een andere manier om een klacht kenbaar te maken bij DIRECT is door het klachtenformulier in te vullen. Waarna we binnen één werkdag contact opnemen.

Wat gebeurt er na het indienen van de klacht?

Als een klacht is ingediend, gaan we op zoek naar een passende oplossing. Soms kunnen we de klacht direct oplossen. Zo niet dan lossen we dan zoeken we samen met jouw naar een passende oplossing en/of antwoord. Wij registreren alle klachten. Hierdoor weten we wat er speelt en kunnen we onze dienstverlening blijvend blijven verbeteren.

Vul het klachenformulier in

    SabrinaGerritsen
    Sabrina Gerritsen

    “Wij nemen iedere klacht heel serieus.”

    Overige contactgegevens

    DIRECT Klantcontact
    KvK handelsregister: 09114066
    BTW nummer: 81.47.28.340.B.01

    Jansbuitensingel 7
    6811AA te Arnhem

    Back To Top