Wij zijn dé specialist in klantcontact.
Als dé specialist in klantcontact helpen wij iedere organisatie in Nederland – groot en klein – om klanten te horen en te helpen met hun vraag. Onze opgeleide klantcontactmedewerkers ondersteunen, vertegenwoordigen en denken mee met ondernemers met alles wat te maken heeft met direct klantcontact.
Elke dag weer zorgen wij ervoor dat ieder online én offline gesprek, aan allerlei verschillende bedrijven, snel en professioneel beantwoord wordt. 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar. Ons team wordt continu getraind in het creëren van tevreden én blije klanten. Zo kunnen we aan (bijna) alle wensen en behoeften voldoen.
Bekijk onze video.
Wybe de Groes, Directeur van DIRECT Klantcontact


Dit is ons verhaal.
Al sinds 1992 helpen wij klantcontact toegankelijk(er) te maken. Van het reactief beantwoorden van inkomende telefoongesprekken tot directe verwerking van de opdracht in systemen van onze partners. Ondernemen Makkelijk(er) Maken, daar geloven we in. Dat doen we door oplossingen op maat te verzorgen, waardoor bedrijven – groot en klein – zich weer kunnen richten op hun core-business.
Als de verbindende schakel tussen ruim 800 organisaties in Nederland en hun klanten werken wij elke dag weer met passie aan empathische, flexibele en resultaatgerichte klantcontactoplossingen. We staan klanten 24/7 te woord, luisteren aandachtig naar elk verhaal en bieden de kwaliteit die onze partners van ons verwachten. Elke dag weer, al meer dan een kwart eeuw lang.
Dit is wat we garanderen. Altijd.
Direct bereikbaar
We verzorgen altijd goede bereikbaarheid. Dit betekent dat onze klantcontactmedewerkers dag én nacht, op feestdagen én in weekenden voor je klaar staan.
Direct resultaat
We bieden altijd een kwalitatief goed antwoord, op iedere klantvraag. Met bijna 30 jaar klantcontactervaring kunnen we stellen dat we klantcontactspecialisten zijn. We breiden onze kennis continu uit en geven dit door aan onze nieuwe klantcontactmedewerkers in spé.
Direct verbinding
We begrijpen hoe jouw bedrijf werkt, we zijn klein genoeg om persoonlijk te zijn en groot genoeg om je te helpen met grotere uitdagingen. We geloven in de kracht van het samen doen. Dit noemen we verbonden zijn.
Direct flexibel
Ons team bestaat uit 150 ervaren klantcontactmedewerkers, met ieder een eigen expertise. Klaar om de kennis toe te passen voor jouw onderneming.
Klantcontactspecialisten die écht een luisterend oor bieden.
Klantvriendelijkheid gaat om het bieden van een – digitaal of analoog – luisterend oor, of dat nu in een traditionele winkelomgeving is, online of telefonisch. Als je zorgt dat een klant zich gehoord voelt, en je hem of haar een persoonlijke ervaring kunt bieden, zorg je voor en toekomstbestendige organisatie. Dat is precies waar onze klantcontactmedewerkers in het spel komen.
Onze medewerkers voelen zich altijd verantwoordelijk om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. Deze verantwoordelijkheid reikt verder dan alleen luisteren en het te woord staan van een klant. Het bieden van een kwalitatief goed antwoord zorgt voor ultieme voldoening. Zowel bij klant als bij onszelf. Onze partners ervaren ons als directe collega’s, omdat onze samenwerking zo vertrouwd en nauw is.
Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.
Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.