Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

Uitblinken met een optimaal
klantproces

Hoe richt je als ondernemer klantprocessen nu zó in, dat het zowel voor de klant als de organisatie en medewerkers makkelijker wordt? Waar kan er op bij worden gestuurd en waar zijn verbeteringen door te voeren?

Klantcontactprocessen inrichten blijft een uitdaging. Een uitdaging – zoals het woord al zegt – in de vorm van een continu proces. Tijdens het eerste evenement van 2020, op een nog te bepalen datum, vertellen we je meer over de inrichting van een efficiënt klantproces. In deze workshop nemen twee experts je stapsgewijs mee langs alle do’s en don’ts. Op basis van échte cases en praktijkervaring.

Het doel? Een hoger service level, lagere kosten, en natuurlijk tevreden klanten.

  • Wie: Mike Louis (Zehnder Group Nederland) en Danny Peters (Milkymap)
  • Wat: Blink uit in een efficiënt klantproces
  • Waar: het pand van DIRECT Klantcontact, Jansbuitensingel 7, 6811 AA Arnhem
  • Wanneer: Datum NTB
  • Hoe laat: 14.30 – 18.30 uur

Onze
sprekers

Bij een leerzaam programma horen ook inspirerende sprekers. We zijn trots om deze ondernemers te mogen verwelkomen:

Mike louis
Danny Peters
Mike Louis
Zehnder Group Nederland

Mike Louis is al een geruime tijd werkzaam binnen Zehnder Group Nederland als Senior Change Manager en weet als geen ander hoe het is om complexe verandertrajecten onder de loep te nemen en te optimaliseren. Zehnder Group Nederland houdt zich sinds jaar en dag intensief en succesvol bezig met uitgekiende oplossingen voor het binnenklimaat. Mike neemt ons mee langs alle ins en outs van het verandertraject dat Zehnder Group onlangs heeft doorgemaakt, om de capaciteit van alle mensen en middelen binnen de organisatie zo optimaal mogelijk in te zetten. Dit door te werken vanuit ieders kracht en talenten. Middels het Plan Do Check Act model laat Mike op 18 maart zien hoe je doelen visualiseert, de juiste mensen op de juiste plek krijgt, processen optimaliseert en vooral ook leert van je fouten.

Danny Peters
Co-founder Milkymap

Danny Peters is mede-oprichter van Milkymap en werkt al meer dan 20 jaar in de wereld van Customer Experience Management. Begonnen met het optimaliseren van klantprocessen in contact centers en uitgegroeid tot één van Nederlands meest gewaardeerde specialisten op het gebied van klantbeleving en de verbetering daarvan. Danny Peters heeft verschillende methoden en technieken ontwikkeld waarmee inzichten en verbeterideeën vanuit de klant gevonden en geïmplementeerd kunnen worden. Met Milkymap, het online platform voor Customer Journey Management kunnen zij de klant en de organisatie dichter bij elkaar brengen om zo te komen tot een betere klantbeleving en betere klantprocessen.

op de hoogte
blijven?

Wil je verzekerd zijn van je plek en op de hoogte blijven van de datum? Mail dan naar marketing@directservicegroep.nl en meld je gratis aan voor dit evenement (t.w.v. €99,-).

Meer informatie? Neem dan contact met ons op, via:

Back To Top