Ga naar hoofdinhoud
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
Kies een categorie

Algemene vragen

Bij DIRECT Klantcontact bieden we je graag de meest flexibele klantcontact oplossingen om jou uit te laten blinken in klantcontact. De meeste services kunnen we supersnel voor je opzetten. En als het onverhoopt niet bevalt, kun je er elk moment ook weer vanaf. We doen graag alles om jouw klanten de beste ervaring te bieden, zodat jij je op de groei van je bedrijf kunt richten. Wij streven altijd naar rechtstreeks en persoonlijk contact. Daarom heb je bij ons altijd één vaste contactpersoon die proactief met je meedenkt en helpt je klantenservice keer op keer naar een hoger niveau te tillen. Lees hier meer over ons.

Ons DIRECT Klantcontact team werkt al meer dan 30 jaar voor diverse bedrijven in verschillende branches. Denk hierbij aan de handel & administratie, e-commerce, installatie & techniek en vrijetijdsbesteding. Of je nu een succesvolle webshop runt, of werkzaam bent in de zorg of de bouw, wij hebben jarenlange ervaring met veelgestelde klantcontactvragen, waardoor we ieder bedrijf vlekkeloos kunnen ontzorgen op het gebied van bereikbaarheid. Door het klantcontact goed op de behoefte van je klant aan te sluiten, verhoog je de klanttevredenheid. In welke branche je ook zit.

Bekijk de andere branches >>

Iedere klant is anders en heeft zijn eigen wensen en behoeften. Waar de een het liefst belt, geeft de ander de voorkeur aan een appje. Daarom bieden we bij DIRECT Klantcontact alle klantcontactkanalen aan: telefoon, e-mail, social media, whatsapp en live chat. Het kundige DIRECT Klantcontact team beheert de kanalen die jij inzet: wij verzorgen de telefoonservice, doen de e-mail afhandeling, beheren social media, de live chat en de zakelijke WhatsApp. Meer weten? Kijk dan op deze pagina voor meer informatie.

Ons team van meer dan 150 klantcontactmedewerkers streeft elke dag weer naar optimaal klantcontact en de beste klantbeleving voor klanten van onze partners. Doordat onze medewerkers voor verschillende bedrijven de telefoon opnemen zijn we in staat snel en accuraat te handelen. Binnen ons team hebben we diverse klantcontactspecialisten in dienst met allemaal een eigen expertise. Op basis van het vraagstuk van de opdrachtgever kijken we samen welk team het beste past bij het betreffende vraagstuk. Op die manier leveren we de best mogelijke kwaliteit als het gaat om onze telefoonservice dienstverlening. Voor je klanten zal het echter zijn alsof jouw eigen medewerkers achter de telefoon zitten. Dit betekent dat we in sommige gevallen werken met kleine specialistische klantcontactteams en andere keren een pool aan klantcontactmedewerkers inzetten. Benieuwd naar de gezichten achter DIRECT Klantcontact? Maak hier kennis met ons team.

Onze klantcontactmedewerkers worden continu gecoacht en bij aanvang van hun loopbaan bij DIRECT Klantcontact uitgebreid opgeleid om zodoende op de juiste en kwalitatief goede manier antwoord te geven op vragen van klanten. Besluit jij je klantenservice aan ons uit te besteden, dan starten we samen een uitgebreide kennismaking, waarin we jouw bedrijf onder de loep nemen. Zo zorgen we ervoor dat we jouw bedrijf én je klant door en door leren kennen, zodat we uiteindelijk jouw klantenservice kunnen bedienen alsof het onze eigen is. Wat zijn bijvoorbeeld veel voorkomende redenen van contact? Wie zijn de belangrijke contactpersonen binnen je organisatie? Welke producten zijn er wel/niet op voorraad? We duiken overal in. In het algemeen geldt: hoe meer informatie jij met ons deelt, hoe beter wij jouw klanten kunnen helpen. Wil je precies weten hoe onze medewerkers worden opgeleid? Teamleider Judith vertelt je het van A tot Z.

3 manieren waarop DIRECT Klantcontcontact haar medewerkers opleidt >>

Direct antwoord

Binnen 24 uur antwoord

Binnen 1 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

We kunnen ons goed voorstellen dat je twijfelt. Door je gegevens achter te laten via het formulier op deze pagina, neemt één van onze consultants binnen 24 uur (op werkdagen) contact met je op. Aan de hand van een korte vragenlijst, kunnen we direct inschatten in hoeverre onze services voor jouw organisatie relevant zijn. We adviseren je graag. Wist je trouwens dat je onze telefoonservice zelfs 14 dagen gratis kunt uitproberen? Meld je hier direct aan voor de proefperiode. Liever direct een afspraak inplannen voor vrijblijvend advies? Klik dan hier voor een afspraak met één van onze consultants.

Snel van start is de norm voor ons. Aanmelden voor onze dienstverlening is erg simpel. Laat je gegevens achter via het formulier en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op. Aan de hand van een korte vragenlijst, stellen we een script voor je op. Daarna kunnen we aan de slag. Wist je dat je onze telefoonservice zelfs 14 dagen gratis kunt uitproberen? Meld je hier direct aan voor de proefperiode. Liever direct een afspraak inplannen voor vrijblijvend advies? Klik dan hier voor een afspraak met één van onze consultants.   

Bij DIRECT Klantcontact werken we niet met langdurige contracten. Sterker nog, we werken geheel contractloos, dus je kunt op elk moment starten en stoppen. Bij ons kies je een abonnement dat bij je organisatie past en betaal je alleen voor wat je daadwerkelijk verbruikt, plus je maandelijkse abonnementskosten. Benieuwd naar al onze abonnementsvormen? Raadpleeg de verschillende abonnementsvormen op deze pagina.

De algemene voorwaarden vind je op www.directklantcontact.nl/algemene-voorwaarden. Klik hier om ze meteen te bekijken. Tevens ontvang je ze bij je contract.

"Staat jouw vraag er niet tussen? Laat het ons weten."

Judith Sapulette, Teamleider

Judith Sapulette, DIRECT Klantcontact over opleiden

Staat je vraag er niet tussen? Neem contact op.

Laat je gegevens en je vraag achter in het formulier en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

Kom je er niet uit? Wij helpen graag verder.

Direct antwoord

Binnen 24 uur antwoord

Binnen 1 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Back To Top