Ga naar hoofdinhoud
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
Kies een categorie

Facturen

De betaling de afgenomen service vindt per maand vooraf plaats. Betaling van de eventuele extra bijkomende, zoals bijvoorbeeld de gesprekskosten kosten vindt per maand achteraf plaats. Alle betalingen dienen te geschieden binnen 14 dagen na factuurdatum.

Bij DIRECT Klantcontact werken we idealiter met automatische incasso’s. Mocht je hier liever niet mee willen werken, zijn wij flexibel om naar een andere betalingswijze te kijken. Houd er wel rekening mee dat hier mogelijk extra kosten bij komen kijken.

Je factuur staat altijd in Mijn DIRECT Klantcontact. Let wel: je dient hiervoor de juiste rechten te hebben. Zie je jouw factuur niet terug in Mijn DIRECT Klantcontact, maar zou je die wel moeten zien? Neem dan contact op met onze helpdesk. We kijken dan graag even met je mee.

Per dienst betaal je abbonementskosten. Hoeveel dat precies is hangt af van welke diensten je afneemt en in welke schaal. Daarnaast worden er additionele kosten berekend. Alle tarieven en kosten kun je terugvinden in ons tarievenoverzicht. De abonnementen zijn flexibel en kunnen op elk gewenst worden gewijzigd.

Vragen over je factuur? Laat het ons vooral weten. Je kunt hier contact met ons opnemen. We kijken dan graag met je mee.

Direct antwoord

Binnen 24 uur antwoord

Binnen 1 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Vragen over je factuur? Laat het ons vooral weten. Onze klantcontact specialisten zijn voor al je factuurvragen te bereiken via onderstaande kanalen:

Direct antwoord

Binnen 24 uur antwoord

Binnen 1 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Dit kan mogelijk meerdere oorzaken hebben. Denk hierbij aan een hogere volume dan voorgaande periodes. Dit betekent dat er meer gebeld werd met jouw organisatie. Een andere oorzaak zou kunnen zijn een langere gesprektijd. Indien dit het geval is zoeken we altijd samen met jou uit hoe het komt dat de gesprekken langer duren. We luisteren de gesprekken terug en doen grondige evaluaties met het team.

"Staat jouw vraag er niet tussen? Laat het ons weten."

Judith Sapulette, Teamleider

Judith Sapulette, DIRECT Klantcontact over opleiden

Staat je vraag er niet tussen? Neem contact op.

Laat je gegevens en je vraag achter in het formulier en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

Kom je er niet uit? Wij helpen graag verder.

Direct antwoord

Binnen 24 uur antwoord

Binnen 1 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Back To Top