skip to Main Content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

Mijn DIRECT Klantcontact

Via Mijn DIRECT Klantcontact heb je zelf de volledige regie over de manier waarop en wanneer wij jouw klanten en relaties te woord staan. Hebben wij een klant of relatie van je gesproken, dan vind je in de app een verslag terug van het gesprek, samen met alle relevante contactgegevens van de betreffende persoon. Bovendien kun je actuele informatie over het contact direct inzien en beheren. De app kun je downloaden in de App Store of Google Play Store. Meer over de functionaliteiten van Mijn DIRECT Klantcontact vind je hier.

Naast de desktop variant kun je ook gebruik maken van de app variant. De app kun je downloaden in de App Store of Google Play Store.

Vervelend! Gelukkig kun je je wachtwoord heel gemakkelijk resetten. Ga naar deze link: mijn.directklantcontact.nl/Account/ForgotPassword en vul je e-mailadres in. Vervolgens krijg je een e-mail waarmee je je wachtwoord kunt veranderen.

Het bericht van onze agents wordt standaard direct na afhandeling van het gesprek volgens de gewenste actie verzonden. Wil je deze liever op specifieke tijden ontvangen? Dan kun je dit instellen in het script.

Jazeker. Kies bovenin in pagina Berichten, bij ‘Toon’, voor ‘Verwijderde berichten’. Klik op het bericht dat je wilt terughalen. Rechtsonderaan, onder de tekst van het bericht, vind je de optie ‘Tergplaatsen in Inbox’. Nadat je hierop hebt geklikt, is het verwijderen ongedaan gemaakt.

Via ‘Mijn Beschikbaarheid’ in Mijn DIRECT Klantcontact kun je realtime aangeven of je wel of niet bereikbaar bent en of wij wel of niet naar je door kunnen verbinden. Hier kun je ook de beschikbaarheid van je collega’s wijzigen.

Via het dashboard of het menu ga je naar ‘alle instellingen‘. Klik vervolgens op ‘beheerders‘. Indien je meerdere projecten hebt lopen, selecteer je eerst het project waarvoor je een nieuwe beheerder toe wilt voegen. Klik op ‘nieuwe beheerder toevoegen’ en vul zijn of haar gegevens in.

Ga naar ‘Alle Instellingen’ en via daar naar ‘Contactpersonen’. Indien je meerdere projecten hebt lopen, dien je eerst een project te kiezen. Vervolgens kun je nieuwe contactpersonen toevoegen, of bestaande verwijderen.

Als je het script niet in kunt zien kan dat meerdere redenen hebben. Wanneer er bijvoorbeeld sprake is van een maatwerk script, is deze niet zichtbaar in Mijn DIRECT Klantcontact. Je kunt altijd contact opnemen met onze helpdesk. Zij kunnen je verder helpen.

Elke wijziging in het script is na het opslaan direct zichtbaar voor de klantcontactmedewerker. Zorg dus dat de ingevulde informatie en gegevens altijd juist zijn.

Als je alle accounts in één oogopslag wilt zien, dien je hetzelfde e-mailadres voor elk account te gebruiken als beheerder. Je kunt dit aanpassen via ‘Alle Instellingen’.

"Staat jouw vraag er niet tussen? Laat het ons weten."

Judith Sapulette, Teamleider

Judith Sapulette, DIRECT Klantcontact over opleiden

Staat je vraag er niet tussen? Neem contact op.

Laat je gegevens en je vraag achter in het formulier en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

Kom je er niet uit? Wij helpen graag verder.

Direct antwoord

Binnen 24 uur antwoord

Binnen 1 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Back To Top