skip to Main Content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

Online klantenservice

Tegenwoordig is even snel contact leggen met een organisatie middels de website de normaalste zaak geworden. Het leven online staat nooit stil. Klanten van vandaag willen antwoord, snel, correct en direct. Klantvragen kunnen van alle kanten komen, via social media, live chat en WhatsApp. Daarom bezorgen wij je optimale online bereikbaarheid – in de nacht, op feestdagen of wanneer jij op vakantie bent. Ontdek hier hoe je jouw online klantenservice kunt boosten.

Wanneer je jouw online klantenservice bij ons uitbesteed kun je jouw openingstijden flink verruimen. Of je nu kiest voor 24/7 bereikbaarheid óf voor bereikbaarheid tussen 7.00 uur en 20.00 uur. We behandelen snel, professioneel, klantgericht en volgens jouw instructies de binnenkomende gesprekken af. Met een live chat venster op je website kunnen klanten zonder omwegen en met één druk op de knop direct contact opnemen met jou. Onze klantcontactmedewerkers verzorgen altijd een snelle en relevante reactie – dus geen reactie van een chatbot, maar door een echt persoon.

"Staat jouw vraag er niet tussen? Laat het ons weten."

Judith Sapulette, Teamleider

Judith Sapulette, DIRECT Klantcontact over opleiden

Staat je vraag er niet tussen? Neem contact op.

Laat je gegevens en je vraag achter in het formulier en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

Kom je er niet uit? Wij helpen graag verder.

Direct antwoord

Binnen 24 uur antwoord

Binnen 1 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Back To Top