Veelgestelde vragen
Vind het antwoord op jouw vraag. Direct.
- Opleiding klantcontactmedewerkers
Opleiding klantcontactmedewerkers
Onze klantcontactmedewerkers worden continu opgeleid om zodoende op de juiste en kwalitatief goede manier antwoord te geven op vragen van jouw klanten. Dit geldt niet alleen voor jouw branche, maar ook voor andere branches. Door middel van 1 op 1 coachings en uitgebreide e-learnings zijn de klantcontactmedewerkers in staat zichzelf verder te ontwikkelen. Deze e-learnings worden aangeboden in een speciale omgeving gemaakt voor de medewerkers. De e-learnings zijn opgebouwd per bedrijf en per branche en zijn onderverdeeld in diverse niveaus. Door middel van het behalen van examens die verwant zijn aan de e-learnings is het mogelijk om door te groeien naar hogere niveaus. Op die manier zal een klantcontactmedewerker altijd kunnen leren en altijd kunnen groeien in kennis.
Onze klantcontactmedewerkers worden met regelmaat getraind op basis van de wensen en behoeften van jouw bedrijf. Dit betekent dat ze inhoudelijk worden opgeleid om de telefoon zo goed mogelijk voor je op te nemen. Daarnaast letten we vanuit DIRECT Klantcontact ook op andere belangrijke vaardigheden. Denk hierbij aan gespreksvaardigheden (intonatie, meeleven, bewust luisteren, leiding nemen in een gesprek), analyse (de juiste vragen stellen, samenvatten en doorvragen), antwoorden (de juiste oplossing bieden, correct doorverbinden, het nagekomen van gemaakte afspraken). Op die manier krijgen de klantcontactmedewerkers van DIRECT Klantcontact de beste vaardigheden en kennis mee vanuit beide werelden, de klant wereld en de klantcontact wereld. Meer over de opleiding van onze klantcontactmedewerkers lees je in deze blog.
Ja, dat is mogelijk in overleg. Wij hebben ruim 30 jaar ervaring in het opleiden, trainen en coachen van klantcontactmedewerkers. Normaliter doen wij dit middels één-op-één gesprekken, e-learnings en groepssessies bij ons op locatie. Mocht het zo zijn dat je toch de wens hebt om zelf een training te verzorgen, dan kan dit gewoon in overleg. Houd wel rekening met mogelijke extra kosten. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Ja, dat is mogelijk. Echter wel graag altijd in overleg. Wij hebben ruim 25 jaar ervaring in het opleiden, trainen en coachen van klantcontactmedewerkers. Normaliter doen wij dit middels één-op-één gesprekken, e-learnings en groepssessies bij ons op locatie. Mocht het zo zijn dat je toch de wens hebt onze klantcontactmedewerkers uit te nodigen op locatie, dan kan dit gewoon in overleg. Houd wel rekening met mogelijke extra kosten.
Bij DIRECT Klantcontact vinden we het continu blijven leren en slimmer worden heel belangrijk. Dit betekent dat we met een continue ‘learning loop’ werken waarbij elke wijziging automatisch wordt meegenomen in onze ontwikkeltrajecten. Onze e-learnings worden nauwkeurig geupdate wanneer er wijzigingen plaatsvinden. Op die manier gaat kennis nooit verloren. Wijzigingen binnen je organisatie kun je altijd doorgeven aan onze helpdesk, zodat we deze aanpassingen direct door kunnen voeren in zowel het script als de e-learnings.
Staat je vraag er niet tussen? Neem contact op.
Laat je gegevens en je vraag achter in het formulier en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.