Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
Kies een categorie

Social media services

We kunnen je helpen met het beheren van Facebook Messenger, Instagram en Twitter. Overige social media doen we in overleg. Vraag het ons gerust naar de mogelijkheden. We denken graag in oplossingen. Voor klantenservice via WhatsApp hebben we ook een oplossing. Daar kan je op deze pagina meer over lezen.

Om de Social media services in gang te zetten hebben we de gegevens nodig van jouw bedrijfsaccounts. Dit houdt in dat we de logingegevens van jouw persoonlijke accounts niet zullen gebruiken. We koppelen de gegevens van jouw bedrijfspagina’s aan ons systeem, zodat we vanuit één centraal punt de juiste service voor jouw klanten kunnen bieden.

Jazeker, dat doen wij. Op basis van jouw briefing en script kunnen we veel vragen via sociale media zoals Twitter, Facebook en Instagram direct beantwoorden. Gaandeweg leren we jouw bedrijf beter kennen en zullen we meer veelgestelde vragen kunnen herkennen en direct kunnen beantwoorden. Uiteraard kunnen we lastige kwesties aan jou of je medewerkers voorleggen, zodat jij voor de juiste opvolging kunt zorgen. Dit alles doen we graag in overleg.

DIRECT Klantcontact is gespecialiseerd in de bereikbaarheidservice en is geen marketingbureau. Dit houdt in dat wij de bereikbaarheid en klantenservice verzorgen op Facebook, Instagram en Twitter. Wij zullen dus geen marketinguitingen maken en doorplaatsen op jouw social media kanalen. Ook zullen wij geen reacties geven op opmerkingen onder een marketinguiting op jouw kanaal.

Via Mijn DIRECT Klantcontact heb je continu zicht op de meldingen van gesprekken op sociale media en de reacties van onze medewerkers. Uiteraard kun je ook bijsturen met een aanvullende briefing. Heel makkelijk via jouw persoonlijke portal of via de app. Je kunt de gevoerde gesprekken in detail ook altijd terug blijven zien in je bedrijfsprofiel op Facebook, Instagram of Twitter.

Om gebruik te kunnen maken van de Social media services van DIRECT Klantcontact hoef je niks te installeren op je eigen computer. Je geeft ons alleen toegang tot je Facebook, Instagram en/of Twitter account. Deze koppelen we aan ons centrale systeem waardoor we vanuit één locatie de klantenservice voor jouw bedrijf kunnen doen. Daarnaast zullen wij een speciale code delen met je webbouwer. Deze zorgt ervoor dat je op je website een venster hebt staan met een snelkoppeling naar jouw social media kanalen. Hierdoor zijn website bezoekers direct op de hoogte van jouw klantenservice mogelijkheden. Dit is uiteraard optioneel.

"Staat jouw vraag er niet tussen? Laat het ons weten."

Judith Sapulette, Teamleider

Judith Sapulette, DIRECT Klantcontact over opleiden

Staat je vraag er niet tussen? Neem contact op.

Laat je gegevens en je vraag achter in het formulier en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

Kom je er niet uit? Wij helpen graag verder.

Direct antwoord

Binnen 24 uur antwoord

Binnen 1 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Back To Top