skip to Main Content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

Tarieven en abonnementen

Bij DIRECT Klantcontact zijn we graag transparant over onze tarieven en abonnementen. Op deze pagina kies je jouw abonnement of combineer je abonnementen van verschillende klantcontactkanalen. Al onze abonnementen zijn tevens dagelijks opzegbaar, dus je zit nergens aan vast. Vind je het prettiger om samen jouw abonnement samen te stellen, vraag dan een voorstel op maat aan of plan een (online) afspraak in met een van onze consultants. Al onze abonnementen zijn altijd inclusief:

  • Gratis doorkiesnummer/mailbox/livechat widget
  • Flexibel aan- en uitzetten
  • Hulp bij het bouwen van het script
  • Toegang tot Mijn DIRECT Klantcontact
  • Binnen één dag starten
  • Dagelijks opzegbaar

Ben je op zoek naar een uitgebreid tarievenoverzicht? Dan kun je deze hier downloaden.

Elke klantcontactsituatie is uniek, zo ook de jouwe. Ben je op zoek naar een oplossing op maat? Vraag dan hier direct een offerte aan. Eén van onze consultants maakt dan een op maat gemaakt voorstel op, dat vaak al voor de volgende werkdag in je mailbox zit.

Naast vaste abonnementen per service hanteren we ook tarieven per gesprek. Per gesprek staat een minimale tijd vast, en daarboven betaal je per seconde bij. Je betaalt dus alleen voor wat je daadwerkelijk gebruikt. Bekijk alle tarieven in het tarievenoverzicht.

Nee, het is niet mogelijk om losse gespreksminuten af te nemen bij ons. We werken met abonnementen. Of je nou maandelijks tien, vijftig of vijfhonderd telefoontjes ontvangt – onze telefoonservice is in te zetten door iedere ondernemer – klein en groot. Je bepaalt welk abonnement het beste bij jouw organisatie past.

Al onze abonnementen zijn altijd inclusief:

  • Gratis doorkiesnummer/mailbox/livechat widget
  • Flexibel aan- en uitzetten
  • Hulp bij het bouwen van het script
  • Toegang tot Mijn DIRECT Klantcontact
  • Binnen één dag starten
  • Dagelijks opzegbaar

De algemene voorwaarden vind je op www.directklantcontact.nl/algemene-voorwaarden. Klik hier om ze meteen te bekijken. Tevens ontvang je ze bij je contract.

Ga je een samenwerking met ons aan, dan kunnen we je garanderen dat we geen gebruik maken van kleine lettertjes. We werken met heldere abonnementen en rekenen vaste tarieven per gesprek. Meer weten over onze tarieven? Bekijk dan hier alle abonnementen.

Verwacht je tijdelijk geen gebruik te maken van onze dienstverlening in verband met een rustigere periode, laat dit ons dan vooral even weten. Je betaalt je gebruikelijke abonnementskosten, maar zult geen verdere verbruikskosten betalen.

Nee. Bij DIRECT Klantcontact vinden we het belangrijk dat je 100% volledig achter onze dienstverlening staat. Om die reden bieden we onze services in vele gevallen de eerste 14 dagen gratis aan. Op die manier kan jij onze klantcontactmedewerkers én methode van werken leren kennen. Enthousiast? Dan kijken we samen naar de abonnementsvorm die bij je past.

Je kunt je vraag altijd stellen aan één van onze consultants, deze zijn bereikbaar via 026 – 373 66 00. Je kunt daarnaast ook direct een afspraak maken met een van onze consultants. Een afspraak plan je hier direct in.

"Staat jouw vraag er niet tussen? Laat het ons weten."

Judith Sapulette, Teamleider

Judith Sapulette, DIRECT Klantcontact over opleiden

Staat je vraag er niet tussen? Neem contact op.

Laat je gegevens en je vraag achter in het formulier en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

Kom je er niet uit? Wij helpen graag verder.

Direct antwoord

Binnen 24 uur antwoord

Binnen 1 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Back To Top