skip to Main Content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

Telefoonservice

Een klant telefonisch te woord staan, dat lukt simpelweg niet altijd. Maar met de telefoonservice van DIRECT lukt het wél. Wij nemen de telefoon op wanneer jij of je team zelf in een vergadering zit, een behandeling doet, leveranciers bezoekt of onderweg bent. Ook ’s avonds, ’s nachts, in het weekend, tijdens feestdagen of vakantie. Dit betekent dat je met de telefoonservice van DIRECT Klantcontact je openingstijden flink kunt verruimen, je kunt verwachten dat binnenkomende vragen direct op een professionele manier worden afgehandeld.

Lees hier meer over de telefoonservice >> 

Onder antwoordservice verstaan wij het eenvoudig en snel aannemen en doorzetten van boodschappen. Bij de telefoonservice zit hier ook een receptiefunctie aan gekoppeld. We kunnen aan de hand van de aangeleverde instructies inkomende telefoontjes naar de juiste persoon of afdeling doorverbinden, of een bericht aannemen voor de persoon in kwestie. Onder storingsdienst wordt verstaan dat wij (storings-)meldingen aannemen, en aan de hand van de door jou aangeleverde instructies prioriteren. Aan de hand van de prioriteit van de melding zullen we de gewenste opvolging in werk stellen. Let op, dit is niet per definitie voor technische storingen. Wij doen dit type dienstverlening voor verschillende branches. Uiteraard is het ook mogelijk om te werken met een combinatie van de verschillende services.

Voordat je je officieel voor onze dienstverlening aanmeldt, heb je de mogelijkheid om het zelf te ervaren. In een tweeweekse proefperiode ervaar je zelf wat onze telefoonservice bijdraagt. Geheel vrijblijvend en zonder verplichtingen. Meer weten of direct aanmelden voor de proefperiode? Klik dan hier.

Aanmelden voor onze telefoonservice kan heel snel en eenvoudig. Klik hier om je aan te melden voor de gratis proefperiode. Eén van onze consultants neemt dan contact met je op om een script op te stellen, zodat je binnen 24 uur live kunt.

We verzorgen kosteloos een uniek doorkiesnummer voor jouw bedrijf. Je kunt jouw zakelijke nummer zelf of automatisch laten doorschakelen naar een uniek 026-doorkiesnummer. Met *21 schakel je alle gesprekken direct naar ons door. Met *61 nemen we de telefoon na 5 keer overgaan voor je op. Vervolgens beantwoorden wij jouw binnenkomende gesprekken met jouw eigen bedrijfsnaam en handelen de zaken volgens jouw instructies af.

Ja, dat kunnen wij. We koppelen jouw webagenda graag aan ons systeem, zodat wij afspraken voor je kunnen maken en bij binnenkomende gesprekken kunnen zien of je op dat moment al dan niet bereikbaar bent. Daarnaast plannen we desgewenst direct afspraken voor je in en maken aantekeningen of doen registraties in jouw systeem. In overleg is heel veel mogelijk.

Uiteraard is het mogelijk om inzicht te krijgen in gespreksverslagen. Bij elk telefoontje dat bij ons binnenkomt, krijg je een notificatie in de Mijn DIRECT Klantcontact app op je mobiel en op desktop. Deze notificatie bieden we tevens aan als e-mail update direct in jouw inbox. Daarin vind je het bericht en het eventuele terugbelverzoek terug. Mocht je de wens hebben om een maandrapportage te ontvangen, dan kan dit uiteraard ook. Houd er wel rekening mee dat hier mogelijk extra kosten bij komen kijken.

Ja, dat is mogelijk. Bij DIRECT Klantcontact veren we mee met jouw wensen en behoeften. Hoe intensief wij voor jou aan het werk gaan ligt volledig aan jouw input. We kunnen zeker terugbelnotities maken. Samen bespreken we graag welke service het beste bij jouw situatie past.

Via de Mijn DIRECT Klantcontact app op je telefoon krijg je direct een notificatie op het moment dat iemand een bericht voor jou achter heeft gelaten. Indien gewenst kunnen we deze notificaties ook per e-mail of SMS naar je toe sturen. In dit bericht vind je alle relevante contactgegevens en een samenvatting van het gesprek. Zo weet jij direct wat de stand van zaken is.

Voordat onze klantenservicemedewerkers voor je aan de slag gaan, vragen we je om een actuele lijst met contactpersonen en hun contactgegevens. Contactpersonen krijgen een eigen login voor Mijn DIRECT Klantcontact, zodat zij zelf aan kunnen geven of ze beschikbaar zijn of niet. Deze personen kun je trouwens ook zelf beheren in de portal van Mijn DIRECT Klantcontact. Kunnen we je hierbij helpen? Neem dan contact op via onze chat rechts onderin het scherm.

"Staat jouw vraag er niet tussen? Laat het ons weten."

Judith Sapulette, Teamleider

Judith Sapulette, DIRECT Klantcontact over opleiden

Staat je vraag er niet tussen? Neem contact op.

Laat je gegevens en je vraag achter in het formulier en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

Kom je er niet uit? Wij helpen graag verder.

Direct antwoord

Binnen 24 uur antwoord

Binnen 1 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Back To Top