skip to Main Content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

Werken bij DIRECT Klantcontact

Al onze openstaande vacatures vind je in onze vacaturebank. Staat er op dit moment niks voor je tussen maar wil je wel voor ons aan de slag? Dan kan je altijd even contact opnemen of een open sollicitatie sturen.

Voor alle vragen over openstaande vacatures en sollicitaties kun je contact opnemen met onze HR afdeling. Zij zijn te bereiken op 026 – 372 45 80 of via hr@directservicegroep.nl.

Je kan voor meerdere functies tegelijk solliciteren. Het is wel makkelijker om op de voor jou meest interessante/passende vacature te solliciteren en vervolgens in je motivatiebrief aan te geven dat je ook interesse hebt in andere functies. Wij denken graag met je mee.

Ja, door je aan te melden voor onze vacature alert word je automatisch op de hoogte gehouden van nieuwe vacatures die aan de door jou opgegeven voorkeuren voldoen.

Meld je hier aan voor de vacature alert >>

Wij zijn 24/7 geopend. Maar het is belangrijk dat je minimaal 2x per week beschikbaar bent tussen 07:00 uur ’s ochtends en 22:00 uur ’s avonds en een dag in het weekend. Dit wil niet zeggen dat je ook altijd deze tijden/dagen werkt. We passen de agenda’s graag op elkaar aan.

Een sollicitatiegesprek is er niet alleen voor de organisatie om te kijken of zij jou graag willen aannemen. Het gesprek is ook voor jou om te onderzoeken of je graag in deze functie bij DIRECT Klantcontact zou willen werken. Het is daarom belangrijk om je niet alleen voor te bereiden op de vragen die aan jou gesteld kunnen worden. Bereid ook vragen voor die jij wil stellen om erachter te komen of deze functie bij jou past. Hieronder zie je een paar voorbeeldvragen per categorie die je zou kunnen stellen.

Vragen naar de verwachtingen van mij
Wat is mijn rol in het verhaal?
Wanneer ben ik succesvol?
Wat wordt er van mij verwacht?
Wat zijn mijn dagelijkse werkzaamheden?
Hoe ziet mijn dag er uit?

Vragen naar het werk van de gesprekspartner
Waarom vind je het leuk op de afdeling?
Waarom is je werk zo leuk?
Wat is het minst of meest leuk aan je werk?

Vragen over de functie
Wat zijn de uitdagingen in de functie?
Wat vind je belangrijk in de persoon die gezocht wordt?
Hoe ziet het sollicitatieproces er verder uit?

Vragen over de afdeling
Wat zijn de uitdagingen op de afdeling?
Wat zijn de doelen van de afdeling binnen de organisatie?
Hoe is de afdeling opgezet?
Hoe is de sfeer in het team?
Uit hoeveel personen bestaat de afdeling?
Met wie kom ik veel samen te werken je veel samen?
Wat zijn de ontwikkelingen binnen DIRECT Klantcontact zelf?”

Het sollicitatieproces bestaat uit 7 stappen, die volledig uitgewerkt staan op deze pagina over het sollicitatieproces.

Als je gesolliciteerd hebt, ontvang je van ons een bevestigingsmail. Binnen 5 werkdagen na het ontvangen van die e-mail ontvang je nader bericht over een eventueel vervolg van de sollicitatieprocedure. Heb je na 5 werkdagen nog steeds niks gehoord? Neem dan gerust contact op met onze HR-afdeling.

Met jouw goedkeuring bewaren we jouw gegevens in onze database voor toekomstige carrièremogelijkheden. Uiteraard houden we ons hierbij aan de regels van de Autoriteit Persoonsgegevens, AVG en GDPR. Bekijk ook ons privacy statement voor meer gedetailleerde informatie.

"Staat jouw vraag er niet tussen? Laat het ons weten."

Judith Sapulette, Teamleider

Judith Sapulette, DIRECT Klantcontact over opleiden

Staat je vraag er niet tussen? Neem contact op.

Laat je gegevens en je vraag achter in het formulier en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

Kom je er niet uit? Wij helpen graag verder.

Direct antwoord

Binnen 24 uur antwoord

Binnen 1 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Back To Top