Ondernemers voor ondernemers: flexibele hulp op afstand
DIRECT Klantcontact is er voor jou. Zodat jij als ondernemer goed te bereiken bent. Juist nu het coronavirus ons heeft gedwongen drastische maatregelen te nemen. Onze deskundige en ervaren klantcontact-specialisten houden jouw klantenservice 24/7 draaiende.
Bereikbaar blijven als ondernemer
Inmiddels komt heel Nederland in zekere mate weer op gang. De uitbraak van het nieuwe coronavirus (COVID-19) dwong heel Nederland maatregelen te treffen voor een verdere uitbreiding van mogelijke risico’s. De getroffen maatregelen treffen de ene na de andere branche, en hebben voor veel bedrijven ook de nodige gevolgen voor hun klantcontact. Met flexibele hulp op afstand van DIRECT Klantcontact blijf je als ondernemer altijd bereikbaar.

Je staat er niet alleen voor deze periode
Bij DIRECT Klantcontact vinden we de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers het belangrijkste dat er is. Met het oog op de aan het virus verwante risico’s, hebben we snel kunnen anticiperen. Zo kun je van ons de volgende zaken verwachten:
DIRECT Klantcontact werkt aan thuiswerken
In deze periode is Nederland genoodzaakt om thuis te werken. Een, voor sommigen, nieuwe situatie. Ook het team van DIRECT Klantcontact werkt vanuit huis. Op deze manier blijft het bereikbaarheidsconcept gewaarborgd en de service levels hoog. Voor iedereen die de komende periode dezelfde verandering moet ondergaan, hebben we enkele tips opgesteld. Geheel uit eigen ervaringen en opgedane learnings. Hieronder: in 6 stappen thuiswerken.
DIRECT flexibele hulp inschakelen?
Kom in contact
Meer weten hoe we je in deze tijd kunnen helpen? Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op om samen de mogelijkheden voor jouw onderneming te bekijken. Je zit niet vast aan een contract. Op- en afschakelen kan binnen een handomdraai. En nee, er zijn géén kleine lettertjes.

“Graag help ik verder!”
Overige contactgegevens
DIRECT Klantcontact
KvK handelsregister: 09114066
BTW nummer: 81.47.28.340.B.01
Lees ook onze blogs over thuiswerken
Waarom is klanttevredenheid meten zo belangrijk?
Uit onderzoek blijkt dat 96% van de klanten niet snel vanuit zichzelf een klacht indient…
‘Hey Customer!’ – aflevering 4: ‘Excelleren op momenten die ertoe doen’
In de vierde aflevering van ‘Hey Customer’, hét radioprogramma voor iedereen die vakmatig met klantcontact…
De perfecte kennisbank opzetten in 6 stappen
In onze vorige blog, de 6 voordelen van een kennisbank, benoemden we onder andere hoe…