Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
blog verwarming

Het stookseizoen gaat weer beginnen!

Laatste update op 25 augustus 2020 om 10:21 am
Leestijd: 2 minuten

De zomer is officieel voorbij. Het wordt weer donkerder buiten en sommigen van ons hebben stiekem al even de verwarming aangezet afgelopen week. Of we nu willen of niet, de kou komt er weer aan en we zitten er dan graag warmpjes bij in huis. Maar wat als onze trouwe cv-ketel het even begeeft? Onze klantenservicemedewerkers zijn goed opgeleid, zodat ze jou ook met technische problemen en vragen kunnen helpen. Vandaag nog hebben de collega’s van DIRECT Klantcontact een leerzame training gevolgd. We geven je een kijkje in hoe zo’n training verloopt.

Onze trainingen worden gegeven door onze professionals op het gebied van installatietechniek met ruime ervaring, die gespecialiseerd zijn in het betreffende onderwerp. Zij hebben de kennis en de juiste ervaring in huis om de klantenservicemedewerkers zo goed mogelijk op te leiden.

Hasbia is hoofdverantwoordelijke. Ze heeft niet alleen veel ervaring in de installatiebranche, ook is ze vrolijk, opgewekt en deelt haar kennis op een boeiende manier. Ze is daarom de aangewezen persoon om deze training te geven.

IJverig komt iedereen de trainingsruimte binnen, uitgerust met kladblok en pen. Hasbia heeft een verwarmingsinstallatie meegenomen om haar verhaal te ondersteunen.
Deze wordt zichtbaar voor ons neergezet en Hasbia legt duidelijk uit wat alles is en waar welk bepaald onderdeel van de ketel voor dient. Daarbij vertelt ze ook wat er bij een  storing zoal kan misgaan, waar en bij welke onderdelen.

Er wordt onderscheid gemaakt tussen reguliere storingen en calamiteiten.

Ze legt bijvoorbeeld uit wat een doorbrander is en hoe dit wordt veroorzaakt, of wat er aan de hand kan zijn als de verwarming niet meer werkt. Waar mogelijk kunnen we op deze manier klanten bij storingen direct helpen.

Voor veel installatiebedrijven vangen wij de overflow op of zelfs het gehele klantcontact. De storingen geven wij direct per mail door aan het betreffende installatiebedrijf en bij calamiteiten of buiten werktijden nemen wij altijd direct telefonisch contact op of plannen monteur in als dat is afgesproken. 60% van de binnenkomende meldingen handelen wij direct af.

Bij netstoringen kunnen wij bijvoorbeeld ook in opdracht van het installatiebedrijf een melding op de website plaatsen en stellen wij desgewenst een bandje in waarop te horen is dat er in een bepaald gebied een storing is.

Zo zie je maar, ons team zit vol echte kenners. DIRECT Klantcontact is al ruim 25 jaar actief in de installatiebranche. Dat betekent dat we inmiddels zijn uitgegroeid tot een volledig ingerichte servicedesk. Vrijwel alle benodigde technische kennis voor deze branche hebben wij in huis. Dat maakt ondernemen makkelijk!

Back To Top