Altijd bereikbaar zijn per telefoon en mail

DIRECT Klantcontact

Altijd bereikbaar per telefoon en mail

Klanten of prospects die contact zoeken, moeten snel en goed geholpen worden; telefonisch, maar ook per e-mail. Hoe regelen bedrijven het die geen telefoniste hebben, maar wel vaak voor afspraken buiten de deur zijn of teveel mensen tegelijk bellen?

“BEREIKBAARHEID IS BELANGRIJK VOOR ONS IMAGO”

“Onze business is onregelmatig. Daarom zijn er soms geen medewerkers op kantoor en is niemand mobiel bereikbaar. Maar we willen geen extra per­soneel aannemen om de telefoon op te nemen en berichten te beantwoorden. Daarom werken we op afroep met DIRECT Klantcontact. Daar nemen ze na doorschakeling de telefoon op met onze firmanaam, beantwoorden vragen en regelen routinezaken; ook bij berichten die via e-mail, Twitter of Facebook binnenkomen. Dat doen ze volgens protocollen die we samen hebben opgesteld. We krijgen steeds heldere rapporten over de afgehandelde belletjes en berichten. Zo houden we klanten tevreden en voorkomen omzetverlies.”

Flexibele capaciteit voor klantenservice

Nachtrust voor de technische dienst

Meer tijd voor de core business