Flexibele capaciteit voor klantenservice

DIRECT Klantcontact

Flexibele capaciteit voor klantenservice

Klanten die contact opnemen verwachten dat ze direct geholpen worden. Maar soms zoeken teveel klanten of prospects tegelijk contact en niet iedereen is permanent op kantoor. Hoe voorkomt u dat niemand bereikbaar is en de wachttijden oplopen?

“GEEN KLANTEN DIE WEGLOPEN OMDAT DE WACHTTIJDEN OPLOPEN”

“Altijd bereikbaar zijn voorkomt frustratie bij prospects en klanten. Bovendien delen mensen hun ervaringen via social media. We willen hierdoor geen reputatieschade lijden. Probleem zijn de pieken in de vraag naar klantenservice. Dat kan ik intern niet opvangen. Gelukkig kunnen we nu doorschakelen naar de teleservice van DIRECT Klantcontact. Daar zitten medewerkers die de meeste vragen weten te beantwoorden. We hebben de instructies voor het afhandelen van informatieverzoeken, bestellingen en reserveringen vooraf goed vastgelegd. En we krijgen overzichtelijke rapportages over de zaken die ze hebben afgehandeld. Zo houden we onze klanten loyaal.”

Altijd bereikbaar per telefoon en mail

Nachtrust voor de technische dienst

Meer tijd voor de core business