Meer tijd voor de corebusiness

DIRECT Klantcontact

Meer tijd voor de corebusiness

Werknemers zijn gemiddeld 3 uur per dag bezig met het afhandelen van vragen en bestellingen die via verschillende kanalen binnenkomen. Het grootste deel is routinewerk, dus gaan veel productieve uren verloren. Kunt u dat voorkomen?

“HANDEN VRIJ OM ONZE GROEIAMBITIE TE REALISEREN”

“Klantenservice is belangrijk, maar om te groeien moeten we prioriteit geven aan marketing, sales en innovatie. Daar hadden we te weinig tijd voor. Klanten doen voortdurend een beroep op ons via de telefoon, e-mail en social media. Vandaar dat we ons nu zoveel mogelijk laten ontzorgen door DIRECT Klantcontact. Daar kunnen ze het binnenkomend verkeer via alle kanalen afhandelen; inclusief vragen die via de live chat functie op onze site binnenkomen. Dat doen ze niet alleen als wij het te druk hebben tijdens kantooruren, maar ook ’s avonds en in het weekend. Dus kunnen wij focus houden op onze core business.”

ALTIJD BEREIKBAAR PER TELEFOON EN MAIL

FLEXIBELE CAPACITEIT VOOR KLANTENSERVICE

Nachtrust voor de technische dienst