Installatietechniek

DIRECT Klantcontact

INSTALLATIETECHNIEK

De installatietechniek is een hectische branche. Storingen treden in de meeste gevallen onverwachts op. Hoge pieken in het telefoonverkeer zijn dan ook aan de orde van de dag. Daar komt bij dat je als installatiebedrijf altijd bereikbaar dient te zijn voor je klanten, zowel in de weekenden als in de nachten. Maar hoe pak je dat aan? Wij helpen je uit de brand. Wij zijn jouw 24/7 servicedesk, gespecialiseerd in de installatietechniek.

Contact opnemen

De voordelen

Wij verwerken meldingen in jouw systeem
Wij plannen jouw monteurs in
De meeste storingen telefonisch opgelost
Maatwerk? Geen probleem
Wij gaan te werk vanuit jouw bedrijfsnaam, de klant merkt geen verschil

Volledig ingerichte servicedesk

DIRECT Klantcontact is al ruim 25 jaar actief in de installatietechniek. Dat betekent dat we inmiddels zijn uitgegroeid tot een volledig ingerichte servicedesk. Vrijwel alle benodigde technische kennis voor deze branche hebben wij in huis. Wat houdt dat in? Wij weten bijvoorbeeld precies welke prioriteit we toe moeten kennen aan binnenkomende meldingen. 60% daarvan weten wij bovendien in hetzelfde telefoongesprek af te handelen. Is dat niet mogelijk? Dan plannen wij direct een monteur in. Is er sprake van een calamiteit? Ook dan zijn onze medewerkers getraind om de betreffende klant zo snel mogelijk in veiligheid te brengen.

Wij hebben ervaring met vrijwel alle productgroepen en diensten, denk aan gasinstallaties, elektrotechniek, beveiliging, waterinstallaties, koelinstallaties, zonne-energie en meer.

Wij zijn de servicedesk van meer dan 40 installatiebedrijven in Nederland

60% van de inkomende telefoontjes handelen wij direct af

In het piekseizoen verwerken we tot wel 2000 meldingen per dag

Wij plannen in totaal meer dan 250 monteurs in

Zo werkt het

 

Zodra we de samenwerking aangaan, stellen we samen een script op. Hierin staat precies hoe wij de telefoon aannemen, de e-mails beantwoorden en de meldingen afhandelen.

Indien gewenst krijg je de mogelijkheid onze medewerkers persoonlijk een training te geven. Zo weet je 100% zeker dat de afhandeling vlekkeloos gaat verlopen.

Jij schakelt je zakelijke nummer zelf of automatisch door naar een voor jou uniek doorkiesnummer.

Wij beantwoorden de binnenkomende gesprekken met jouw bedrijfsnaam, en wikkelen de zaken geheel volgens jouw instructies af.

Op het moment dat het jou uitkomt ontvang je een overzicht van alle correspondentie via e-mail of sms.

De mogelijkheden

De kosten van onze dienst zijn volledig afhankelijk van het gekozen pakket en het volume, oftewel het aantal binnenkomende telefoontjes en/of e-mails. Grofweg zijn er vier manieren waarop we onze samenwerking in kunnen richten:

Optie 1: 24/7

Wij vormen 24/7 de externe servicedesk van jouw organisatie. Je hoeft zelf niet meer om te kijken naar de binnenkomende meldingen.

Optie 2: Weekend/nacht

Je schakelt ons in buiten kantoortijden. Overdag neemt jouw eigen servicedesk meldingen aan, ’s nachts en in het weekend doen wij het.

Optie 3: Overflow

Je schakelt ons in bij hoge pieken. Zo voorkom je dat je klanten in de wacht komen te staan bij onverwachte storingen.

Optie 4: Flexibel

Je zet onze servicedesk simpelweg aan wanneer je ons nodig hebt, en uit wanneer je het zelf wel weer even aankunt.

Samenwerken?

Wil je weten wat wij voor jou kunnen betekenen? Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.





Voornaam*
Achternaam*

Bedrijfsnaam *
E-mailadres *

Telefoonnummer

Vul deze code in want u bent geen robot:
captcha
Ja, je mag mij mailen. Lees meer in de privacy statement.