Uitblinken in klantcontact
- Wie: Jeroen van Dam (oprichter van Torel Consultancy en o.a. gewerkt voor Parkmobile, KLM en Volvo) en Jerry Downing (oprichter van Publiek Interactief en werkt voor Transavia)
- Wat: Blink uit in Online Klantcontact
- Waar: het pand van DIRECT Klantcontact, Jansbuitensingel 7, 6811 AA Arnhem
- Wanneer: woensdag 5 juni 2019
- Hoe laat: 14.30 – 18.30 uur
Onze sprekers
Bij een leerzaam programma horen ook inspirerende sprekers. Zo hebben wij Jeroen van Dam, van Torel Consultancy en Jerry Downing van Publiek Interactief uitgenodigd.

Jeroen van Dam, van Torel Consultancy, helpt organisaties om met digitaal klantcontact te zorgen voor loyale klanten, blije medewerkers en succesvolle organisaties. Jeroen heeft dat gedaan voor en bij organisaties als Robeco, Parkmobile, Philips, KLM en Volvo. Dat doet hij vanuit de overtuiging dat technologie niet langer het probleem is bij verbeteren van digitaal klantcontact.
Tijdens zijn sessie neemt Jeroen jullie mee door stil te staan bij een aantal algemene trends zoals continu stijgende klantverwachtingen. Hij bespreekt de hype rond digitaal klantcontact. Wat is de echte waarde van begrippen als ‘Chatbots’, ‘Messaging’ en ‘Whatsapp als servicekanaal’? Als afsluiting geeft hij praktische houvast als je het digitaal klantcontact van jouw organisatie wilt verbeteren. Met zijn bedrijf, Torel, ondersteunt hij bedrijven door middel van ‘quick-scans’ op zoek naar kansen.

Jerry is de oprichter van Publiek Interactief: een bedrijf dat organisaties ontzorgt bij het gebruik van social care. Door middel van advies, ondersteuning en training neemt hij bij organisaties koudwatervrees over de inzet van social media en digitale klantverlening weg. Hij is een veel gevraagde, enthousiaste en bevlogen social media-trainer en -spreker, die het belangrijk vindt om te onderzoeken en te spiegelen. Social care vormt volgens hem de voelsprieten van elke organisatie. Zijn uitgangspunt is altijd: de klant staat centraal.
Jerry is de grondlegger van webcare en WhatsApp als servicekanaal bij Transavia en heeft zijn sporen als manager webcare verdiend. Van het opzetten en trainen van een intern webcareteam met zes medewerkers naar het inschakelen en aansturen van een extern service centres waar nu ruim 100 medewerkers bezig met webcare. De implementatie van WhatsApp in 2015 als service kanaal betekende een nieuwe stap in zijn carrière. D-reizen, SaySimple, Coca Cola Brussel, Heineken en recent nog bij Adyen over de inzet social media en de daarbij behorende kanalen, trends en klantbeleving.
Direct
Aanmelden
Wil je verzekerd zijn van je plek? Meld je dan gratis aan voor dit evenement (t.w.v. €249,-).