skip to Main Content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

Kennis delen over klantcontact en communicatie richting jouw klanten, daar worden wij blij van. En waarschijnlijk word jij er ook blij van om (nieuwe) interessante dingen te lezen. Bij DIRECT Klantcontact delen we graag gratis kennis met jou, zodat jij als ondernemer nog verder kan groeien of een vliegende start kan maken met jouw onderneming.

Door de onderstaande gidsen te downloaden helpen we je al een hele eind onderweg. Tips, tricks, nieuws en weetjes zodat jij flinke stappen in jouw organisatie kan maken. Eenvoudig en snel. Handig, toch?

gids klantbeleving

10 tips & tricks voor instant blije klanten

Met deze 10 kant-en-klare tips & tricks maak je binnen een handomdraai van jouw onderneming een échte koploper. Staan de klantbelevingsneuzen dezelfde kant op? Mooi, let’s go! Download de gratis gids en maak direct een vliegende start naar blije klanten.

  • Echte eye-openers voor een vliegende start
  • Intern winnen is extern beginnen
  • Direct toepasbare tips
gids klantinteractie

3 visies van experts op klantinteractie

Veel ondernemers denken uitstekende service te bieden door de nieuwste technologische snufjes te gebruiken en te implementeren. Wat er écht toe doet is het oprecht luisteren naar jouw klanten. Download de gratis gids en laat je inspireren door de visie van 3 professionals op klantinteractie.

  • Ontdek wat ‘klantinteractie’ precies betekent
  • Je kunt direct zelf aan de slag met het klantinteractie proces
  • Concrete tips die werken voor de creatie van blije klanten
"Op zoek naar leesvoer om extra geïnspireerd te worden? Deze gidsen geven je handvatten voor je eigen klantcontactuitdagingen."

Renée van Putten, Marketeer

ReneevanPutten
gids 6 to do's

6 to do’s voor een optimaal service proces

We zijn beland op de piek van een (nieuwe) digitale golf. De golf van automatisering, connectiviteit én kunstmatige intelligentie (AI). Met deze 6 to do’s zorg jij voor een optimaal serviceproces. Download de gratis gids en word een ware koploper op het gebied van klantcontact.

  • Praktische to do’s zodat jij een vliegende start kan maken
  • De meest recente trends op het gebied van AI
  • Tips voor een omnichannel klantcontact aanpak
online klantcontact gids

In 6 stappen naar succesvol online klantcontact

In een continu veranderende wereld wordt het een steeds grotere uitdaging om te voldoen aan klantverwachtingen. Hoe maak je een succes van je reeds bestaande contactkanalen? En hoe implementeer je nieuwe (online) kanalen? Met deze 6 kant-en-klare stappen kan jij in no time ‘online’ het verschil maken.

  • Een kant-en-klaar stappenplan
  • Droom groot, begin klein
  • Een kijkje in de keuken bij Transavia en Robeco
gids klantprocessen

In 9 stappen naar een efficiënt klantproces

Hoe stel je de juiste doelen en prioriteiten om je klantproces zo optimaal mogelijk in te richten? De gids ‘In 9 stappen naar een efficiënt klantproces’ geeft je inspiratie uit de praktijk. De gids biedt aan de hand van een customer journey roadmap en relevante klantcases een praktisch stappenplan waarmee je direct aan de slag kunt.

  • Een kant-en-klaar stappenplan voor de weg naar efficiëntie
  • Snel de juiste keuzes leren maken
  • Tips en tricks van ervaringsdeskundigen
Ebook live chat

De ultieme gids over hoe je live chat inzet en klanttevredenheid bereikt

Ben je actief in de e-commerce? Dan ben je vast ook benieuwd naar het effect van live chat op de verkopen van je webshop én de klanttevredenheid. In deze ultieme gids over hoe je live chat inzet om de klanttevredenheid en verkopen op je webshop verhoogt, ben je klaar om direct zelf aan de slag te gaan.

  • Waarom worden klanten beter geholpen via live chat?
  • Hoe realiseer je met live chat meer verkoop?
  • En meer best practices uit de praktijk

Hoe goed scoort jouw klantenservice? Download de checklist.

Met de gratis Klantenservice Checklist ontdek je direct welke mogelijkheden je kunt benutten om jouw customer service naar een hoger plan te tillen.

  • Direct inzicht in hoe je klantgerichtere keuzes maakt
  • Concrete en praktische handvatten voor in de praktijk
  • In no time een optimale klantenservice creëren
Back To Top