< Ga terug

6 direct toepasbare tips voor online klantcontact

In een continu veranderende wereld wordt het een steeds grotere uitdaging om te voldoen aan klantverwachtingen. Hoe maak je een succes van je reeds bestaande contactkanalen? En hoe implementeer je nieuwe (online) kanalen?

Met deze 6 kant-en-klare stappen kan jij in een handomdraai ‘online’ het verschil maken. Je zet binnen no-time de juiste tools in en weet precies hoe je online uit kunt blinken.

Vraag hier de gids aan

< Ga terug

6 direct toepasbare tips voor online klantcontact

In een continu veranderende wereld wordt het een steeds grotere uitdaging om te voldoen aan klantverwachtingen. Hoe maak je een succes van je reeds bestaande contactkanalen? En hoe implementeer je nieuwe (online) kanalen? Met deze 6 kant-en-klare stappen kan jij in een handomdraai ‘online’ het verschil maken. Je zet binnen no-time de juiste tools in en weet precies hoe je online uit kunt blinken.

In deze gids lees je:

  • Welke ontwikkelingen en trends we in de markt zien
  • Welke stappen je moet nemen voor online succes
  • Hoe je blije klanten verkrijgt door online klantcontact

Vraag hier de gids aan

Een vliegende start maken met jouw online klantcontact?

  • Een kant-en-klaar stappenplan
  • Droom groot, begin klein
  • Een kijkje in de keuken bij Transavia en Robeco