< Ga terug

6 to do's voor een optimaal ingericht service proces

We zijn momenteel beland op de piek van een (nieuwe) digitale golf. Om precies te zijn hebben we het over de golf van automatisering, connectiviteit én kunstmatige intelligentie (AI).

Met deze 6 to do’s zorg jij voor een optimaal service proces. Met deze checklist word je een ware koploper op het gebied van klantcontact.

Vraag hier de gids aan

< Ga terug

6 to do's voor een optimaal ingericht service proces

We zijn momenteel beland op de piek van een (nieuwe) digitale golf. Om precies te zijn hebben we het over de golf van automatisering, connectiviteit én kunstmatige intelligentie (AI). We bevinden ons op een waar omslagpunt.

In deze gids lees je:

  • 6 must do’s om een optimaal service proces in te regelen
  • Trends en ontwikkelingen op gebied van AI
  • Een vernieuwde visie op online klantcontact

Vraag hier de gids aan

Een (nog) klantvriendelijker Nederland door:

  • Praktische to do’s zodat jij een vliegende start kan maken
  • De meest recente trends op het gebied van AI
  • Tips voor een omnichannel klantcontact aanpak