skip to Main Content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

Wanneer een klant een vraag of een klacht heeft, wil hij zo snel mogelijk gehoord worden. Via alle mogelijke contactkanalen, online óf offline. Vandaag de dag zijn er diverse mogelijkheden om als ondernemer bereikbaar te zijn voor jouw klanten. Bijvoorbeeld via de telefoon, e-mail, social media, webformulieren, chats of andere messenger diensten. Maar welk kanaal past het beste bij jouw onderneming en de behoeften van je klanten?

Wij geven je hieronder een opsomming voor alle klantcontactkanaaloplossingen die we bieden. Zodat jij altijd bereikbaar blijft, voor welke vraag of klacht dan ook. Wij staan bij je om dit te bereiken.

Omnichannel klantcontact. Ontdek al onze diensten.

Telefoonservice

Altijd en overal bereikbaar zijn? Met onze persoonlijke telefoonservice zorgen we ervoor dat al jouw klanten netjes te woord worden gestaan. Wij nemen de telefoon vriendelijk aan met jouw bedrijfsnaam en we noteren alle berichten zorgvuldig in ons klantcontactsysteem. Jij bent en blijft altijd en overal in control. Gewoon een extra helpende hand voor als je het nodig hebt.

E-mail management

Klanten verwachten vlotte en volledige antwoorden. En als je vragen of problemen via de e-mail niet snel genoeg opvolgt, dreig je ze te verliezen. Wij helpen met onze e-mailservice elke ondernemer verder. Je verstrekt toegang tot jouw mailbox en namens jou beantwoorden onze professionals vragen en handelen ze problemen altijd direct af. Werk je met webformulieren? Ook voor deze aanvragen dragen we zorg. Zo ben jij totaal ontzorgd.

Live chat service

Live chat via je website is een onmisbaar instrument. Want surft een klant toevallig op jouw website en is die op zoek naar een nieuw product of dienst? Dan kan live chat net drempelverlagend werken om de klant over te halen. Met live chat met échte mensen verhoog je de verkoop en voeg je extra service toe. Loop nooit meer klanten mis.

WhatsApp services

WhatsApp is eenvoudig en snel, en dat kunnen wij jou ook garanderen als klantcontactkanaal. Verruim je bereikbaarheid door dit extra kanaal toe te voegen aan je contactmogelijkheden. Jij bepaalt zelf op welke tijden we WhatsApp berichten voor je beantwoorden. Met onze WhatsApp service bieden we je een laagdrempelig klantcontactkanaal waarmee je dichter bij je klanten komt te staan.

Social Media Services

Ben je als ondernemer actief op social media? Dan is het van groot belang om actief te zijn en te blijven. Het vormt een persoonlijk en laagdrempelig kanaal om in contact te komen. Met onze social media service zijn we daar om je te helpen. Je kanalen worden gemonitord en zullen 24 uur per dag en 7 dagen per week worden bezet, zodat geen enkel bericht onbeantwoord blijft.

24/7 bereikbaar

7 dagen in de week, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar voor jouw klanten.

Flexibel op- en afschalen

Heb je het even te druk of is het juist rustig? Wij veren mee met jouw behoeftes.

> 60% first time fix

Meer dan 60% van de binnenkomende vragen handelen we in één keer af.

Vast team van professionals

Jouw klant heeft altijd iemand aan de lijn die weet waar het over gaat.

"Op basis van gerichte vragen bepalen we samen hoe we inkomende gesprekken namens jouw organisatie moeten beantwoorden."

Sabrina Gerritsen, Klantcontactspecialist

SabrinaGerritsen
“Onze samenwerking is erg prettig en open. Vooral het contact met onze twee vaste medewerkers is fijn. Hier kunnen we altijd een beroep op doen via een e-mail of telefoongesprek. Onze ambitie was om 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch bereikbaar te zijn. Vanaf het eerste moment is de klantenservice uitbesteed en sindsdien zijn wij dan ook 24/7 bereikbaar.”

Leonie van Mierlo, Stadsparkeren

stadsparkeren
“Wij zijn blij met DIRECT Klantcontact. Voor Zehnder zijn ze een verlengstuk van de servicedienst geworden. Samen verzorgen we de beste service voor onze klanten. Als er een probleem is, zit we met elkaar aan tafel om het op te lossen. Ook de goede dingen delen we met elkaar. Zo blijven we streven naar perfectie en efficiëntie.”

Mike Louis, Zehnder Group Nederland

zehnder logo

Wat kost de klantenservice uitbesteden?

Of je per maand nu tien, vijftig of vijfhonderd telefoontjes, chats, e-mails of berichten ontvangt – onze klantenservice is er voor iedere ondernemer. Je bepaalt simpelweg welk abonnement het beste past bij jouw bedrijf. Afhankelijk van welk abonnement dit is, betaal je extra bij voor je verbruik óf profiteer je van 75 gesprekken inclusief. We houden onze kosten scherp en werken zonder contracten. Blijkt het uitbesteden van de klantenservice niets voor jou? Dan kan je gewoon opzeggen.

Klantenservice Checklist

Hoe goed scoort jouw klantenservice? Download de checklist.

Met de gratis Klantenservice Checklist ontdek je direct welke mogelijkheden je kunt benutten om jouw customer service naar een hoger plan te tillen.

  • Direct inzicht in hoe je klantgerichtere keuzes maakt
  • Concrete en praktische handvatten voor in de praktijk
  • In no time een optimale klantenservice creëren

Veelgestelde vragen over het uitbesteden van de klantenservice

Met hulp van DIRECT Klantcontact kan je in één keer het klantcontact optimaliseren. In het vervolg ben je via alle denkbare klantcontactkanalen bereikbaar. Desgewenst 24/7, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar. Onze klantenservicemedewerkers staan jouw klanten in jouw taal te woord, op de momenten dat jij dit wenst. Ook als dit midden in de nacht is.

Wij kunnen je openingstijden flink verruimen. Of je nu kiest voor 24/7 bereikbaarheid óf voor bereikbaarheid tussen 7.00 uur en 20.00 uur. We behandelen snel, professioneel, klantgericht en volgens jouw instructies de binnenkomende gesprekken af. Schakel DIRECT in en uit wanneer je daar behoefte aan hebt.

De meest flexibele oplossingen bieden om te overtreffen in klantcontact. Dat is het doel van DIRECT Klantcontact. De telefoonservice is gemakkelijk en snel voor je op te zetten. Mocht het niet bevallen, is het mogelijk om meteen weer op te zeggen. Wij streven ernaar jouw klanten de beste ervaring te geven.

Via de online portal en de app Mijn DIRECT Klantcontact heb je steeds zicht op de inhoud van gesprekken via de klantcontactkanalen die we voor jou bemannen. In deze online omgeving kun je ook gemakkelijk wijzigingen aanbrengen in de instructies voor onze klantcontactmedewerkers. Ga voor een overzicht van alle functionaliteiten naar deze link.

Een klantenservice specialist spreken? Neem contact op.

De vraag of jouw klanten online of offline beter af zijn is soms wat moeilijk te bepalen. Dat kunnen we ons erg goed voorstellen. De keuze voor bepaalde klantcontactkanalen ligt bijvoorbeeld aan de grootte van je organisatie, je type klanten en wellicht ook wel je product of dienst. Gezien de klant vooral graag direct contact heeft, en graag de keuze uit meerdere kanalen waardeert, denken we als klantcontactcentrum actief mee!

Laat je daarom geheel vrijblijvend, gratis en direct adviseren over welke klantcontactkanalen het beste bij je passen.

Heb je het druk met opdracht en afspraken en wil je graag direct het gevoel van ontzorging ervaren? Probeer nu 2 weken gratis onze diensten uit. Vrijblijvend, zonder kleine lettertjes en géén verplichtingen.

Neem middels het formulier contact op met onze adviseurs.

  • Gratis adviesgesprek van 30 min. 
  • Hulp bij het selecteren van passende kanalen
  • Eerste zet aan het opstellen van een script

Kom je er niet uit? Wij helpen graag verder.

Direct antwoord

Binnen 24 uur antwoord

Binnen 1 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Back To Top