Snel navigeren naar
Besteed je antwoordservice uit
Als ondernemer sta je eigenlijk altijd ‘aan’. Een telefoontje? Dan wil je die beantwoorden. Maar stel je eens voor dat elke beller voor jouw bedrijf snel, vriendelijk en professioneel te woord gestaan wordt? Ook als jij druk bent met een opdracht, als je onderweg bent – of ligt te slapen? Met de antwoordservice van DIRECT kan het. Laat je de telefoonservice uitbesteden, dan ben je voortaan altijd bereikbaar.
24/7 telefonische antwoordservice
Jouw persoonlijke antwoordservice geeft niet alleen rust, maar zorgt ook voor ruimere openingstijden van je klantenservice. Voortaan ben je ook bereikbaar buiten kantooruren! Standaard bieden we onze telefonische antwoordservice aan van 7.00 uur tot 20.00 uur. Met zo’n drastische vergroting van je bereikbaarheid loop je geen klanten meer mis. En als het noodzakelijk is, gaan we graag nog een stapje verder. Want moet jouw helpdesk altijd bereikbaar zijn – ook in de nacht? Bijvoorbeeld voor storingsmeldingen? Ga dan voor onze premium antwoordservice voor 24/7 bereikbaarheid, 365 dagen per jaar!
Hoe werkt de antwoordservice?
Hoe het kan dat we telefoontjes afhandelen? Bij DIRECT Klantcontact werken we volgens jouw instructies! We nemen een gesprek met jouw eigen bedrijfsnaam op, maken notities, plannen afspraken in, voeren reserveringen in, schakelen door of noteren een terugbelverzoek. Dit alles kan dankzij ons slimme antwoordsysteem, waardoor onze medewerkers jouw instructies meteen op hun scherm zien.
Gemiddeld kunnen we bij DIRECT ongeveer zestig procent van alle binnenkomende telefoontjes direct afhandelen. Geef je ons meer informatie, dan kan dat percentage nog verder omhoog. Zo kun je aangeven wat de urgentie van verschillende meldingen is; bij hoge urgentie sturen we een monteur voor je op pad! Deze servicegraad stemmen we graag samen met jou af.
Je kunt jouw zakelijke nummer zelf of automatisch laten doorschakelen naar een uniek 026-doorkiesnummer. Met *21 schakel je alle gesprekken direct naar ons door. Met *61 nemen we de telefoon na 5 keer overgaan voor je op. Vervolgens beantwoorden wij jouw binnenkomende gesprekken met jouw eigen bedrijfsnaam en handelen de zaken volgens jouw instructies af.
Wil je ook gebruik maken van de handigste antwoordservice van Nederland? Meld je nu gratis aan en binnen 24 uur kunnen we van start!
*21 + jouw unieke doorkiesnummer
Met *21 worden jouw gesprekken direct naar ons doorgeschakeld.
*61 + jouw unieke doorkiesnummer
Met *61 wordt de telefoon na vijf keer overgaan door ons opgenomen.
De app voor jou: Mijn DIRECT Klantcontact
Jij houdt de regie. Daarom krijg je, als je dat wenst, bij elk inkomend gesprek een notificatie per e-mail of sms. Vervolgens zie je in de app of desktopversie van Mijn DIRECT Klantcontact direct om welke telefoontje het gaat. Ook kan je hier je instructies aanpassen. En ook fijn om te weten: jouw gegevens en die van je klanten worden gewaarborgd in de AVG.


De kosten van een telefonische antwoordservice
Of je nu freelancer bent, of een grote onderneming hebt. Onze antwoordservice is betaalbaar voor elke ondernemer. Bij DIRECT nemen we de telefoon op voor verschillende bedrijven. Maar, voor je klanten is het alsof jouw eigen medewerkers achter de telefoon zitten! Voor dit gemak betaal je een laag bedrag per maand en – afhankelijk van het abonnement – voor het verbruik. Verwacht je 42 gesprekken per maand, of meer? Dan zitten deze telefoontjes bij het maandbedrag in.
Voor welk abonnement je ook gaat, in de meeste gevallen ben je voordeliger uit dan wanneer je jouw klantenservicemedewerkers 24 uur per dag de telefoon op laat nemen. Natuurlijk kan je elke maand je abonnement wijzigen. We werken niet met contracten, dus je zit nergens aan vast.
BASIC | SMART | PLUS | PREMIUM | |
Bereikbaar van 7.00 - 20.00 uur | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
24/7 bereikbaar | - | - | ✓ | ✓ |
Incl. 75 gesprekken | - | ✓ | - | ✓ |
Abonnementskosten per maand | €29,95 | €138,50 | €51,25 | €206,75 |
Antwoordservice en haar voordelen:
Of je nu kiest voor een antwoordservice die 24/7 bereikbaar is óf voor bereikbaarheid tussen 7.00 uur en 20.00 uur, je openingstijden kun je met onze hulp flink verruimen. Desgewenst nemen we 24 uur per dag de telefoon voor je aan, maken we notities en plannen we afspraken in.
Jouw gegevens en die van je klanten worden gewaarborgd in de AVG.
Met de telefonische antwoordservice nemen we snel en professioneel de telefoon op en handelen alle telefoontjes klantgericht en volgens jouw instructies af.
Gemiddeld kunnen we ongeveer 60% van de binnenkomende telefoontjes direct voor je afhandelen. Geef je ons meer informatie, dan kan dat percentage nog verder omhoog.
Met de antwoordservice van DIRECT Klantcontact betaal je voor je verbruik. In de meeste gevallen ben je veel voordeliger uit dan wanneer je jouw klantenservicemedewerkers 24 uur per dag de telefoon op laat nemen. De voordelen van een telefonische antwoordservice zijn dus helder.
In samenspraak met jou kunnen we bepalen wat de urgentie van verschillende meldingen is. Om bijvoorbeeld te beslissen of we een monteur op pad sturen. De servicegraad stemmen we graag samen met jou af.
Doordat je jouw bereikbaarheid drastisch vergroot, loop je geen klanten meer mis. Daarmee werkt de antwoordservice omzetverhogend.
Je kunt onze medewerkers zelf trainen of aangeven hoe je wilt dat wij onze medewerkers trainen. Graag leren ze jouw bedrijf kennen!
Door ruimere mogelijkheden te bieden om jouw bedrijf te bereiken, zal je klanttevredenheid omhoog gaan. We nemen op met jouw bedrijfsnaam en kunnen met jouw systemen werken, zoals SAP, Navision, Zendesk en andere systemen.
Met onze antwoordservice kun je kiezen uit verschillende pakketten die je kunt uitbreiden als dat nodig is. We werken niet met contracten, dus je zit nergens aan vast. Wij zijn graag zo flexibel dat we perfect bij jouw organisatie passen!
Via de portal en de bijbehorende app houd je altijd een vinger aan de pols. Je ziet direct welke telefoontjes er binnen zijn gekomen en je kunt je belscript op elk moment aanpassen.
Dit zeggen onze relaties en partners:
Alle overige diensten
DIRECT Klantcontact helpt je jouw bedrijf te laten groeien. Naast de antwoordservice kunnen we je ook helpen met andere manieren om jouw bereikbaarheid te vergroten en je klanttevredenheid te verhogen.
Een live chat op je website neemt drempels weg en biedt extra service.
Laat je klanten informeel en laagdrempelig communiceren via WhatsApp.
Laat ons je belangrijke e-mails afhandelen op het moment dat jij er niet aan toekomt.
Proactief reageren op berichten via sociale media verhoogt je reputatie en vergroot je zichtbaarheid.
Contact een
antwoordservice-specialist
Hoeveel we ook appen, posten en mailen – mensen praten het liefst met mensen. Dus zorg met de antwoordservice van DIRECT Klantcontact dat jouw klantenservice altijd telefonisch bereikbaar is. Wij zijn zo flexibel dat we perfect bij jouw organisatie passen! Samen laten we jouw bedrijf groeien. Laat je snel informeren door een antwoordservice-specialist van DIRECT. Vaak kunnen we binnen 24 uur van start!