skip to Main Content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

Veel bedrijven worden heel wat afgebeld op een dag. Telefonisch kan je immers snel een vraag stellen, een afspraak maken of een storing melden. Hoewel je geen belletje wilt missen, heb je niet altijd de tijd of de mensen om de telefoon op te nemen. Juist dan schieten wij te hulp. Met onze antwoordservice ben je altijd bereikbaar – ook als jij dat niet bent.

Hoe werkt de antwoordservice?

Hoe het kan dat we telefoontjes afhandelen? Bij DIRECT Klantcontact werken we volgens jouw instructies! We nemen een gesprek met jouw eigen bedrijfsnaam op, maken notities, plannen afspraken in, voeren reserveringen in, schakelen door of noteren een terugbelverzoek. Dit alles kan dankzij ons slimme antwoordsysteem, waardoor onze medewerkers jouw instructies meteen op hun scherm zien.

Gemiddeld kunnen we bij DIRECT ongeveer zestig procent van alle binnenkomende telefoontjes direct afhandelen. Geef je ons meer informatie, dan kan dat percentage nog verder omhoog. Zo kun je aangeven wat de urgentie van verschillende meldingen is; bij hoge urgentie sturen we een monteur voor je op pad! Deze servicegraad stemmen we graag samen met jou af.

Je kunt jouw zakelijke nummer zelf of automatisch laten doorschakelen naar een uniek 026-doorkiesnummer. Met *21 schakel je alle gesprekken direct naar ons door. Met *61 nemen we de telefoon na 5 keer overgaan voor je op. Vervolgens beantwoorden wij jouw binnenkomende gesprekken met jouw eigen bedrijfsnaam en handelen de zaken volgens jouw instructies af.

Wil je ook gebruik maken van de handigste antwoordservice van Nederland? Meld je nu gratis aan en binnen 24 uur kunnen we van start!

1 klant of 1000, we zorgen dat je altijd bereikbaar bent.
70% van de calls in één keer afgehandeld
80% van je klanten heeft binnen 30 seconden iemand aan de lijn

Dé partner in klantcontact die je jouw klanten toe kunt vertrouwen.

Ruimere openingstijden

Of je nu kiest voor een antwoordservice die 24/7 bereikbaar is óf voor bereikbaarheid tussen 7.00 uur en 20.00 uur, je openingstijden kun je met onze hulp flink verruimen.

Voordelig

Met de antwoordservice van DIRECT Klantcontact betaal je voor je verbruik. In de meeste gevallen ben je dus veel voordeliger uit.

Directe afhandeling

Gemiddeld kunnen we 70% van de binnenkomende vragen in één keer afhandelen. Indien gewenst verwerken we de melding direct in jouw systeem.

Snel en professioneel

Met de telefonische antwoordservice nemen we snel en professioneel de telefoon op en handelen alle telefoontjes klantgericht en volgens jouw instructies af.

In een paar simpele stappen van start. Direct.

Aanmelden

Meld je aan voor de gratis proefperiode door je gegevens in te vullen.

Contact met een consultant

Samen richten we jouw ideale klantenservice in, volledig op basis van jouw wensen en behoeften.

Script opstellen

Eén van onze experts stelt met deze input een op maat gemaakt belscript op.

Aan de slag

Heb je alles goedgekeurd? Dan gaan we live! Vanaf dit moment kun je naar ons doorschakelen.

Voor elk wat wils. Kies het abonnement dat bij je past

Of je nou maandelijks tien, vijftig of vijfhonderd telefoontjes ontvangt – onze antwoordservice is in te zetten door iedere ondernemer – klein en groot. Je bepaalt welk abonnement het beste bij jouw organisatie past. Leg een solide basis voor jouw klantenserviceactiviteiten en start met een altijd bereikbare antwoordservice.

Telefoonservice abonnementen

Basic

Voor de starter

€29,95 p/m

Géén opstartkosten

Plus

Voor de flexibele ondernemer

€51,25 p/m

Géén opstartkosten

Meest gekozen

Smart

Voor de (door)groeier

€138,50 p/m

Géén opstartkosten

Premium

Voor de dag- en nachtopvang

€206,75 p/m

Géén opstartkosten

Alle abonnementen zijn altijd inclusief:

Optioneel toe te voegen:

X

Vul je gegevens in om af te ronden

Geen zorgen, je zit nergens aan vast. We nemen eerst contact met je op.

Selecteer een abonnement

Vul je gegevens in

Wij nemen contact op

Aan de slag!

X

X

X
  • Hidden
0
partners waar wij meer dan trots op zijn
0
partners waar wij meer dan trots op zijn
Mijn DIRECT Klantcontact app

Altijd en overal in control met de Mijn DIRECT Klantcontact app.

Via Mijn DIRECT Klantcontact heb je zelf de volledige regie over de manier waarop en wanneer wij jouw klanten en relaties te woord staan. Bovendien kun je actuele informatie over het contact direct inzien en beheren.

  • Realtime inzage in alle interne en externe correspondentie
  • Scripts voor je persoonlijke assistent beheren
  • Je eigen beschikbaarheid of die van je collega’s wijzigen

Aandacht en een luisterend oor. Dit zeggen onze partners.

Probeer de telefoonservice 14 dagen gratis uit. Geheel vrijblijvend.

Benieuwd of onze telefoonservice bij jouw bedrijf past? Dan kun je 'm gewoon vrijblijvend uitproberen.

  • Direct 24/7 bereikbaar 
  • Persoonlijk en korte lijnen
  • Flexibel op- en afschalen

Veelgestelde vragen over de antwoordservice

Onder antwoordservice verstaan wij het eenvoudig en snel aannemen en doorzetten van boodschappen. Bij de telefoonservice zit hier ook een receptiefunctie aan gekoppeld. We kunnen aan de hand van de aangeleverde instructies inkomende telefoontjes naar de juiste persoon of afdeling doorverbinden, of een bericht aannemen voor de persoon in kwestie. Onder storingsdienst wordt verstaan dat wij (storings-)meldingen aannemen, en aan de hand van de door jou aangeleverde instructies prioriteren. Aan de hand van de prioriteit van de melding zullen we de gewenste opvolging in werk stellen. Let op, dit is niet per definitie voor technische storingen. Wij doen dit type dienstverlening voor verschillende branches. Uiteraard is het ook mogelijk om te werken met een combinatie van de verschillende services.

Onze klantcontactmedewerkers worden continu opgeleid om zodoende op de juiste en kwalitatief goede manier antwoord te geven op vragen van jouw klanten. Dit geldt niet alleen voor jouw branche, maar ook voor andere branches. Door middel van de uitgebreide e-learnings zijn de klantcontactmedewerkers in staat zichzelf verder te ontwikkelen. Deze e-learnings worden aangeboden in een speciale omgeving gemaakt voor de medewerkers. De e-learnings zijn opgebouwd per bedrijf en per branche en zijn onderverdeeld in diverse niveaus. Door middel van het behalen van examens die verwant zijn aan de e-learnings is het mogelijk om door te groeien naar hogere niveaus. Op die manier zal een klantcontactmedewerker altijd kunnen leren en altijd kunnen groeien in kennis.

Voordat je je officieel voor onze dienstverlening aanmeldt, heb je de mogelijkheid om het zelf te ervaren. In een tweeweekse proefperiode ervaar je zelf wat onze telefoonservice bijdraagt. Geheel vrijblijvend en zonder verplichtingen. Meer weten of direct aanmelden voor de proefperiode? Klik dan hier.

Uiteraard is het mogelijk om inzicht te krijgen in gespreksverslagen. Bij elk telefoontje dat bij ons binnenkomt, krijg je een notificatie in de Mijn DIRECT Klantcontact app en in de portal. Deze notificatie bieden we tevens aan als e-mail update direct in jouw inbox. Daarin vind je het bericht en het eventuele terugbelverzoek terug. Mocht je de wens hebben om een maandrapportage te ontvangen, dan kan dit uiteraard ook. Houd er wel rekening mee dat hier mogelijk extra kosten bij komen kijken.

Een klantenservice specialist spreken? Neem contact op.

  • Gratis adviesgesprek van 30 minuten
  • Hulp bij het selecteren van passende kanalen
  • Eerste zet aan het opstellen van een script

Ultiem klantcontact via alle denkbare kanalen. Bekijk al onze diensten.

Altijd binnen 30 seconden iemand aan de lijn.

Voortaan altijd een lege mailbox. Het kan.

Verhoog direct jouw online bereikbaarheid.

Altijd laagdrempelig contact met je klanten.

Wees online zichtbaar en verzorg snelle reacties.

Back To Top