24/7 bereikbaar
7 dagen in de week, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar voor jouw klanten.
Flexibel op- en afschalen
Heb je het even te druk of is het juist rustig? Wij veren mee met jouw behoeftes.
> 60% first time fix
Meer dan 60% van de binnenkomende vragen handelen we in één keer af.
Vast team van professionals
Jouw klant heeft altijd contact met iemand die weet waar het over gaat.
Online klantenservice. Ontdek onze diensten.
Live chat service
Je klant bezoekt je website en loopt ergens tegen aan. De klant wil dan zo snel mogelijk contact op kunnen nemen met jouw bedrijf. Lukt dat niet? Dan is de kans groot dat hij je website verlaat en overstapt naar de concurrent. Met een live chat venster op je website kunnen klanten zonder omwegen en met één druk op de knop direct contact opnemen met jou. Onze klantcontactmedewerkers verzorgen altijd een snelle en relevante reactie – dus geen reactie van een chatbot, maar door een echt persoon.
WhatsApp service
Het sturen van een WhatsApp-bericht zit zo diep in ons dagelijks leven verweven dat je als bedrijf niet langer kan achterblijven door dit in te zetten als contactkanaal. Wij gebruiken een WhatsApp Business API waardoor we met meerdere klantcontactmedewerkers jouw WhatsApp klantenservice beheren. Voor klanten elimineer je zo een extra drempel en verhoog je de klanttevredenheid met een snelle, informele service.
Sabrina Gerritsen, Klantcontactspecialist

Wat kunnen wij voor jou betekenen?
Vraag nu een gratis vrijblijvend adviesgesprek aan met een van onze klantenservice specialisten.
Ontdek wat men vindt van onze online klantenservice diensten
In 6 stappen naar succesvol online klantcontact
In een continu veranderende wereld wordt het een steeds grotere uitdaging om te voldoen aan klantverwachtingen. Hoe maak je een succes van je reeds bestaande contactkanalen? En hoe implementeer je nieuwe (online) kanalen? Met deze 6 kant-en-klare stappen kan jij in no time ‘online’ het verschil maken.
Veelgestelde vragen over de online klantenservice
Met hulp van DIRECT kan je in één keer al het online klantcontact optimaliseren. Zo ben je voortaan online bereikbaar via alle denkbare kanalen: live chat, WhatsApp en social media, zonder dat je hier zelf naar om hoeft te kijken. Onze klantenservice-experts staan jouw klanten in jouw taal te woord, op de momenten dat jij dit wenst. Ook als dit midden in de nacht is.
Binnen ons team hebben we diverse klantcontactspecialisten in dienst met allemaal een eigen expertise. Op basis van het vraagstuk van de opdrachtgever kijken we samen welk team het beste past bij het betreffende vraagstuk. Op die manier leveren we de best mogelijke kwaliteit als het gaat om onze telefoonservice dienstverlening. Voor je klanten zal het echter zijn alsof jouw eigen medewerkers achter de telefoon zitten. Dit betekent dat we in sommige gevallen werken met kleine specialistische klantcontactteams en andere keren een pool aan klantcontactmedewerkers inzetten. Benieuwd naar de gezichten achter DIRECT Klantcontact? Maak hier kennis met ons team.
De meest flexibele oplossingen bieden om te overtreffen in klantcontact. Dat is het doel van DIRECT Klantcontact. De telefoonservice is gemakkelijk en snel voor je op te zetten. Mocht het niet bevallen, is het mogelijk om meteen weer op te zeggen. Wij streven ernaar jouw klanten de beste ervaring te geven.
Wij zetten alle zeilen bij om je snel te ondersteunen. Wil je snel live? Dan kun je na goedkeuring van het script binnen 24 uur starten.
Een klantcontact specialist spreken? Neem contact op.
Meer weten over klantenservice uitbesteden? De vraag of jouw klanten online of offline beter af zijn is soms wat moeilijk te bepalen. Dat kunnen we ons erg goed voorstellen. Laat je daarom geheel vrijblijvend adviseren door onze klantcontact specialisten. Neem middels het formulier contact op met onze adviseurs en we komen op werkdagen binnen 24 uur bij je terug.
Ga voor omnichannel klantcontact. Ontdek al onze diensten.
Altijd binnen 30 seconden iemand aan de lijn.
Voortaan altijd een lege mailbox. Het kan.
Verhoog direct jouw online bereikbaarheid.
Altijd laagdrempelig contact met je klanten.
Wees online zichtbaar en verzorg snelle reacties.
Social Media services
We documenteren ons hele leven online: op Facebook, Twitter, Instagram en LinkedIn delen we alles wat ons bezighoudt. Logisch dat er hier ook over jouw bedrijf wordt gepraat en mét jouw bedrijf in gesprek wordt gegaan. Zit jij hier 24/7 bovenop? Ons social media team zit dag en nacht klaar om vragen van jouw (potentiële) klanten via social media te beantwoorden.