Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

In de digitale wereld gaat de 9-tot-5 mentaliteit niet op. Het leven staat online nooit stil. Je website is immers 24/7 bereikbaar, dus klanten verwachten ook op ieder gewenst moment contact op te kunnen nemen. Vragen kunnen van alle kanten komen: via social media, chat of WhatsApp. Een ware uitdaging om al deze kanalen 24/7 te bedienen. Daarom bezorgen wij je optimale online bereikbaarheid – in de nacht, op feestdagen of wanneer jij op vakantie bent. Ontdek hoe je jouw online klantenservice kunt boosten.

Navigeer snel naar
Klaar om jouw online klantenservice een boost te geven?

24/7 bereikbaar

7 dagen in de week, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar voor jouw klanten.

Flexibel op- en afschalen

Heb je het even te druk of is het juist rustig? Wij veren mee met jouw behoeftes.

> 60% first time fix

Meer dan 60% van de binnenkomende vragen handelen we in één keer af.

Vast team van professionals

Jouw klant heeft altijd contact met iemand die weet waar het over gaat.

Online klantenservice. Ontdek onze diensten.

Live chat service

Je klant bezoekt je website en loopt ergens tegen aan. De klant wil dan zo snel mogelijk contact op kunnen nemen met jouw bedrijf. Lukt dat niet? Dan is de kans groot dat hij je website verlaat en overstapt naar de concurrent. Met een live chat venster op je website kunnen klanten zonder omwegen en met één druk op de knop direct contact opnemen met jou. Onze klantcontactmedewerkers verzorgen altijd een snelle en relevante reactie – dus geen reactie van een chatbot, maar door een echt persoon.

WhatsApp service

Het sturen van een WhatsApp-bericht zit zo diep in ons dagelijks leven verweven dat je als bedrijf niet langer kan achterblijven door dit in te zetten als contactkanaal. Wij gebruiken een WhatsApp Business API waardoor we met meerdere klantcontactmedewerkers jouw WhatsApp klantenservice beheren.  Voor klanten elimineer je zo een extra drempel en verhoog je de klanttevredenheid met een snelle, informele service.

Social Media services

We documenteren ons hele leven online: op Facebook, Twitter, Instagram en LinkedIn delen we alles wat ons bezighoudt. Logisch dat er hier ook over jouw bedrijf wordt gepraat en mét jouw bedrijf in gesprek wordt gegaan. Zit jij hier 24/7 bovenop? Ons social media team zit dag en nacht klaar om vragen van jouw (potentiële) klanten via social media te beantwoorden.

"We geven je inzicht in alles wat we voor je doen. Dit doen we door middel van Mijn DIRECT Klantcontact."

Sabrina Gerritsen, Klantcontactspecialist

DSC_7045

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

Vraag nu een gratis vrijblijvend adviesgesprek aan met een van onze klantenservice specialisten.

Ontdek wat men vindt van onze online klantenservice diensten

online klantcontact gids

In 6 stappen naar succesvol online klantcontact

In een continu veranderende wereld wordt het een steeds grotere uitdaging om te voldoen aan klantverwachtingen. Hoe maak je een succes van je reeds bestaande contactkanalen? En hoe implementeer je nieuwe (online) kanalen? Met deze 6 kant-en-klare stappen kan jij in no time ‘online’ het verschil maken.

  • Een kant-en-klaar stappenplan
  • Droom groot, begin klein
  • Een kijkje in de keuken bij Transavia en Robeco

Veelgestelde vragen over de online klantenservice

Met hulp van DIRECT kan je in één keer al het online klantcontact optimaliseren. Zo ben je voortaan online bereikbaar via alle denkbare kanalen: live chat, WhatsApp en social media, zonder dat je hier zelf naar om hoeft te kijken. Onze klantenservice-experts staan jouw klanten in jouw taal te woord, op de momenten dat jij dit wenst. Ook als dit midden in de nacht is.

Binnen ons team hebben we diverse klantcontactspecialisten in dienst met allemaal een eigen expertise. Op basis van het vraagstuk van de opdrachtgever kijken we samen welk team het beste past bij het betreffende vraagstuk. Op die manier leveren we de best mogelijke kwaliteit als het gaat om onze telefoonservice dienstverlening. Voor je klanten zal het echter zijn alsof jouw eigen medewerkers achter de telefoon zitten. Dit betekent dat we in sommige gevallen werken met kleine specialistische klantcontactteams en andere keren een pool aan klantcontactmedewerkers inzetten. Benieuwd naar de gezichten achter DIRECT Klantcontact? Maak hier kennis met ons team.

De meest flexibele oplossingen bieden om te overtreffen in klantcontact. Dat is het doel van DIRECT Klantcontact. De telefoonservice is gemakkelijk en snel voor je op te zetten. Mocht het niet bevallen, is het mogelijk om meteen weer op te zeggen. Wij streven ernaar jouw klanten de beste ervaring te geven.

Wij zetten alle zeilen bij om je snel te ondersteunen. Wil je snel live? Dan kun je na goedkeuring van het script binnen 24 uur starten.

Een klantcontact specialist spreken? Neem contact op.

Meer weten over klantenservice uitbesteden? De vraag of jouw klanten online of offline beter af zijn is soms wat moeilijk te bepalen. Dat kunnen we ons erg goed voorstellen. Laat je daarom geheel vrijblijvend adviseren door onze klantcontact specialisten. Neem middels het formulier contact op met onze adviseurs en we komen op werkdagen binnen 24 uur bij je terug.

  • Gratis adviesgesprek van 30 minuten
  • Hulp bij het selecteren van passende kanalen
  • Eerste zet aan het opstellen van een script
  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

Ga voor omnichannel klantcontact. Ontdek al onze diensten.

Altijd binnen 30 seconden iemand aan de lijn.

Voortaan altijd een lege mailbox. Het kan.

Verhoog direct jouw online bereikbaarheid.

Altijd laagdrempelig contact met je klanten.

Wees online zichtbaar en verzorg snelle reacties.

Back To Top