skip to Main Content

Online klantenservice

Altijd online aanwezig, daar waar de klant ook is.

Online staat het leven nooit stil. Er is geen dag en nacht, of negen tot vijf. Je website is altijd bereikbaar en je webshop is 24/7 open. Dat is nogal een uitdaging voor je online klantenservice. Want je staat altijd ‘aan’. De vragen kunnen van alle kanten komen: via social media, chat, whatsapp… Laat daarom je online klantenservice uitbesteden aan DIRECT. Dan is jouw bedrijf online – precies daar waar je klant ook is.

Altijd online bereikbaar

Met DIRECT Klantcontact achter de hand, geeft jouw online klantenservice je geen stress meer. Voortaan is jouw bedrijf altijd bereikbaar. De online klantenservice beheren we met een heel team vanuit ons kantoor in Arnhem, dat altijd is bemand met klantenservice-experts. Dag en nacht. Alle teamleden werken volgens jouw instructies. Op deze manier verzorgen we de klantenservice van tweeduizend bedrijven – en misschien die van jou, sneller dan je denkt.

Online klantenservice diensten

Bij DIRECT bieden we alle populaire soorten van online klantenservice aan: sociale media, live chat en whatsapp. Twee van deze kanalen, sociale media en whatsapp, noemen we ook wel ‘asynchrone’ kanalen. Ze zijn zo handig omdat de verzender (klant) en ontvanger (klantenservice) niet tegelijk aanwezig hoeven te zijn, zoals bij telefoon en live chat (asynchrone kanalen) wel het geval is. De klant stuurt dus een berichtje en kan hierna wat anders doen. Een klantenservice-expert beantwoordt het berichtje vervolgens wanneer het hem uitkomt – maar áltijd binnen de afgesproken tijd.

Social media services

Het lijkt soms alsof we ons hele leven online zetten; op Facebook, Twitter, Instagram en LinkedIn delen we alles wat ons bezighoudt. Logisch dat er hier ook over jouw bedrijf wordt gepraat. Maar weet jij eigenlijk wel wát er wordt gezegd…? Met onze social media services wel. Onze klantenservice-experts hebben hiermee toegang tot alle social media accounts van jouw bedrijf: Twitter, LinkedIn, Facebook, Instagram. Dit doen ze met een van de beste social media monitoring tools die er is vandaag de dag. Zo zien we bij DIRECT alles wat online gepost wordt over jouw bedrijf. Een positieve post? Of een negatieve? Een feitelijke onjuistheid of een klacht? Onze webcare springt erop in. En dat doen ze in de taal van jouw organisatie. Stelt iemand een vraag via Facebook Messenger of Twitter? Jouw eigen DIRECT social media webcare team beantwoordt hem snel voor je.

Je social media webcare uitbesteden is niet alleen goed voor de reputatie van je merk, maar geeft je meteen de controle over wat er online over jouw bedrijf wordt gezegd.

Benieuwd naar wat nú de online reputatie van jouw bedrijf is? Onze experts ontdekken het door social media monitoring.

social media
whatsapp

WhatsApp webcare uitbesteden

Even een appje naar je moeder, naar een vriendin, naar die groepsapp en naar… de klantenservice. Appen is zo gewoon, dat het heel logisch is dat je dit klantenservicekanaal inzet om je klanten te helpen. Whatsapp zakelijk gebruiken zet je eenvoudig en snel in. Besteed je de whatsapp webcare uit aan DIRECT, dan geef je je klantentevredenheid een boost.

Ontdek hier hoe whatsapp webcare uitbesteden in z’n werk gaat.

Live chat uitbesteden

Live chat op je website is misschien wel een van de makkelijkste klantenservicekanalen. Ga maar na: je klant is op je website en loopt ergens tegenaan. Een twijfel, een probleem… Zonder omwegen kan die dan met één klik op hetzelfde scherm een live chat starten met jouw klantenservice. Maar dat is nog niet alles. Want het échte succes van een chat service hangt af van de snelheid van live chat. En juist daarom kun je de live chat uitbesteden aan DIRECT. Met onze klantenservice-experts stand-by, heeft jouw klant altijd snel een reactie. Van een écht persoon – geen chatbot. Zo’n persoonlijke chat service voorkomt irritaties en kost je per maand een paar euro’s, maar geen klanten.

Ontdek hier hoe live chat uitbesteden in z’n werk gaat.

live chat

De voordelen van een samenwerking met DIRECT Klantcontact:

  • Snel geregeld en alleen wanneer je ons nodig hebt
  • 24 uur per dag 7 dagen in de week inzetbaar
  • Tegen een laag tarief per maand
  • Opgeleide agents met jarenlange ervaring
  • Alle mogelijke klantcontactkanalen

Een online klantenservice-specialist
spreken?

Laat je één dienst van de online klantenservice uitbesteden? Of allemaal? 365 dagen per jaar, 24/7? Of op werkdagen van 7.00 uur tot 20.00 uur? Bij DIRECT kies je een abonnement dat zakelijk bij je past en ben en blijf je in control.

Klinkt dat goed? Neem direct contact op met ónze klantenservice en laat je informeren door een klantcontact-specialist. Bel op 026 – 200 57 25, app, mail info@directklantcontact.nl of chat (rechtsonder). Of: probeer Mijn DIRECT Klantcontact twee weken gratis!

Back To Top