Ga naar hoofdinhoud
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

Met social media monitoring houd je continu in de gaten wat er online gezegd wordt over jouw bedrijf. Belangrijk om te weten, maar ook een grote belasting voor organisaties, want social media is een continu proces. Dag en nacht wordt er gepost, geliked en gementioned. Laat je dit allemaal links liggen, dan kan het imago van je bedrijf eronder lijden. Je kan zelfs mooie kansen missen! Laat daarom de social media monitoring uitbesteden aan ons.

Navigeer snel naar

Breng je online reputatie in kaart met social media monitoring

Bij DIRECT Klantcontact houden we constant in de gaten wat klanten zeggen. Niet alleen wat ze via Facebook Messenger of via Twitter naar je sturen, maar ook wat online over jouw merk verschijnt. Op fora, of in nieuwsartikelen. Door continu alle sociale media te monitoren, brengen we jouw online reputatie in kaart.

We onderzoeken hoe vindbaar je bent op verschillende kanalen en we analyseren hoe je doelgroep over jou denkt. Wat is hun sentiment? Zijn ze positief over jouw producten, dienst of service? Of zijn ze neutraal, of misschien negatief? Met dit alles in beeld, ontdek je wat de online reputatie van jouw merk is en kan je tijdig werk maken van je online reputatiemanagement.

Vier garanties die we je altijd zullen bieden. Dat beloven we.

Direct bereikbaar

Gegarandeerd altijd bereikbaar voor jouw klanten, 24 uur per dag en 365 dagen per jaar. Dus ook in de nachten en op feestdagen.

Direct resultaat

Gegarandeerd veelgestelde klantvragen in één keer opgelost. Zelfs verwerkt in jouw systeem.

Direct flexibel

Gegarandeerd 150+ klantcontactmedewerkers die je flexibel kunt inzetten wanneer je die nodig hebt.

Direct verbinding

Gegarandeerd een vast team kernteam aan klantcontactmedewerkers die altijd met je meedenken.

Voordelen van de social media monitoring uitbesteden

Het voordeel van social media monitoring uitbesteden is dat je nieuwe inzichten kan krijgen over de bedrijfsvoering. De informatie die monitoring oplevert is waardevol; je ontdekt waar je op in moet spelen. En ook een voordeel is dat je er niet meer zélf continu bovenop te zitten. Het spreekt voor zich dat het een tijdrovende klus is om 24/7 alles rondom je bedrijf op social media in de gaten te houden. Bovendien moet je investeren in opleidingen voor je personeel en tools om te monitoren.

"Laten we samen kijken hoe we het succes van jouw organisatie kunnen verhogen."

Sabrina Gerritsen, Klantcontactspecialist

SabrinaGerritsen

In vier simpele stappen van start met de social media monitoring

Aanmelden

Aanmelden voor social media monitoring door je gegevens achter te laten.

Contact met een specialist

Samen richten we de ideale klantenservice in, volledig op basis van jouw wensen en behoeften.

Script opstellen

Eén van onze specialisten stelt met deze input op maat gemaakte instructies op.

Aan de slag

Wij krijgen toegang tot de social media accounts van je bedrijf, en kunnen vanaf dit moment mensen te woord staan.

Een tarief op maat voor ieders wensen en behoeften.

Je social media monitoring uitbesteden aan DIRECT Klantcontact is voordeliger dan je denkt. Al vanaf een laag bedrag per maand nemen we de monitoring voor jouw merk van je over. Wil je precies weten wat de kosten zullen worden? Geef je wensen aan ons door via het contactformulier, en we vertellen het je direct!

0
partners waar wij meer dan trots op zijn
0
partners waar wij meer dan trots op zijn
Mijn DIRECT Klantcontact app

Altijd en overal in control met de Mijn DIRECT Klantcontact app.

Via Mijn DIRECT Klantcontact heb je zelf de volledige regie over de manier waarop en wanneer wij jouw klanten en relaties te woord staan. Bovendien kun je actuele informatie over het contact direct inzien en beheren.

  • Realtime inzage in alle interne en externe correspondentie
  • Scripts voor je persoonlijke assistent beheren
  • Je eigen beschikbaarheid of die van je collega’s wijzigen

Veelgestelde vragen over de social media services

Laat je de social media webcare uitbesteden, dan kan je je zichtbaarheid en naamsbekendheid van je bedrijf vergroten. Bij DIRECT zorgen we dat de social media webcare een verlengstuk van jouw organisatie is. Via een slimme briefing geef je door wat we moeten weten. Samen vinden we de juiste toon en stijl waarin we reageren namens jouw bedrijf. Vervolgens reageren we vlot en adequaat op vragen, opmerkingen, reviews en andere berichten van je klanten. Of dat nu via Twitter, Facebook, of Instagram is.

Ja, dat kunnen we. We kunnen je helpen met het beheren van Facebook Messenger, Instagram en Twitter. Overige social media doen we in overleg. Vraag het ons gerust naar de mogelijkheden. We denken graag in oplossingen. Voor klantenservice via WhatsApp hebben we een afzonderlijke dienst, daar kan je op deze pagina meer over lezen.

Om de Social media services in gang te zetten hebben we de gegevens nodig van jouw bedrijfsaccounts. Dit houdt in dat we de logingegevens van jouw persoonlijke accounts niet zullen gebruiken. We koppelen de gegevens van jouw bedrijfspagina’s aan ons systeem, zodat we vanuit één centraal punt de juiste service voor jouw klanten kunnen bieden.

Jazeker, dat doen wij. Op basis van jouw briefing en script kunnen we veel vragen via sociale media zoals Twitter, Facebook en Instagram direct beantwoorden. Gaandeweg leren we jouw bedrijf beter kennen en zullen we meer veelgestelde vragen kunnen herkennen. Daardoor zal uiteraard ook het percentage direct beantwoorde vragen nog verder omhoog. Uiteraard kunnen we lastige kwesties aan jou of je medewerkers voorleggen, zodat jij voor de juiste opvolging kunt zorgen. Dit alles doen we graag in overleg.

Een monitoring specialist spreken? Neem contact op.

  • Gratis adviesgesprek van 30 minuten
  • Hulp bij het selecteren van passende kanalen
  • Eerste zet aan het opstellen van een script
  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

Ultiem klantcontact via alle denkbare kanalen. Bekijk al onze diensten.

Altijd binnen 30 seconden iemand aan de lijn.

Voortaan altijd een lege mailbox. Het kan.

Verhoog direct jouw online bereikbaarheid.

Altijd laagdrempelig contact met je klanten.

Wees online zichtbaar en verzorg snelle reacties.

Back To Top