skip to Main Content

WhatsApp service voor ondernemers

In Nederland appen we wat af. Appen is zo gewoon, dat het zelfs in het woordenboek staat. Voor bedrijven dé manier om klanten te woord te staan. Toch vraagt appen met je klant veel toewijding: voor een succesvolle whatsapp webcare of helpdesk moet je de hele dag door medewerkers beschikbaar hebben. Laat daarom de whatsapp klantenservice uitbesteden aan DIRECT. Met onze whatsapp service voor bedrijven maak je je klantenservice voor iedereen toegankelijk.

Whatsapp Business

Whatsapp Business is een vorm van online klantenservice die voor een klant hetzelfde werkt als wanneer die een appje stuurt naar een bekende; gewoon via de smartphone. En helemaal gratis. Omdat de klant en de klantenservice niet per se op hetzelfde moment online hoeven te zijn, spreken we van een ‘asynchroon’ contactkanaal. Dat maakt klantenservice via Whatsapp zo ideaal; zowel de klant als de whatsapp-specialist reageren wanneer het hen uitkomt. De klant stuurt een appje en kan verder met zijn dag – zonder lang aan de telefoon te ‘hangen’ of online te blijven voor de chat.

Met DIRECT zet je Whatsapp Business heel makkelijk in. Onze whatsapp service werkt net zo simpel als… appen. We maken gratis en vlot een nummer voor je aan. Zelfs als je geen eigen 06-nummer hebt! Vervolgens communiceer je dit 06-nummer op je website en in andere uitingen.

Waarom een 'bedrijfs whatsapp'?

Appen is het nieuwe bellen. Appen kan altijd en overal – gewoon snel even tussendoor. Een gesprek via Whatsapp is als mondeling contact; het is persoonlijk maar toch anoniem. Niet zo gek dat dit social media-kanaal zo populair is. In het dagelijks gebruik staat Whatsapp met stip op één – boven Facebook, YouTube en Instagram. In 2019 werd er dagelijks door 9,1 miljoen Nederlands geappt! (bron: Newcom Research & Consultancy)

Waar we ook gaan of staan, we hebben een smartphone op zak. Jouw klant ook! Een bedrijfswhatsapp is daarom een waardevolle toevoeging aan je klantenservice. Hiermee maak je het je klant heel makkelijk om contact op te nemen. Iets wat ze zullen waarderen. Oók die klant die niet zo snel de telefoon oppakt om te bellen. Met een bedrijfswhatsapp bereik je dus meer mensen en kom je in contact met klanten waarvan je anders niets zou horen. Op deze manier creëer je een tevreden en loyale klant. En zo bescherm je de (online) reputatie van je bedrijf.Als kers op de taart biedt een bedrijfswhatsapp extra’s die interessant zijn voor je onderneming. Want omdat een appgesprek informeel en persoonlijk is, leren onze whatsapp-specialisten jouw klanten met elke chat beter kennen. Zo verzamelen ze waardevolle input. Daarnaast kunnen klanten eenvoudig een foto of filmpje maken om hun probleem of vraag duidelijk te maken. Voor webshops in de modebranche ideaal, maar ook handig voor helpdesks.

Uitstekende webcare met whatsapp

Met de professionele whatsapp service van DIRECT blink je uit in klantcontact. Klanten die via WhatsApp communiceren, verwachten snel een antwoord en wij zorgen ervoor dat ze dat ook krijgen. Voortaan bedien je klanten op de momenten die hun het beste uitkomen. Jouw whatsapp helpdesk of whatsapp webcare is online wanneer jij wil. Tijdens piekuren? Buiten kantoortijden? In de nacht? Of 24/7? Waar je ook voor kiest – je verruimt de openingstijden van je klantenservice flink!

Onze whatsapp-specialisten handelen alle chats precies volgens jouw instructies af. We appen in de naam van jouw bedrijf en werken – als je wilt – met jouw systemen (bijvoorbeeld SAP, Navision, Zendesk). Je kunt ons opdracht geven om reserveringen in te plannen of afspraken te maken. Ook kunnen we vragen doorzetten naar jouw eigen medewerkers. Natuurlijk houd jij de regie; bij DIRECT rapporteren we alles. Via de app en desktopversie van Mijn DIRECT Klantcontact zie je hoeveel en welke appjes er binnenkomen en kan je altijd aanvullende instructies achterlaten.

De voordelen van de WhatsApp-service

  • Ruimere openingstijden
  • Altijd bereikbaar
  • Foto en video delen
  • Snel en direct
  • Persoonlijk
  • Flexibel

Kosten whatsapp service DIRECT Klantcontact

Voor je klanten kost Whatsapp niets. Maar Whatsapp hoeft voor bedrijven ook niet veel te kosten. Een bedrijfswhatsapp heb je al vanaf een laag bedrag per maand, zonder dat je zelf constant medewerkers beschikbaar hoeft te hebben. Kies simpelweg welk abonnement het beste bij jouw bedrijf past. Het abonnement wijzigen of opzeggen? Het kan wanneer jij wilt. Bij DIRECT Klantcontact doen we niet aan contracten, dus je zit nergens aan vast.

BASICPLUSSMARTPREMIUM
24/7--
Incl. 50 gesprekken--
Abonnementskosten per maand€ 29,35€ 50,35€ 136,00€ 203,20

Kom in contact met een
WhatsApp-specialist

Met onze professionele whatsapp service ben je precies daar online waar je klant ook is. App met je klanten en laat je klanttevredenheid stijgen! Snel van start? Dat is geen probleem. Na jouw akkoord op onze whatsapp service, kunnen we binnen 24 uur van start. Laat je informeren door een whatsapp-specialist van DIRECT. App ons op 06 – 30138719 of vul het formulier in.

Andere diensten waarmee we je helpen groeien

DIRECT Klantcontact helpt je jouw bedrijf te laten groeien. Naast de WhatsApp Service kunnen we je ook helpen met andere manieren om jouw bereikbaarheid te vergroten en je klanttevredenheid te verhogen.

telefoonservice

Telefoonservice

Met onze telefoonservice ben je altijd bereikbaar, ook als je niet bereikbaar bent.

social media

Social media services

Proactief reageren op berichten via sociale media verhoogt je reputatie en vergroot je zichtbaarheid.

live chat

Live chat-service

Een live chat op je website neemt drempels weg en biedt extra service.

e-mail

E-mailservice

Laat ons je belangrijke e-mails afhandelen op het moment dat jij er niet aan toekomt.

Back To Top