Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

In Nederland appen we wat af. Dit is zo gewoon geworden, dat het zelfs in het woordenboek is opgenomen. Voor bedrijven is het tegenwoordig de manier om klanten te woord te staan. Met onze professionele WhatsApp service worden alle binnenkomende gesprekken exact via jouw instructies afgehandeld. Voortaan bedien je klanten op de momenten die zij uitkiezen. Jouw WhatsApp webcare is online wanneer jij wil. Tijdens piekuren? Of buiten kantoortijden? Waar je ook voor kiest – je verruimt de openingstijden van je klantenservice flink!

Navigeer snel naar

Een professionele WhatsApp service voor ondernemers en bedrijven.

WhatsApp Business is een vorm van online klantenservice die voor een klant hetzelfde werkt als wanneer die een appje stuurt naar een bekende; gewoon via een mobiele telefoon. En helemaal gratis. Omdat de klant en de klantenservice niet per se op hetzelfde moment online hoeven te zijn, spreken we van een ‘asynchroon’ contactkanaal. Dat maakt klantenservice via WhatsApp zo ideaal; zowel de klant als de WhatsApp-specialist reageren wanneer het hen uitkomt.

We maken gratis en vlot een nummer voor je aan. Zelfs als je nog geen eigen nummer hebt. Vervolgens communiceer je dit nummer op je website en in andere uitingen. Onze WhatsApp-specialisten handelen alle chats precies volgens jouw instructies af. We appen in de naam van jouw bedrijf en werken – als je wilt – met jouw systemen (bijvoorbeeld SAP, Navision, Zendesk). Je kunt ons opdracht geven om reserveringen in te plannen of afspraken te maken. Ook kunnen we vragen doorzetten naar jouw eigen medewerkers.

"Om jouw organisatie zo goed mogelijk te vertegenwoordigen, willen we zoveel mogelijk over je bedrijf weten."

Renée van Putten, Digital Marketeer

ReneevanPutten

Kom in contact met je klanten. Ook via WhatsApp.

Appen is het nieuwe bellen. Met een bedrijfswhatsapp bereik je meer mensen en kom je in contact met klanten waarvan je anders niets zou horen. Op deze manier creëer je een tevreden en loyale klant. En zo bescherm je de (online) reputatie van je bedrijf. Als kers op de taart biedt een bedrijfswhatsapp extra’s die interessant zijn voor je onderneming. Daarnaast kunnen klanten eenvoudig een foto of filmpje maken om hun probleem of vraag duidelijk te maken. Voor webshops in de modebranche ideaal, maar ook handig voor helpdesks.

Verruimde openingstijden

7 dagen in de week, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar voor je klanten.

Directe afhandeling

Binnenkomende WhatsApp gesprekken worden direct afgehandeld. Dit kan zelfs in jouw systeem.

Gemak voor de klant

Je klant kan op zijn of haar moment appen én direct beeldmateriaal delen indien nodig.

Professioneel en vlot

Onze klantcontactmedewerkers werken volgens jouw instructies en binnen de samen afgesproken reactietijd.

In vier simpele stappen van start met de WhatsApp service.

Aanmelden

Aanmelden voor de Whatsapp service door je gegevens achter te laten.

Contact met een specialist

Samen richten we de ideale klantenservice in, volledig op basis van jouw wensen en behoeften.

Script opstellen

Eén van onze specialisten stelt met deze input op maat gemaakte instructies op.

Aan de slag

Je ontvangt het gekozen WhatsApp-nummer, dat je kunt communiceren naar je klanten. We zijn live!

WhatsApp service op maat. Kies een passend abonnement.

Voor je klanten kost WhatsApp niets. Maar WhatsApp hoeft voor bedrijven ook niet veel te kosten. Wij werken met de officiële WhatsApp Business API. Deze app installeer je op je telefoon, waardoor wij vanuit onze software met klanten via verschillende nummers kunnen appen. Zo zorgen wij er met onze medewerkers voor dat jij 24/7 bereikbaar kunt zijn, zonder vast te zitten aan één simkaart. De WhatsApp Business API kost geld, en daarom is de WhatsApp-service duurder dan onze Live chat service. Je betaalt eenmalige implementatiekosten á 100,- om een WhatsApp-nummer aan te maken. Dat nummer kun je zelf uit kiezen, en dat kan dus ook een vast telefoonnummer zijn. Zo gebruiken wij ons vaste telefoonnummer 026 373 66 00 ook als WhatsApp-nummer.

Bekijk hieronder het OmniChannel abonnement.

OmniChannel abonnement

Altijd bereikbaar

€99,95 p/m

Inclusief:

Optioneel toe te voegen:

X

Vul je gegevens in om af te ronden

Geen zorgen, je zit nergens aan vast. We nemen eerst contact met je op.

Selecteer een abonnement

Vul je gegevens in

Wij nemen contact op

Aan de slag!

X

X

X
  • Hidden
  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
0
partners waar wij meer dan trots op zijn
0
partners waar wij meer dan trots op zijn

Ontdek hoe anderen onze WhatsApp service ervaren

Mijn DIRECT Klantcontact app

Altijd en overal in control met de Mijn DIRECT Klantcontact app.

Via Mijn DIRECT Klantcontact heb je zelf de volledige regie over de manier waarop en wanneer wij jouw klanten en relaties te woord staan. Bovendien kun je actuele informatie over het contact direct inzien en beheren.

  • Realtime inzage in alle interne en externe correspondentie
  • Scripts voor je persoonlijke assistent beheren
  • Je eigen beschikbaarheid of die van je collega’s wijzigen

Aandacht en een luisterend oor. Dit zeggen onze klanten.

Veelgestelde vragen over de WhatsApp service

Met de professionele WhatsApp service van DIRECT Klantcontact blink je uit in klantcontact. Klanten die via WhatsApp communiceren, verwachten snel een antwoord en wij zorgen ervoor dat ze dat ook krijgen. Voortaan bedien je klanten op de momenten die hun het beste uitkomen. De drempel om te bellen of een e-mail te verzenden is hoger dan om een appje te sturen. Daarom kan een WhatsApp-service een prettige toevoeging aan je klantenservice zijn. Je verhoogt de klanttevredenheid en je laat je bedrijf sneller groeien. Kortom kunnen we concluderen dat WhatsApp een groot bereik heeft, snel én persoonlijk is en een perfecte aanvulling vorm op jouw klantenservicestrategie.

De live chat service vindt plaats op je website, we noemen een live chat ook wel een synchroon kanaal. Dit houdt in dat je een direct gesprek met een klant of medewerker hebt. Bezoekers hebben meestal een probleem met het bestelproces of een andere acute vraag. WhatsApp doe je (meestal) op je mobiele telefoon en werkt hetzelfde als wanneer je een berichtje stuurt naar een bekende. We spreken van een asynchroon kanaal bij WhatsApp. Je verwacht niet direct een antwoord. De verwachte reactietijd is bij live chat wat korter dan bij WhatsApp. Beheer je een succesvolle webshop, dan zou de live chat service een goede toevoeging zijn op jouw huidige klantenservicestrategie.

Ja, dat kan. Let er wel op dat je dan via dit nummer alleen nog onze WhatsApp service kunt gebruiken. Je kunt dit kanaal niet meer zelf beheren. Uiteraard heb je via de Mijn DIRECT Klantcontact omgeving wel altijd inzicht in alle chats. Bij DIRECT rapporteren we alles. Via de app en desktopversie van Mijn DIRECT Klantcontact zie je hoeveel en welke appjes er binnenkomen en kan je altijd aanvullende instructies achterlaten.

Nee, je hoeft niets te installeren op jouw computer of telefoon. Het enige wat er mogelijk bij zou kunnen komen kijken is dat we vragen of je een extra venster op je website wenst te hebben. Dit venster zorgt ervoor dat website bezoekers zien dat je bereikbaar bent via WhatsApp voor mogelijke vragen. Verder kun je er volledig op vertrouwen dat we alle binnenkomende appjes professioneel voor je afhandelen.

Een WhatsApp specialist spreken? Neem contact op.

  • Gratis adviesgesprek van 30 minuten
  • Hulp bij het selecteren van passende kanalen
  • Eerste zet aan het opstellen van een script
  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

Ultiem klantcontact via alle denkbare kanalen. Bekijk al onze diensten.

Altijd binnen 30 seconden iemand aan de lijn.

Voortaan altijd een lege mailbox. Het kan.

Verhoog direct jouw online bereikbaarheid.

Altijd laagdrempelig contact met je klanten.

Wees online zichtbaar en verzorg snelle reacties.

Back To Top