skip to Main Content
24/7 bereikbaarheid Kundige klantenservice experts Binnen één dag starten Dagelijks opzegbaar

Extra support door experts

Met een 24 uurs storingsdienst bied je jouw klanten op elk gewenst moment ondersteuning, ongeacht het tijdstip. Of het gaat om een storing of een andere klantvraag. Met support van onze experts besteed je jouw storingsdienst deels of in geheel uit en kun je voortaan flexibel op- en afschalen.  Je kunt de eerstelijns (en eventueel tweedelijns) ondersteuning geheel naar wens van jouw organisatie en klanten inrichten. Middels eerstelijns support worden veelvoorkomende klantvragen snel en goed opgelost, waardoor opvolging vaak niet meer nodig is. Zo houden jij en je team meer tijd over voor de complexe kwesties.

Download gratis gids: In 9 stappen naar een efficiënt klantproces

Download onze gratis gids ‘In 9 stappen naar een efficiënt klantproces’ en lees alles over het stellen van de juiste doelen en prioriteiten om jouw klantproces zo optimaal mogelijk in te richten. De gids biedt aan de hand van een customer journey roadmap en relevante klantcases een praktisch stappenplan waarmee je direct aan de slag kunt.

gids efficient klantproces

Hoe werkt de storingsdienst?

DIRECT Klantcontact dient als een verlengstuk van jouw dienstverlening. Ons team wordt opgeleid volgens jouw instructies. Onze service experts beantwoorden de telefoon en e-mails wanneer jij dat wenst, en hoe jij dat wenst. Omdat we jouw instructies strikt opvolgen, heeft je klant niet door dat hij of zij een externe partij aan de lijn heeft. Middels een uitgebreid script en een gedeelde kennisbank kunnen vragen van de klant vaak direct beantwoord worden. Wanneer de eerste lijn er niet uitkomt wordt de klant doorverbonden naar een tweede lijn, een specialist, of wordt er een terugbelverzoek aangemaakt. Deze manier van werken is snel, effectief en zowel tijd- als kostenbesparend. Bovendien kun je de diensten flexibel op- en afschalen. Je kunt binnen 1 dag starten en diensten kunnen op elk gewenst moment weer worden opgezegd. 

Waarom uitbesteden?

Als de tijd of mankracht ontbreekt, dan kan het uitbesteden van de storingsdienst een uitkomst zijn. Bij het inschakelen van een derde partij verhoog je de bereikbaarheid en loop je geen klant meer mis. Complexe zaken, storingen en klantvragen worden gefilterd en kunnen sneller en effectiever worden verholpen of beantwoord. Daarnaast worden terugbelverzoeken genoteerd, afspraken ingepland en kan er direct een monteur ingeschakeld worden. Bovendien komt de klantbehoefte zo centraal te staan. Benieuwd naar het resultaat? In onze gids worden zowel twee relevante klantcases als lessons learned uitgelicht over het uitbesteden van de klantenservice. Deze kun je hier downloaden.

Wat zijn de voordelen?

24/7 bereikbaarheid
Flexibel op- en afschalen
Professionele service experts
Rechtsreeks in jouw systeem verwerkt

Wat kost de 24/7 storingsdienst?

Kies je abonnement. Afhankelijk van welk abonnement dit is, betaal je extra bij voor je verbruik óf profiteer je van 75 gesprekken inclusief. Bij DIRECT houden we de kosten scherp en werken we niet met contracten. Blijkt het uitbesteden van de storingsdienst niets voor jou? Dan kan je gewoon opzeggen. Bovendien kun je de dienst geheel vrijblijvend 14 dagen uitproberen.

BASICSMARTPLUSPREMIUM
Bereikbaar van 7.00 - 20.00 uur
24/7 bereikbaar--
Incl. 75 gesprekken--
Abonnementskosten per maand€29,95€138,50€51,25€206,75
BASICSMARTPLUSPREMIUM
Bereikbaar van 7.00 - 20.00 uur
24/7 bereikbaar--
Incl. 75 gesprekken--
Abonnementskosten per maand€29,95€138,50€51,25€206,75

Veelgestelde vragen

Het liefst sta je elke klant direct te woord zodra deze contact opneemt. Helaas lukt dit niet altijd. Met de storingsdienst van DIRECT Klantcontact kan het wél. Wanneer je eigen team druk is, je een klus hebt, onderweg bent of even jezelf even oplaadt: Wij zijn er voor jouw klanten.

De meest flexibele oplossingen bieden om te overtreffen in klantcontact. Dat is ons doel. DIRECT Klantcontact als verlengstuk of ter vervanging van jouw storingsdienst is snel en gemakkelijk in te richten. Mocht de diensteverlening niet naar wens zijn, dan zit je nergens aan vast en kun je diezelfde dat nog stoppen. Wij streven ernaar jouw klanten de beste ervaring te geven. 24/7.

Wij zetten ons volledig in om jouw bedrijf zo snel mogelijk te ondersteunen. Binnen 24 uur zitten onze telefonisten voor jouw klanten klaar, vanaf het moment dat wij de door jou ondertekende overeenkomst hebben ontvangen. Mocht je écht haast hebben, geef het bij ons aan. We doen ons best je dezelfde dag te helpen.

Online aanmelden is heel eenvoudig. Meld je hier aan voor de gratis proefperiode van 14 dagen. Een van onze medewerkers neemt dan zo snel mogelijk contact met je op om je wensen en behoeften te bespreken. Daarna kunnen we live!

Dit zeggen partners over ons

Nadja Jonkers

“Ik help je graag!”

Nadja Jonkers, accountmanager

Vrijblijvend videoconsult met Nadja

“Behoefte aan een adviesgesprek? In een videocall bekijken wij samen hoe we jouw storingsdienst efficiënt(er) in kunnen richten. Laat je e-mail adres achter, en ik plan een afspraak met je in.”

Back To Top