Ga naar hoofdinhoud
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

24/7 storingdienst support van ervaren klantcontactspecialisten

Met een 24-uurs storingsdienst bied je jouw klanten op elk moment ondersteuning. Of het gaat om een storing of een andere klantvraag. Met support van onze technische klantcontactspecialisten besteed je jouw storingsdienst deels of in geheel uit en kun je voortaan flexibel op- en afschalen. Je kunt de eerstelijns (en eventueel tweedelijns) ondersteuning geheel naar wens van jouw organisatie en klanten inrichten. Door middel van eerstelijns support worden veelvoorkomende klantvragen snel en goed opgelost, waardoor opvolging vaak niet meer nodig is. Desgewenst werken onze specialisten direct in jouw systemen én worden servicemonteurs aangestuurd op afstand.

0
partners waar wij meer dan trots op zijn
0
partners waar wij meer dan trots op zijn

Hoe werkt de 24/7 storingsdienst?

DIRECT Klantcontact is een verlengstuk van jouw dienstverlening. Ons team wordt opgeleid volgens jouw instructies. Kundige service-experts beantwoorden de telefoon en e-mails wanneer jij dat wenst, en hoe jij dat wenst.

  • Complexe zaken, storingen en klantvragen worden gefilterd
  • Klantvragen worden effectiever verholpen of beantwoord
  • Terugbelverzoeken worden genoteerd en afspraken ingepland
  • Desgewenst kunnen servicemonteurs direct worden ingeschakeld

Omdat we jouw instructies opvolgen, heeft je klant niet door dat hij of zij een externe partij aan de lijn heeft. Door middel van uitgebreide scripts en een gedeelde kennisbank kunnen vragen van de klant vaak direct beantwoord worden. 60% van alle inkomende klantvragen lossen we direct op. Wanneer de eerste lijn er niet uitkomt wordt de klant doorverbonden naar een tweede lijn, een specialist, of wordt er een terugbelverzoek aangemaakt. Deze manier van werken is snel, effectief en zowel tijd- als kostenbesparend.

24/7 bereikbaar

7 dagen in de week, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar voor jouw klanten.

Flexibel op- en afschalen

Heb je het even te druk of is het juist rustig? Wij veren mee met jouw behoeftes.

> 60% first time fix

Meer dan 60% van de binnenkomende vragen in één keer afgehandeld.

In jouw systeem verwerkt

De monteur weet direct wat hij moet doen en jij hoeft niet meer naar de melding om te kijken.

Ontdek hoe andere bedrijven de 24/7 storingsdienst ervaren

Wat kost de 24/7 storingsdienst?

Of je nou maandelijks tien, vijftig of vijfhonderd telefoongesprekken ontvangt – onze storingsdienst is in te zetten door ieder installatiebedrijf – klein en groot. Je bepaalt welk abonnement het beste bij jouw organisatie past. Leg een solide basis voor jouw klantenserviceactiviteiten en start met een altijd bereikbare storingsdienst. Blijkt het uitbesteden van de storingsdienst niets voor jou? Dan kan je gewoon opzeggen. Bovendien kun je de dienst geheel vrijblijvend 14 dagen uitproberen.

2 weken gratis uitproberen sticker

Telefoonservice abonnementen

Basic

Voor de starter

€32,75 p/m

Géén opstartkosten

Plus

Voor de flexibele ondernemer

€56,50 p/m

Géén opstartkosten

Meest gekozen

Smart

Voor de (door)groeier

€152,25 p/m

Géén opstartkosten

Premium

Voor de dag- en nachtopvang

€227,25 p/m

Géén opstartkosten

Alle abonnementen zijn altijd inclusief:

Optioneel toe te voegen:

X

Vul je gegevens in om af te ronden

Geen zorgen, je zit nergens aan vast. We nemen eerst contact met je op.

Selecteer een abonnement

Vul je gegevens in

Wij nemen contact op

Aan de slag!

X

X

X
  • Hidden
  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
gids klantprocessen

In 9 stappen naar een efficiënt klantproces

Hoe stel je de juiste doelen en prioriteiten om je klantproces zo optimaal mogelijk in te richten? De gids ‘In 9 stappen naar een efficiënt klantproces’ geeft je inspiratie uit de praktijk. De gids biedt aan de hand van een customer journey roadmap en relevante klantcases een praktisch stappenplan waarmee je direct aan de slag kunt.

  • Een kant-en-klaar stappenplan voor de weg naar efficiëntie
  • Snel de juiste keuzes leren maken
  • Tips en tricks van ervaringsdeskundigen

Veelgestelde vragen over de 24/7 storingsdienst

Onder antwoordservice verstaan wij het eenvoudig en snel aannemen en doorzetten van boodschappen. Bij de telefoonservice zit hier ook een receptiefunctie aan gekoppeld. We kunnen aan de hand van de aangeleverde instructies inkomende telefoongesprekken naar de juiste persoon of afdeling doorverbinden, of een bericht aannemen voor de persoon in kwestie. Onder storingsdienst verstaan we dat we (storings-)meldingen aannemen, en aan de hand van de door jou aangeleverde instructies prioriteren. Aan de hand van de prioriteit van de melding zullen we de gewenste opvolging in werk stellen. Let op, dit is niet per definitie voor technische storingen. Wij doen dit type dienstverlening voor verschillende branches. Uiteraard is het ook mogelijk om te werken met een combinatie van de verschillende services.

Onze klantcontactmedewerkers worden continu opgeleid om zodoende op de juiste en kwalitatief goede manier antwoord te geven op vragen van jouw klanten. Dit geldt niet alleen voor jouw branche, maar ook voor andere branches. Door middel van de uitgebreide e-learnings zijn de klantcontactmedewerkers in staat zichzelf verder te ontwikkelen. Deze e-learnings worden aangeboden in een speciale omgeving gemaakt voor de medewerkers. De e-learnings zijn opgebouwd per bedrijf en per branche en zijn onderverdeeld in diverse niveaus. Door middel van het behalen van examens die verwant zijn aan de e-learnings is het mogelijk om door te groeien naar hogere niveaus. Op die manier zal een klantcontactmedewerker altijd kunnen leren en altijd kunnen groeien in kennis.

Wij zetten ons volledig in om jouw bedrijf zo snel mogelijk te ondersteunen. Binnen 24 uur zitten onze klantcontactmedewerkers voor jouw klanten klaar, vanaf het moment dat wij de door jou ondertekende overeenkomst hebben ontvangen. Mocht je écht haast hebben, geef het bij ons aan. We doen ons best je dezelfde dag te helpen.

Uiteraard is het mogelijk om inzicht te krijgen in gespreksverslagen. Bij elk telefoongesprek dat bij ons binnenkomt, krijg je een notificatie in Mijn DIRECT Klantcontact. Deze notificatie bieden we ook aan als e-mail update direct in jouw inbox. Daarin vind je het bericht en het eventuele terugbelverzoek terug. Mocht je de wens hebben om een maandrapportage te ontvangen, dan kan dit uiteraard ook. Houd er wel rekening mee dat hier mogelijk extra kosten bij komen kijken.

Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.

Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Flexibel op- en afschalen
  • In no time 24/7 bereikbaar
  • >60% van de meldingen direct afgehandeld
  • Een vast professioneel team met korte lijnen
  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

Kunnen we je verder helpen? Neem contact op.

Direct antwoord

Binnen 24 uur antwoord

Binnen 1 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Back To Top