skip to Main Content

Chat hulp van echte mensen

Onderzoek wijst uit dat 98% van de sitebezoekers geen order plaatst of offerte aanvraagt. Hoe komt dat? Is de informatie op de site duidelijk en volledig genoeg? Of willen mensen meer weten? En hoe makkelijk maak je dat?

Hoe werkt het?

Chat via jouw site verhoogt de verkoop en service.

Toevoeging van een live chat op jouw website heeft verschillende voordelen ten opzichte van andere media. Allereerst heeft 83% van de sitebezoekers hulp nodig bij het afronden van een aankoop volgens onderzoek van Econsultancy. Als dat via een live chat sessie gebeurt is 73% tevreden. E-mail en telefoon scoren veel lager (61% en 44%)

Verder kun je serviceverzoeken veel sneller afhandelen via live chats dan via e-mail.  Bedenk daarbij dat mensen tot 35 jaar oud nu al de voorkeur geven aan live chats boven contact via andere media.

DIRECT Klantcontact kan jouw website binnen een dag verrijken met een aantrekkelijke en functionele chatfunctie of desgewenst uw bestaande cloud chat applicatie van ZOPIM, ZOHO of Freshdesk bij drukte of buiten kantoortijden voor jou beantwoorden.

Zodra jij akkoord hebt gegeven, kunnen we de telefoonservice binnen 24 uur live zetten!

Wat kost het

Kies je abonnement:

Basic
€27,95
per maand
    • Persoonlijke beantwoording
    • Maandag t/m vrijdag
    • 07:00 - 20:00
Plus
€47,95
per maand
    • Persoonlijke beantwoording
    • 7 dagen per week,
    • 24 uur per dag
Premium
€193,50
per maand
  • Persoonlijke beantwoording
  • 7 dagen per week,
  • 24 uur per dag
  • Inclusief 75 gesprekken

De voordelen

  • Snelle afhandeling
  • 24/7 Live Chat
  • Jouw externe klantenservice

Veelgestelde vragen

Live Chat via jouw website kan uw verkoop en service verhogen. Voor verschillende doelgroepen geldt al dat dit de meest gebruikte vorm van communicatie is.

Zodra je bij ons klant bent geworden sturen wij je kosteloos één van onze chatvensters of avatars toe. Met onze handleiding kun jij of jouw webdesigner gemakkelijk de aanpassing op jouw website maken.

Wij kunnen al jouw social media berichten aannemen en beantwoorden volgens jouw protocol. Indien gewenst is dit 24 uur per dag mogelijk.

Vanaf het moment dat wij over jouw ondertekende overeenkomst beschikken, hebben wij gemiddeld één werkdag nodig om alles in gereedheid te brengen. In uitzonderlijke gevallen proberen we er voor te zorgen dat je dezelfde dag nog van onze diensten gebruik kunt maken.

x
Chat met één van onze medewerkers.
Back To Top