skip to Main Content

Geen chatbot, maar vriendelijke ondersteuning van professionals

Live chat via je website is een onmisbaar instrument voor klantenservice geworden. Klanten ervaren drempels, hebben twijfels of willen snel weten of jouw product of dienst iets voor hen is. Met een live chat met échte mensen verhoog je de verkoop en voeg je extra service toe. Loop geen klanten mis! DIRECT Klantcontact laat je bedrijf groeien met een professionele en vriendelijke live chat, desgewenst 24 uur per dag en 7 dagen per week.

Hoe werkt de live chat-service?

Voor een goede live chat moet je doorlopend geschikte medewerkers beschikbaar hebben. Geen zorgen, daar zijn wij voor. Professionele, vriendelijke en goed opgeleide agents die je klanten helpen op weg naar een succesvolle conversie op je website. Precies volgens jouw instructies, zonder dat je er omkijken naar hebt.

Vanzelfsprekend kunnen we snel schakelen. Snelheid is een van onze grootste pluspunten. En met onze live chat-service kun jij straks ook razendsnelle service aan je klanten verlenen. Na je aanmelding, kunnen we vaak binnen 24 uur van start!

Met onze heldere instructie installeer je de chatservice in een handomdraai op je website. Heb je al een live chat in eigen beheer? Dan kunnen we ook werken met jouw systeem. In overleg met jou stellen we het script op en maken we afspraken over de reactietijd, de afhandeling, de verslagen van chats en de rapportages.

Je kiest zelf of we jouw live chat alleen tijdens drukte, buiten kantoortijden of altijd voor je verzorgen. Als je wilt, kunnen we jouw klanten zelfs 24 uur per dag en 7 dagen per week via live chat op weg helpen.

Meer weten? Bekijk de video:

Waarom live chat op je website?

Jouw klanten zoeken 24 uur per dag online naar oplossingen voor hun problemen. Als jouw onderneming zo’n oplossing biedt, wil je natuurlijk graag dat ze op je website komen. Eenmaal op je website beland, wil je ook dat ze jouw product of dienst bestellen. Dát is het moment dat live chat essentieel is, zeker als je klanten online iets bij je kunnen bestellen.

Uit onafhankelijk onderzoek van Econsultancy blijkt dat zo’n 83% van de bezoekers enige hulp nodig heeft bij het afronden van een aankoop. Live chat is dan het aangewezen kanaal. Direct op de website, direct beschikbaar. Chats kun je veel sneller afhandelen dan e-mails of telefoontjes, waarmee je voorkomt dat klanten uit frustratie naar een concurrent overstappen. Bovendien geeft je doelgroep in toenemende mate de voorkeur aan een chatbox boven andere communicatiemiddelen.

Mijn DIRECT Klantcontact

Jij bent en blijft altijd en overal in control. Met de app en desktopversie van Mijn DIRECT Klantcontact heb je realtime inzicht in jouw externe klantenservice.

Mijn DIRECT Klantcontact

Wat kost de live chat-service?

We installeren live chat geheel gratis op je website. Ook het abonnementstarief hebben we extra voordelig gehouden, om onze live chat-service voor elk bedrijf bereikbaar te maken. Bepaal eerst of je wilt dat klanten je 24/7 via live chat kunnen bereiken of niet (standaard is tussen 7.00 en 20.00 uur). Afhankelijk van het abonnement dat je kiest, is een aantal chatgesprekken inbegrepen in het maandtarief.

Goed om te weten: we werken zonder contracten, dus je kunt op elk moment starten en stoppen.

BASICPLUSSMARTPREMIUM
24/7--
Incl. 50 gesprekken--
Abonnementskosten per maand€ 27,95€ 47,95€ 129,50€ 193,50

Live chat: de voordelen voor jou

  • Meer conversie

Ben je afhankelijk van je website voor je omzet? Live chat uitbesteden zorgt voor een hogere conversie op je website.

  • Ruimere openingstijden

Of je nu kiest voor 24/7 bereikbaarheid óf voor bereikbaarheid tussen 7.00 uur en 20.00 uur, je bereikbaarheid kun je met onze chatservice flink verruimen.

  • Snel en professioneel

We behandelen snel en professioneel de chataanvragen via jouw website. Uiteraard handelen we elk gesprek volledig volgens jouw instructies af.

  • Voordelig

Met de live chat-service van DIRECT Klantcontact betaal je voor het verbruik. Dat is al snel veel voordeliger dan wanneer je zelf medewerkers 24 uur per dag chats op laat vangen.

  • Meer omzet

Doordat je jouw bereikbaarheid drastisch vergroot, loop je geen klanten meer mis. Daarmee werkt live chat omzetverhogend.

  • Klanttevredenheid

Door ruimere mogelijkheden te bieden om jouw bedrijf te bereiken en problemen op te lossen, zal je klanttevredenheid omhoog gaan. We kunnen ook direct meldingen in jouw systeem verwerken.

  • Geen chatbot, maar échte mensen

Bij DIRECT Klantcontact geloven we in persoonlijk contact. Dat betekent dat jouw klanten altijd in gesprek gaan met een echt persoon.

  • Volledige controle

Jij blijft altijd volledig ‘in control’. Via Mijn DIRECT Klantcontact zie je precies welke gesprekken er binnen komen en wat de meeste vragen van je potentiële klanten zijn.

  • AVG en ISO

Jouw gegevens en die van je klanten worden gewaarborgd aan de hand van de AVG. Hiernaast is DIRECT Klantcontact ISO-gecertificeerd.

  • Persoonlijk

Om de chat nog persoonlijker te maken, kun je onze medewerkers zelf trainen of aangeven hoe je wilt dat wij onze medewerkers trainen. Ze zien ernaar uit om jouw bedrijf te leren kennen!

  • Flexibel

Met onze live chat-service kun je kiezen uit verschillende uitbreidbare pakketten. We werken zonder contracten, dus je zit nergens aan vast.

Veelgestelde vragen

Live chat op je website verhoogt het gevoel van service én verhoogt de verkoop doordat je drempels voor conversie bij de klant weg kunt nemen.

Als je besluit klant te worden bij DIRECT Klantcontact, gaan we direct voor je aan de slag. Met onze heldere handleiding sluit jij (of je webbeheerder) je website heel eenvoudig op onze chatservice aan.

Jazeker. We kunnen ook berichten via andere kanalen dan de live chat voor je beantwoorden. Dat doen we vriendelijk, snel en professioneel. Precies volgens jouw instructies. Lees hier meer over onze social media services. 

DIRECT Klantcontact biedt veel flexibiliteit. Net als jij vinden we het belangrijk dat je in no-time bereikbaar bent en op elk moment weer op kunt zeggen. We houden van een persoonlijke aanpak en doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat je geen klanten misloopt.

De live chat-service is voordeliger dan je denkt! Al vanaf een laag maandtarief loop je geen klanten meer mis. Wil je uitbreiden van je chatdiensten? Kies dan voor een uitgebreider pakket. Bereken direct welk pakket het beste past bij jouw bedrijf.

Ja, op basis van jouw briefing kunnen we gemiddeld 60% van de problemen direct voor jouw klanten oplossen. Dit percentage kan nog verder omhoog als je ons van meer informatie voorziet.

In de gevallen dat we de vraag van je klant niet direct kunnen beantwoorden, kunnen we natuurlijk een terugbelnotitie maken of er later op terugkomen.

Voor de live chat-service van DIRECT Klantcontact voorzien we je graag van een vaste contactpersoon. Daarnaast staat de helpdesk tussen 7.00 uur en 22.00 uur altijd voor je klaar. Je kunt ons bereiken via telefoon, mail, live chat, WhatsApp en sociale media.

Onze agents hebben zijn echte professionals met een uitgebreide training in het oplossen van problemen voor je klanten. Mét kennis van verschillende branches. Bovendien begrijpen we de emoties en frustraties die bij je klanten kunnen leven. Een chatbot – een programma dat chats volledige automatisch beantwoordt – is misschien oneindig geduldig en hij weet het antwoord op vele vragen. Maar uiteindelijk kan hij niet aan tippen aan het inlevingsvermogen en de creativiteit van een agent van vlees en bloed.

Net als jij staan we te popelen om aan de slag te gaan. Via deze link kun je direct aanmelden. Daarna kunnen we vaak al binnen één werkdag chats voor je beantwoorden. Wil je het nog sneller? Vraag het ons! Dan zetten we alles op alles om je nog dezelfde dag uit de brand te helpen.

Onze andere diensten

DIRECT Klantcontact helpt je jouw bedrijf te laten groeien. Naast de live chat zetten we ook graag andere middelen in om jouw bereikbaarheid te vergroten en je klanttevredenheid te verhogen.

telefoonservice

Telefoonservice

Met onze telefoonservice ben je altijd bereikbaar, ook als je niet bereikbaar bent.

whatsapp

WhatsApp-service

Maak informeel en laagdrempelig communiceren voor je klanten mogelijk, via WhatsApp.

e-mail

E-mailservice

E-mails zijn belangrijk, maar het zijn er vaak zo veel! Laat ons je belangrijke e-mail afhandelen.

social media

Social media services

Door actief te reageren op berichten in sociale media, verhoog je jouw reputatie en vergroot je je online zichtbaarheid.

1
Hallo, hoe kunnen we je helpen?
Powered by
Back To Top