skip to Main Content

Klantcontact voor
Logistieke dienstverleners

Logisch dat bereikbaarheid belangrijk is

Klantcontact voor
Logistieke dienstverleners

Logisch dat bereikbaarheid belangrijk is

Verhoog je
bereikbaarheid

Hoe bereikbaar ben jij voor (nieuwe) klanten?

In de logistiek ben je vaak onderweg. Onderweg blijven is van groot belang! Dus new business en een hoog serviceniveau is cruciaal. Als je onderweg bent is dat laatste erg lastig. Jouw bereikbaarheid is dan niet optimaal.

Gelukkig hebben wij een oplossing. DIRECT Klantcontact neemt jouw telefoontjes aan en beantwoord jouw berichten, als jij onderweg bent. Zo weet je zeker dat je ook in de toekomst onderweg blijft!

Zo werkt het

Zodra we de samenwerking aangaan, stellen we samen een script op. Hierin staat precies hoe wij de telefoon aannemen, de e-mails beantwoorden en de meldingen afhandelen.

Indien gewenst krijg je de mogelijkheid onze medewerkers persoonlijk een training te geven. Zo weet je 100% zeker dat de afhandeling vlekkeloos gaat verlopen.

Jij schakelt je zakelijke nummer zelf of automatisch door naar een voor jou uniek doorkiesnummer.

Wij beantwoorden de binnenkomende gesprekken met jouw bedrijfsnaam, en wikkelen de zaken geheel volgens jouw instructies af.

Op het moment dat het jou uitkomt ontvang je een overzicht van alle correspondentie via e-mail of sms.

Wat kost het

Basic
€27,95
per maand
    • Uniek doorkiesnummer
    • E-mail en/of  Live Chat
    • Persoonlijke beantwoording
    • Maandag t/m vrijdag
    • 07:00 - 20:00
Plus
€129,50
per maand
    • Uniek doorkiesnummer
    • E-mail en/of Live Chat
    • Persoonlijke beantwoording
    • 7 dagen per week,
    • 24 uur per dag
Premium
€193,50
per maand
  • Uniek doorkiesnummer
  • E-mail en/of Live Chat
  • Persoonlijke beantwoording
  • 7 dagen per week,
  • 24 uur per dag
  • Inclusief 75 gesprekken

De voordelen

  • Elke dag flexibiliteit
  • Zelf scripts beheren

Alles duidelijk?
Start direct

Nog vragen?
contact

De kosten van onze dienst zijn volledig afhankelijk van het gekozen pakket en het volume, oftewel het aantal binnenkomende telefoontjes en/of e-mails. Grofweg zijn er vier manieren waarop we onze samenwerking in kunnen richten:

Optie 1: 24/7
Wij vormen 24/7 de externe servicedesk van jouw organisatie. Je hoeft zelf niet meer om te kijken naar de binnenkomende meldingen.

Optie 2: Weekend/nacht
Je schakelt ons in buiten kantoortijden. Overdag neemt jouw eigen servicedesk meldingen aan, ’s nachts en in het weekend doen wij het.

Optie 3: Overflow
Je schakelt ons in bij hoge pieken. Zo voorkom je dat je klanten in de wacht komen te staan bij onverwachte storingen.

Optie 4: Flexibel
Je zet onze servicedesk simpelweg aan wanneer je ons nodig hebt, en uit wanneer je het zelf wel weer even aankunt.

Snel geregeld

Dagelijks opzegbaar

100% flexibel

"We zijn pro-actief, niet afwachtend. We zijn snel en we werken met passie. We zijn betrokken en persoonlijk. We zijn eerlijk en u kunt ons contacten waar en wanneer u ons nodig heeft. Wij zijn DIRECT."

x
Chat met één van onze medewerkers.
Back To Top