skip to Main Content

Nachtrust voor de technische dienst

Heeft uw organisatie een eigen storingsdienst, dan worden monteurs waarschijnlijk regelmatig ’s nachts uit hun bed gebeld. Soms bij een calamiteit, maar vaker is het loos alarm. Krijgen uw servicemensen voldoende nachtrust?

“LIEVER EEN WAKKERE TELEFONISTE DAN EEN SLAPERIGE MONTEUR”

“Natuurlijk willen wij 24/7 bereikbaar zijn bij storingen. Maar onze monteurs hebben ook slaap nodig. Daarom schakelen we het servicenummer ’s avonds en ’s nachts door naar het callcenter van DIRECT Klantcontact. Dat wordt non-stop bemand door telefonistes met jarenlange ervaring in de installatiebranche.

Ze  noteren storingsmeldingen, reparatieverzoeken en aanvragen voor servicecontracten. Omdat ze toegang hebben tot ons computersysteem, kunnen ze ook monteurs op pad sturen bij spoedgevallen of ze voor een later tijdstip inplannen.

En ’s ochtends krijgen we een helder overzicht van alle zaken die ze hebben afgehandeld.”

Ik wil meer informatie

ALTIJD BEREIKBAAR PER TELEFOON EN MAIL

Lees meer >

FLEXIBELE CAPACITEIT VOOR KLANTENSERVICE

Lees meer >

Meer tijd voor de core business

Lees meer >

x
Chat met één van onze medewerkers.
Back To Top