Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
blog zomer overleg buiten

Nieuwe samenwerking: MECC Maastricht

Laatste update op 25 augustus 2020 om 09:52 am
Leestijd: < 1 minuut

Onze nieuwe klant, MECC Maastricht heeft als doel de verwachtingen en ervaringen van organisatoren en bezoekers van beurzen, congressen en evenementen te overtreffen en uit te blinken in inzet, toewijding en persoonlijke service. Én sinds 1 oktober is MECC Maasticht klant van DIRECT Klantcontact. Een samenwerking waar wij hartstikke trots op zijn!

MECC Maastricht: “Mag ik even aan jullie voorstellen: DIRECT Klantcontact, onze nieuwe receptie collega’s op afstand. Zij zijn 24/7 bereikbaar en nemen sinds 1 oktober alle telefoontjes aan die binnenkomen op het hoofdnummer 043-3838383 als er geen fysieke receptiebezetting is.”

De wens was om 24/7 bereikbaar te zijn. Zo is MECC Maastricht een jaar geleden op zoek gegaan naar een partij die aan deze wens zou kunnen voldoen. Zij hebben veel gesprekken gevoerd met verschillende bedrijven. De reden dat zij uiteindelijk de keuze voor DIRECT Klantcontact hebben gemaakt, is omdat wij naast onze 24/7 bereikbaarheid, met empatisch vermogen mensen te woord kunnen staat en vragen, opmerkingen en klachten op de juist manier kunnen afwikkelen.

“Er is een portal (ook op de smartphone) beschikbaar waarin MECC medewerkers met een beheeraccount real-time informatie kunnen invoeren die de telefonistes direct te zien krijgen. Handig om last-minute opmerkingen mee te geven.”

MECC Maastricht verzorgt de afhandeling van de slagboommeldingen zelf. Mocht je dit wel uit handen willen geven, dan is dat voor DIRECT Klantcontact geen enkel probleem. Voor vragen en informatie kun je 24/7 contact met ons opnemen.

Back To Top