Live chat verhoogt klanttevredenheid

Geplaatst op: 22-09-2017

Iedere ondernemer zal het beamen: het is financieel voordeliger om een bestaande klant te behouden dan een nieuwe binnen te hengelen. Hierbij is de hamvraag dan ook hoe je je klanten tevreden houdt. Live chat kan daarin een grotere rol spelen dan je in eerste instantie misschien zou vermoeden. Het is alom bekend dat communicatie […]

Hoogste tijd voor livechat!
Geplaatst op: 12-09-2017

Bedrijven die anno 2017 nog steeds niet over een livechat kanaal op hun website beschikken, moeten zich realiseren dat het nu onderhand echt de hoogste tijd wordt is om[...]

BCC enthousiast over livechat
Geplaatst op: 14-08-2017

BCC is zeer tevreden over de recente introductie van livechat. “De klanten ervaren livechat als bijzonder prettig”, aldus de manager van het servicecentrum van de[...]

Veertigplussers hebben niets met chatbots
Geplaatst op: 31-07-2017

Jongeren vinden het over het algemeen geen probleem wanneer ze op de klantenservice van een bedrijf of organisatie met chatbots te maken krijgen, maar veertigplussers[...]