Livechat wint nog steeds van Chatbot

Geplaatst op: 09-02-2018

Uit recent onderzoek blijkt dat de kwaliteit van livechat momenteel nog stukken beter is dan die van de chatbot. Bots die kunnen denken als mensen lijken voorlopig nog een utopie. De kwaliteit van livechat is momenteel nog aanzienlijk beter dan die van de chatbot. Chatbots zijn in de meeste gevallen weliswaar sneller waardoor er meer […]

Nóg directer klantcontact!
Geplaatst op: 09-02-2018

De laatste maanden hebben we hard gewerkt aan ons nieuwe customer portal; een platform dat niet alleen innovatief, maar vooral ook bijzonder gebruiksvriendelijk is.[...]

Live chat verhoogt klanttevredenheid
Geplaatst op: 22-09-2017

Iedere ondernemer zal het beamen: het is financieel voordeliger om een bestaande klant te behouden dan een nieuwe binnen te hengelen. Hierbij is de hamvraag dan ook hoe[...]

Hoogste tijd voor livechat!
Geplaatst op: 12-09-2017

Bedrijven die anno 2017 nog steeds niet over een livechat kanaal op hun website beschikken, moeten zich realiseren dat het nu onderhand echt de hoogste tijd wordt is om[...]

BCC enthousiast over livechat
Geplaatst op: 14-08-2017

BCC is zeer tevreden over de recente introductie van livechat. “De klanten ervaren livechat als bijzonder prettig”, aldus de manager van het servicecentrum van de[...]