skip to Main Content
Blink Uit In Online Klantcontact: Tweede Kennisevent Van DIRECT Klantcontact

Blink uit in Online Klantcontact: tweede kennisevent van DIRECT Klantcontact

Leestijd: 2 minuten

ARNHEM – DIRECT Klantcontact organiseert woensdagmiddag 5 juni aanstaande de tweede editie van de serie kennisevents ‘Blink uit in Online Klantcontact’. Relaties en andere geïnteresseerden zijn die middag van harte welkom in het hoofdkantoor van DIRECT Klantcontact te Arnhem. Deelname aan de leerzame kennisevents is geheel gratis. Aanmelden kan via de website.

DIRECT Klantcontact weet als geen ander hoe je kunt uitblinken in klantcontact en klantbeleving. Om die kennis met relaties te delen, organiseert het bedrijf met enige regelmaat kennisevents. Tijdens deze tweede editie wordt ingegaan op de vraag hoe je als bedrijf of organisatie je klantcontactkanalen optimaal kunt afstemmen op de klant van vandaag, en dan vooral op de generatie die liever chat of appt dan belt.

Inspirerende sprekers

Sprekers zijn Jeroen van Dam, die met zijn Torel Consultancy actief is voor onder andere Parkmobile, Robeco, KLM en Volvo, en Jerry Downing, die namens het door hem opgerichte Publiek Interactief bij Transavia WhatsApp als servicekanaal introduceerde. Jeroen gaat in op trends als de continu stijgende klantverwachtingen en de toenemende hype rond digitaal klantcontact. Jeroen van Dam sluit af met praktische tips voor iedereen die het digitaal klantcontact van zijn bedrijf or organisatie wil verbeteren.

Webcare

Jerry neemt de aanwezigen mee in de wereld van social media en webcare, een wereld waarin de grenzen tussen privé en professie steeds onduidelijker worden. Jerry legt uit hoe je reputatieschade kunt voorkomen en laat op interactieve manier zien hoe zichtbaar je digitaal nu eigenlijk bent. Uiteraard strooit hij ook met tips over hoe je jezelf kunt afschermen en hoe je je manier van presenteren op social media kunt verbeteren.

Klantverwachtingen overtreffen

Het kennisevent is bestemd voor iedereen die zijn online performance wil verbeteren om op die manier de verwachtingen van zijn of haar klanten te overtreffen. De bijeenkomst duurt van 14.30 tot 18.30 uur. Iedereen is van harte welkom in het pand van DIRECT Klantcontact aan de Jansbuitensingel 7 te Arnhem.

Meer over DIRECT Klantcontact

Sinds de oprichting in 1992 is DIRECT Klantcontact uitgegroeid tot dé landelijke specialist op het gebied van bereikbaarheid. Het Arnhemse bedrijf beantwoordt binnenkomende telefoontjes, e-mails, live chats en WhatsApp-berichten van ongeveer 1000 opdrachtgevers. DIRECT Klantcontact weet daardoor als geen ander hoe je kunt uitblinken in klantcontact en klantbeleving. Om die kennis met relaties te delen, organiseert het bedrijf met regelmaat diverse evenementen.

Wil je meer informatie over het evenement of over onze gastsprekers? Bekijk dan de volgende pagina en meld je direct aan. Voor de kaartverkoop geldt op=op!

1
Hallo, hoe kunnen we je helpen?
Powered by
Back To Top