Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
blog team overleg

DIRECT Klantcontact maakt innovatieslag

Laatste update op 25 augustus 2020 om 11:13 am
Leestijd: < 1 minuut

DIRECT Klantcontact heeft de ambitie uit te groeien tot het meest innovatieve multichannel contactcenter van Nederland. Om die ambitie waar te maken, werd onlangs een bijzonder geavanceerd communicatieplatform in gebruik genomen.

Dankzij recente overnames verzorgt DIRECT Klantcontact , marktleider op het gebied van antwoordservice en andere bereikbaarheidsdiensten, de optimale bereikbaarheid van inmiddels ruim 1600 bedrijven, organisaties en instellingen. Tot de aanvullende diensten behoren onder andere e-mailafhandeling, Live Chat, social media services en webcare.

Het klantenpakket varieert van eenmansbedrijven tot multinationals. Directeur Fatima Dahman: “Het wensenpakket van die totaal verschillende opdrachtgevers loopt vanzelfsprekend nogal uiteen. Voor talloze bedrijven tekenen we puur voor de optimale bereikbaarheid, maar voor een aantal grote opdrachtgevers, onder andere een verkoop- en verhuurorganisatie van recreatiewoningen, een aanbieder van mobiele parkeerservices en een internationaal postorderbedrijf, verzorgen we een deel van, of zelfs de gehele klantenservice.”

“Met het nieuwe systeem, verreweg het meest geavanceerde dat momenteel op de markt verkrijgbaar is, zijn we nóg beter dan voorheen in staat optimaal op die verschillende wensenpakketten in te spelen. Zo hebben we voor een aantal grote opdrachtgevers speciale klantenunits samengesteld met medewerkers die uitgebreide ervaring met betreffende klant hebben. Binnenkomende gesprekken worden door het nieuwe systeem automatisch naar die units gerouteerd. Op die manier kunnen we voor die opdrachtgevers als volwaardige klantenservice fungeren.”

Back To Top