Ga naar hoofdinhoud
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
hulp

Nu ook online aanmelding nieuwe klanten

Laatste update op 25 augustus 2020 om 09:55 am
Leestijd: < 1 minuut

Klant worden bij DIRECT Klantcontact is voortaan nóg eenvoudiger: je voert digitaal enkele gegevens in en binnen 24 uur kun je gebruikmaken van onze telefonische dienstverlening. Bijkomend voordeel is dat je nu kunt profiteren van een gratis proefperiode van twee weken!

De digitale aanmelding neemt slechts enkele minuten in beslag. Je voert op onze site je bedrijfs- en contactgegevens in, instructies voor het doorverbinden, één of meerdere contactpersonen, een openingszin voor onze medewerkers en je aanmelding is voltooid. Met andere woorden: een kind kan de was doen.

24/7

Binnen een etmaal kun je je telefoon naar ons doorschakelen en beantwoorden onze ervaren medewerkers vervolgens je binnenkomende gesprekken. Dat doen ze desgewenst zeven dagen in de week en 24 uur per dag.

Wie zijn wij?

Sinds de oprichting in 1992 zijn we uitgegroeid tot marktleider op het gebied van telefonische antwoordservice en andere bereikbaarheidsdiensten: ook voor services als e-mailafhandeling, webcare en live chat ben je bij ons aan het juiste adres. Inmiddels maken bijna 2000 bedrijven en organisaties tot volle tevredenheid gebruik van onze dienstverlening. Kijk voor meer informatie op onze website: www.directklantcontact.nl

Back To Top